Arte e spettacoliLittiratura

Lirica eroe - hè u embodiment di u autore?

Chì hè u Corsu in la tradizziunali u sensu di a parolla rapprisenta u più persunale, particulari tipu di litteratura. È lu tèrmini "eroe liricu" - a parolla chì fù prima pruposta comu un tempu pi discrìviri lu finominu chì fubbi à l 'òpiri d' Alexander Blok. Si prima elaborated stu aspettu oji Antimuffa, facennu lu caratteri di a so puisia cunginiali a stessa. Avà avemu à spessu aduprà u termine comu un sinònimu di una maghjina cumpleta di u autore, puru siddu sta ùn hè micca sanu è veru.

A storia di a nascita di a parolla, è u so primu definizione

It accuminzau lu la storia di lu cuncettu di "eroe liricu" 9 di uttùviru, 1921. Nantu stu ghjornu, un pueta è ricerca Tynyanov datu una prisentazione di u blocchi memoria. Ci, ci dici, ca chianci la morti di un omu chì-blocchi piuttostu cà un pezzu di u pueta, o essayist. Ma a ghjente induve strasurdinariu canusciutu pacchettu-man? A risposta hè semplice. Lu pueta stessu discritta in versi, i so eroi lirica - ch'ellu hè Aleksandr Aleksandrovich. Sta forma umana ùn pò esse creatu da una di e so opere, si cumpostu sulu di nu gruppu di puemi, è puemi. Per esempiu, ci hè pussibili a vecchia P'acchianari a un fasciu. In u principiu di rimi Blok eroe lirica - sta hè una figura altu, Prince Hamlet. Allora stu ritrattu hè cumplessu di l 'aspettu di "sand scuru". Ma Tynyanov distingui un altru aspettu - l 'aspettu di u pueta, "nazyvatelya", l' omu chì cumponi e parolle in a puisia. U lettore hè di solitu cunfidenza cu l 'òpiri d' ogni autore, circannu li caratteri pràticu, sò statu cunnisciutu per i so carattiristichi mitafuri pràticu. Blok ferma qualchì francese punching in i so puemi, tantu amatu da lettori di u theatricality trama. Per quessa, a maghjina di u liricu eroe ristau pi tanti sèculi di genti ricunnisciutu, chì sò amatu, amata, è ch'ellu hà sempre rapprisintati a voce di u tempu, pirìudu. Sincerità sempre vinciu più di lettori. Cusì, si pò esse cunclusu chì u francese bloc di eroi lirica - un mudeddu di u pueta, ma arricugghiutu da a varietà di i tratti, li voti lu cuntrariu.

Cosa qualità pussedi l 'eroi lirica?

À u principiu di l'articulu indifinitu chì l 'usu di stu tèrmini comu piena rispettu incù l imagine di l'autore è sbagghiatu. Picchì? Si deve esse rammintai chì la natura di l 'eroi lyric, i so atti, a cadenza - sò carattiristichi creatu da l' auturi. In certi casi, com'è cù Lisandru Blok, Andrei Bely, si cunfidirazzioni cu l imagine di a parsona chì creatu u travagliu, ma sempre ùn pò identificà issi cuncetti. Lirica eroe - hè un caratteru chì esiste solu in un travagliu creatu da u autore, in un sensu artificiali, dipinnenti u s'avère s'avère di u tarrenu. Iè, ci hà u so sentimenti, laus, tonu, ma hè dinù lu crèditu autore. À quelli chì volenu a capisce più prufunnamenti lu pueta o pueta avissi revue de parechji pezzi, o fà a lucca, infurmazioni biugrafichi (currispunnenza, mimorii, è cetara è cetara. N.). Ci hè, di sicuru, ùn vi digià esse livata nvintatu imagini liricu, ma voi sapiri lu autore di i punti storichi, persunale, è murali di vista. Certe volte ci vole à capisce chì l 'causi di un cumpurtamentu creatu l' imagine, perchè ci hè un cuncettu simile à la littiratura - la "imagine di l'autore".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.