News è societàObdinenie in u mutore

In St. Petersburg, avemu discutitu quantu à addivà un citadinu rispunsevuli

U vigilia di i dritti di ghjornu, 9 dicembre di u 2011, in Library City Baracca l'Central. Pushkin tinia un tavulinu annata nant'à "diritti umani è i diritti di l '' infanzia e educazione." Fù cunsacratu à cumu i so sforzi signu di li stituzioni educative, Biblioteche è urganisazione cumunità di sensibilizà u citadinu, cunnosci i so diritti è rispunsabilità.

Urganizatori di u ballò - i militenti di a "Ghjuventù di i dritti di" Foundation arricugghiuti capi, educators Petersburg lingua è i so studienti, i capi di i muvimenti è vuluntarii spartuti, rapprisintanti di Biblioteche è tutti quelli chì interested in furmazioni tecnulugia mudernu è educazione in lu campu di li diritti umani. In totale ci era più di 90 invitati.

I verbi annata hè statu presentatu u libru di la scola elementari di "diritti di u zitellu - qualle u vostru dirittu." Loft s'arricorda lingua induve circa i diritti di tutti i figlioli, però, u so scopu principale hè micca a nzignari, e la canuscenza di li diritti funnamintali pi menzu u stessu. Autore Natalia Eliasberg, Prufissuri, Dipartimentu di Education Social di St. Petersburg Accademia di Financing Minsk Education, presidente di St. Petersburg ONG Lingua sculastica Center "Citizen di XXI seculu" micca dettu solu circa quantu à scrive stu libru, ma dinù di u so rollu in u sistemu di struzioni liggi civili.

In turnu, Ruslan Khusainov, u capu di u Muvimentu "Jugend di i dritti di" a St. Petersburg, rèndenu i materiali pedagogica è metodulugia nant'à i dritti di l'urganisazione, cumprisu lu filmu cortu "A storia di diritti umani" - u vincitore di volti cosita internaziunale. Comu si spiega, chì hè a destra e persone è mostra a so storia è u sviluppu drammatica da i primi tempi di u prisente ghjornu. Film fù scontra incù applausi. Ruslan Khusainov dinù sparte i mistieri di u baddu di prugrammi educazione è di furmazione suciale, in pràtica, mustrà cumu grandi prugetti suciale, urbanu è tutte e-Russian pò urganizzati e forze vuluntarii spartuti.

As divirsamenti da l 'invitati di u roundtable, avìanu assai d' idei e ispirazioni di attività di u dirittu umanu, è i diritti di u zitellu. E si vi pò più successu, comu ogni participant ricevutu un gruppu di materia "Jugend di i dritti di", chì pò esse usata à tempu in la scola è in l 'attivitati extracurricular.

U scopu di u muvimentu "Jugend di i dritti di" internaziunale, hè di sensibilizà pòpulu in u campu di i dritti di creà una atmosfera di amicìzia, u rispettu è Tolerance. Hè da nutà chì grazie à l 'antri St. Petersburg di u muvimentu di l' urtimu annu di più chè 1.500 studenti e 450 mila abbitanti hannu amparatu circa i so diritti è rispunsabilità à i scontri in lingua italiana e 'azzione carrughju.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.