Arte e spettacoliLittiratura

Sintesi: "Caro Alyonushka è u fratellu Ivanushka". Russian racontu di fata

In u bughju di cca, in i tempi paganu, si messe à piglià a forma fola. Sicondu u talentu di lu cantastori di li stati aghjuntu caratteri applicàrisi aventure, o, conversely, tagghia fora u soprappiù. Ogni fola hè stata assai di scelte. Ma la cosa principali - hè insignatu chì per un omu di bè cù bona tutti i più. Ogni fola hà u so propriu murali. foli Fata, ùn sò arregistrata nzinu a mità di u 18u seculu. interessu scentificu in lingua Russian messe in u 19u seculu.

"Cosa una bella sti foli!"

Dopu à u nostru locu di ste parolle pussutu ripetiri AN Tolstoy. Iddu, comu tutti i figlioli di a so leva, era vicinu à fàuli Russian. Essa digià un famosu scrittore, ci curputu vutau a lingua. Iddu publicatu una racolta di a so ghjuventù in "foli magpie &" era tandu "portau Capriccio", è solu dopu un scrittore di littiraria handled quaranta-di trè fàuli Russian. Oghje avemu taliannu lu pupulari racontu di fata ", Sorella Alyonushka è u fratellu Ivanushka" (riassuntu). Scritti di i populi di u nostru tempu - micca à u pòpulu, è A. Tolstoy, perchè in u so travagliu di si parla à noi in la nostra lingua, senza l 'usu di e parolle abbuccari è sprissioni. U so tarrenu hè assai cumpressi, è murali smachjera u Linu più chjucu. Sinu à noi cuminciò à prisentà un riassuntu ( "Caro Alyonushka è u fratellu Ivanushka") fola circa la vita diffìcili di i sureddi è u fratellu, poi spiari tempu di u so autore. O piuttostu, di a so vita, è u travagliu in u fàuli.

Life chjassu Lu scritturi

Aleksey Nikolayevich Tolstoy (1883-1945) hè natu in Nikolaevsk a cuntari a famiglia, u capu di i signori cuntìa. A so zitellina, è come accuminzau a studiari a casa, maestru di e parolle discrittu in un cunsiderà storia «Childhood Nikita." Ci sò atti, è a so mamma Alexandra Leontievna. Ghjovana finisci a scola in Samara, e poi si messe à studià in u Petersburg Institute Santa Maria di Technology. Capiscia chì a so vucazioni - Letteratura, si lassa la scola e accumenza a pubblicari falsi. Prima era a puesia, puis Alexei Tolstoy tracciau attinzioni a prosa.

Duranti u 1u Guerra Munniali, si n'andò à u furgoni di l 'articulu di a vita à u fronte. Doppu la rivuluzzioni, è si n'andò in altrò per un longu tempu. Mentri vivant à Paris è Berlin, lu scritturi di nustalgia. At a dumanda di A. M. Gorkogo ci hè u dirittu di vultà in casa. Iddu hè primura u travagliu nantu à u grande rumanzi pusibule chì sò l 'orgogliu di i nostri prosa. Ma stu tempu ch'ellu face à trattà u fàuli Russian. Unu d 'iddi, chì hà amatu e la nostra' artisti Russian, avemu avà guardà un riassuntu. "Sorella Alyonushka è u fratellu Ivanushka" - un racontu di fata cortu, ma chiddu.

listen to fàuli

Parents morse è Alyonushka Ivanushka. Surella, hè guasi una ragazza, è u fratellu sempre abbastanza chjuchi. Idda si n'andò à u travagliu, è pigliò u so fratellu cun ellu. Avemu cuminciatu diceva riassuntu ( "Caro Alyonushka è u fratellu Ivanushka") fata fola. Ci vai una longa strada à u sole, cavura. Ivan vulia à beie. Vulia à beie qualchi acqua, da una traccia di zòcculi vacca, e poi - da l 'ombra cavaddu. Ma l 'soru ci spiega chì si saria telenochkom o zherebenochkom. Andà à diventà aria e aria. Vede sledok chinu d 'acqua, da corra u caprunu. Ivan ùn sente à a surella, chì s'è vo vìviri l'acqua, addiventa un caprettu, è betu acqua. Pisò Alenka, cunsultendu u fratellu, è si gira un pocu biancu u caprettu. Sempre datti pò succede si ghjovanu i zitelli ùn sente à l 'anziani: Mamma e mia, u fratellu, o surella, prufissori, o ziu. paesi Alenka è metta à pienghja. Passatu avian travelling ferma è dumanda, chì hè a chianciri ragazza russu. Alenka è dittu di tuttu. Allura lu mircanti a so chjama à u matrimoniu, e prumittiu ch'elli ùn vi tiru u caprettu. Summariu ( "Caro Alyonushka è u fratellu Ivdnushka) foli cuntìnua nzinu a sò.

Cosa hè accadutu dopu

Spusò ragazza l'un mircanti, è inseme si messe à campà inseme. Na vota ca lu mircanti era luntanu u mistieru, è si n'andò à la finestra Alyonushka maara e affettuosu cuminciau a chiamari a so a bagna. Alenka, ùn ai nunda di male, vai di lu. Quì hè un altru murali. Tù ùn pò più andà, ùn picculu per lunghi perchè Alenushka maara purtatu à u fiume, è affucati. Ma ella avia girava ragazza rossi, vistutu di a so padrona, è ancu u marcante ùn ricunnosce micca u cambià. Unu u caprettu capitu tuttu. Iddu si fici tristi, si firmau, mangiare e bere è cuminciò curriri a la spiaggia, chjamate soru fa. Witch hè scupertu, è circò di cunvince u marcantili à tumbà u caprettu. Inoltre hè una pietà, ma ch'ellu ùn duverà esse cunsideratu u scantari. fola So pauroso e drammatica cuntinua ", Sorella Alyonushka è u fratellu Ivanushka", un riassuntu di quali avemu avà retell.

Cumu vi finiscinu cu la u racontu

U caprettu dumannò lu pirmissu di nanzu sò morti à a riva, è si messe à lamentu surella, chi subitu si tumbera è i carri hè cottu. risposti Alenka chì ùn ponu accustà, perchè scure sò attaccati à pisanti i so zampi, erba cunfusa e sabbia, ripone pisanti supra lu pettu. Servant intesu sta cunversazione avian, corse la casa e disse a so signore di tuttu. Good pòpulu vinutu cun rete è tiratu Alenushka nterra. In u so 'acqua, primavera abbagnatu, Alenka è diventa ancu più bella. U caprettu trè volte (in cridenza Russian chì numeru magia) curria nantu à a so testa, è dinò addivintò un beddu picciottu. Stella fù prucessu di i so crimini.

So bè finisce u travagliu chiddu è pusibule, "Sorella Alyonushka è u fratellu Ivanushka", un riassuntu di cui avemu emuzioni è m'insignò a.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.