FurmazzioniStoria

I nomi di i santi frati, chi creatu l 'alfabbetu slavi. A storia di l 'alfabbetu slava

In a storia di parechji data gluriusa di u nostru paese. Assai di li sò rinchjusu à a manifistazioni di li tempi antichi. Unu tali evenimenti famosu, chì strascinatu nantu per parechji anni, hè stata a nascita di slavi Literature. Nun sai i nomi di i santi frati, chi creatu l 'alfabbetu slavi? Se micca, poi stu articulu hè scritta ghjustu per voi!

Quale hè?

Sè vo sò almenu u prughjettu intesu u maestru u lezioni di storia, noi vi sicuru esse in gradu di sapere da te. Iè, i nomi di i santi frati, chi creatu i slavi alfabbetu - Kirill I Mefody. Stu slavi raddicali, li cui rolu in a storia mondu hè ch'elli sò statu canunizatu, micca solu a Cità, ma ancu la Cresia Cattòlica. Esiste, u minzioni di a so vita è 'attività sò trovu in i scritti di antri Musulmani.

Hè pinsatu chì Cyril (anni di a vita - circa 827-969) hè u so nomu in a Roma Orthodox in sulu 50 ghjorni nanzu a so morte. Tutta a so vita fù cunnisciutu à u so cuntimpuranei com'è u Prunelli di u filosofu. Church (820-885 anni di a vita), è fù battezu cù una nova de famille à la fini di a vita. Cum'è u so nome hè in fatti, i sturiani è curia nun sacciu, ma u distinu chi la Prédicateur uriginale chjamata Michael.

Kirill I Mefody (foto di li ricreà dinò u imagine hè in l 'artìculu) eranu fratelli. In aghjunta à elli in a famiglia avia ottu li carusi. U so più distinu Ùn hè cunnisciutu. U lume si fece vede in Salonicco (Salonika). Mentri la cità facìa parti di a Macedonia.

Zitellina è ghjuventù

Church, puru siddu si raramenti mintuatu in fonti storichi, hè in lu sirvizziu militari. Oltri a chistu, duranti l '10 anni, si era lu capu di na certa zona (prubbabbirmenti slavi), è dopu lasciò i squatri di i suldati, è si n'andò à u munasteru di Olimpu, chì era in l' Asia Minori. In ghjiru à N.860, iddu abandons u primacy di, addivintò abbati di u munasteru Polychrono, situé à i costi di u mari di Marmara.

Cuntrariu Church, Cyril mai statu salute pisu, ma incù una assai all'età mustrò signali di la menti tròvanu numarusi spertu. Michael-Church spissu avianu a prutezzione è piglià cura di i so frateddu minori figliolu, chì ùn pudia bè addritta per elli stessi. Fratelli è vi stari assemi tutti i so vita.

Just 14 anni ghjovani Cyril digià essendu revelations manghjatu Grigoriya Bogoslova. U carusu tracciau lu attinzioni di lu mpiraturi di Michael III, doppu chi fu pigghiatu a la corti cum'è una pipe studiu di u so figliolu. Sottu à u cumandu di Foziu, u famosu Patriarca più tardi, oltri a àutri mentors assai spirienza, li carusi amparatu i sicreti di grammatica e ritorica, dialettica, astronumìa, e àutri scienzi.

"Life" Cyril tistimunianza chì theologian sapia circa una duzina di e lingue più cumuna tandu. Si scurdaru mai un postu mpurtanti a la corti mpiriali, ch'ellu ùn hà farisi a lu matrimoniu ESPUGNATE, prifirennu a divintari un librarian in Hagia Sophia. Un pocu più tardi, si va 'ammucciuni di lu munasteru, è dopu à vultà da a si ricìa yeux in università. Era tandu ch'ellu tinia u s'allumìngiu filòsufu, chi vi stà cun ellu, u restu di i so ghjorni.

Cosa hè cunnisciutu di i so sfondi?

Faith Constantine (Cyril) hè cusì grande chì in i dibattiti à prupiziu, ch'ellu hà sempre vintu più di u eretichi iconoclasts. Però, lu mpiraturi Custantinu mandatu à spessu filòsufu assinnatu è spirienza ancu à i Saracini (musulmani), induve ellu dinù si mustrau comu nu Causeur di talentu, chì in un èsitu tiulòggicu ponu facirmenti scunfiggiri u nimicu cù a so un'arma.

Avemu sperenza chì tù pensi u nomi di i santi frati, chi creatu l 'alfabbetu slavi.

Principià u travagliu nantu à u santacroce

In ghjiru à 858, i fratelli sò mandati à u Khazars. I monachi missiunàriu Korsun firmau in Pà intratena u studiu di ghjocu. Ci si trova l 'arabu santu di Papa Clementi. Certi di sti frati cci purtaru cu iddi à cuntinuà u viaghju. Ma orammai, ma à ghjunghje qualchi impurtante successu à mezu à i Khazars, chì professed ghjudaisimu senza eccezzioni, i missiunarii hà micca farimi onuri. Però, si sò ancora circa 200 Khazars battizà, è liberatu da impastughjati, tanti li Greci. Church si n'andò à Polychronios, addivintannu abbati in u munasteru, Cyril turnò a Custantinopuli.

Hè in u silenziu di qualchi Leoni è u prima mudeddu di un slavi lingua scritta unificò statu creatu da: Cyril pigliò cum'è u so basi lu vecchiu 'alfabbetu grecu, uni pochi di simplifying e so redazzione. By lu modu lusso, l 'alfabbetu grecu avissi statu pigliatu in prestu da a li Finici, ca si sviluppau a idda comu principiu di comu lu diciassettesimu seculu aC. Cusì, i criazioni di u santacroce slavi inseparably alleatu cù a trasfurmazioni di u lingua greca.

Cosa hè a Cyril?

Atta à Cyril di i nostri antenati si in lu corsu hè statu scrittu nantu à a basa di "u diavulu e accurtatoghji." infurmazione precisa ùn hè cunsirvatu, ma perchè li stòrici hannu a praticà di ghjustu una minzioni in i travagli di i so cuntimpuranei, chi hannu assai di infurmazioni ùn pò dà. Tuttavia, stu prublema hè assai ambiguu: sempre à mezu à Philologists è i sturiani sò argumintazzioni quariàtu, comu 'anticu slavi lingua scritta - un sughjettu cumplessa, in u quali l "ostàculi bianca" in u mille volte di più chè i fatti di più o di menu accéder.

Più prubabile, Kirill - i criaturi di l 'alfabbetu slavi in a so forma, presente.

Cyrillic è Glagolitic

Sè noi si messe à dumandassi u prublema di a nascita di slavi Literature in la forma chì hè pràticu di noi oghje, ùn hè impussibile micca à sminticà un dibattiti spertu e quariàtu. Si faci trà i sturiani, linguisti è archeòloggi, lingua avà chì u decenniu. U sughjettu hè micca solu a creazione di l 'alfabbetu slavi comu tali, ma u so discussione di u ozzione chì eranu in usu in l' antichi.

A mente hè chì tutta l 'antichi Russia a unu tempu appi na currenti di sulu dui sistemi scrittura: u pràticu Cyrillic è Glagolitic, l' esistenza di u quali uni pochi sò oghje. Era a ddu tempu qualchi altri, Antico slavi alfabbetu? Qualcosa hè pussibili ... A difficultà a serenità chì d 'iddi era la uriginale - appiattu cumpleta di tistimunianzi archeològicu accéder.

Certi studia stati fatti da tanti scentifichi Russian (in particulari in u 19u seculu), ma per via di a storia assai turbulente di a nostra casa di i risultati sò persiru. Hè cunnisciutu solu chì scentifichi tsarist Russia crede sempre chì i sviluppori di l 'alfabbetu cirìllicu sò pricisamenti i fratelli Kirill I Mefody. Discrittu spiritualità ancora trovu in l 'archivi discritta.

Cosa alfabbetu creatu Cyril?

Scentifichi sempre ùn aghju raghjuntu un aanimi circa ciò chì hè chì Cyril nvintatu: Glagolitic è Cyrillic? Ramintate vi chì in lu 10-11 seculi in lèttere Cyrillic, ci era ghjustu 43: 25 d 'iddi - sò pigliati da u vechju' alfabbetu grecu. Si pò diri ca lu Nni ghjunse da u listessu locu, ma eranu assai scambiatu, incù u so aiutu era pussibili a trasmèttala populu corsu più tipica di idiomi slavi. È hè carattarizatu da la criazioni di lu alfabbetu slavi in cumpetizione di l 'urìggini artificiali di parechje lettere, hè basatu in la lingua antica, chì avia u sensu trade in lu munnu anticu.

I ricordi primi scritti

Nantu i ruvini di a ghjesgia in Pereslavl Simeone (Bulgaria) ci sò segni di a fine di u IX seculu AC. Da u listessu seria - Scuola da Dobrogea, datati da 943 à l 'annu. U fossi, datati da u dicèsimu seculu, fù trovu una ciaretta di scrizzioni "goruhsha". Ci hè dinù u Novgorod littri abbaiari azalea di u 11 u seculu. Unu pò criu solu quantu tali certificati, ca foru scritti nanzu, simpricimenti distrutte da u tempu. Infine, u bè cunnisciutu "Ostrom Vangelu", scrittu tra l 'anni, 1056-1057 (da Linguistique).

Induve si l 'alfabbetu cirìllicu?

Nunustanti numerosi studii, scentifichi ùn sò stati capaci à truvà fora induve stu hè scrittu ci à tutti. Parechje di li crede chì hè sempre creatu Cyril, comu provi di più o di menu distinta di u so 'urìggini antica ci. Altro, parò, credi chì Kirill statu creatu solu Glagolitic è Cyrillic alphabet slavi urighjinaria sicuru in anticu Bulgaria.

L'ùrtima pensà ùn hè micca immutivata. U fattu hè chì a 864-865, u Bulgarians aduttatu u Cristianesimu, è ci n'hè mandatu Kliment Ohridski, chì era unu di i studienti più alti è di talentu chì sò ammaistrati Grimaldi Kirill I Mefody. Ebbe ancu i prima Slav ca pigghiò altu rangu di viscuvu.

U so machja è qualchi circadori credi u documentaliste di l 'alfabbetu cirìllicu. Eppuru a maggiuranza di i sturiani, curia, è capi, église, cunzidiratu lu criaturi hè Prunelli di u filosofu, chi hè, di Santa Maria. Stu parè hè assai impurtante, è parechji di i paroli, littri e fonetica a nostra lingua hè pigliatu in prestu da a li Greci. Ùn ci hè nunda di stupente à chì, s'ellu nati in Macedonia è in fatti arrinisciutu a systematize i sapè fà di i dialetti slavi, è tandu si basa supra sta infurmazioni à purtà fora la criazioni di lu alfabbetu slavi, ca era veramenti caru à noi.

Pinioni circa l 'urìggini di lu Glagolitic

Glagolitic tanti scentifichi cunziddiratu comu na forma di l 'alfabbetu latinu, comu hè assai simile à u so fonetica è valurizazioni di littri. A sfarenza hè assai forma cumplissitati di lu sicunnu. Forse stu modu di tracing in ghjunse da u lingua Samaritanu. In i 10-11 anni, hè usatu cunnoscia u Moravians, Dalmazia, è in Bulgaria stissa Glagolitic usatu primura. Cosa ci pinghje Croatia, chi sta 'alfabbetu usatu nzinu a lu 18u seculu! Comu pi l 'dischi cchiù vecchi scritti, hè iscrittu, chi veni a menti Zograph Evangelu stabiliu in la fini di 10th seculu.

Sè spiculazioni circa l 'urìggini di l' alfabbetu cirìllicu hè sempri ddà, tutti i trent'anni di circa l 'urìggini di l' alfabbetu Glagolitic eni basatu sulu supra lu infurmazioni è iputesi, comu ci hè ùn provi ducumintali chi saria capaci à cunfirmà o ricusà almenu una tiuria. Più prubabile, la storia di l 'alfabbetu slavi urighjinaria longu nanzu u 10 seculu, ma comu longu com'è stu tipu di a tiuria unsubstantiated.

Truvà un grande gruppu di scentifichi, chi include I.Teylor, I. V. Yagich è altri, cumbattutu à a morte: sta 'alfabbetu fu basatu tutti u listessu nant'à u fundamentu di a tecnica dattilografia Bizantinu Cyril! Domestic listessu circadori in lu pirìudu pri-rivuluziunariu (A. I. Sobolevsky, I. I. Sreznevsky, E. F. Karsky) divurgatu la tiuria chì u Glagolitic nasci in Muravia X seculu, induve ella propagated cunnoscia i studienti prisenti Kirill. Stu gruppu ùn hè ghjuntu à una aanimi circa u so criaturi, ma cù i diffusioni di u locu ch'elli tutte anu capita.

L'ùrtima affirmazioni hè basatu nantu à u fattu ca la Cresia Cattòlica search lanciata a persecuzione di u Glagolitic hè in Muravia, fora di unni idda allura usatu assai più. Chì assai persecuzione a causa di lu fattu ca lu novu ABC suspiciously s'assumigliava à u bizantinu, chi casts dubbitu nantu à "urìggini antichi" di Index. Comu si pò vede, di la storia di l 'alfabbetu slavi hè assai cumplessa, è cinese.

Certi scentifichi è tutte e parrava a favuri di lu fattu ca l 'alfabbetu Glagolitic - micca chì altri, comu na speci di forma "cryptographic" di l' alfabbetu cirìllicu. Duranti lu pirìudu Suviètica era versione diffusu di (largamente per mutivi pulìtici) chì l 'alfabbetu Glagolitic - antichi slavi lingua scritta, nant'à u fundamentu di u quali (incù un tocco di Grecu) è l' alfabbetu cirìllicu statu creatu. Cusì, scinziati Soviet pensa chì Kirill I Mefody (foto di a so imagine hannu in u nostru articulu) solu avianu trasfurmatu versione di u scrittu. a ricerca muderna mostra chì stu ùn hè micca chjaramente u casu.

usu salati di inniani

Up finu à u 12e seculu, i dui sistemi scrittura usatu longu. Ma a causa di lu fattu ca l 'alfabbetu cirìllicu hè più faciuli à signalà, idda appena canciati cu la "rivali". Ricchi era, ma oghje più di 70 lingue intornu à u mondu hè custruitu nant'à u fundamentu di invenzione di Cyril. Tuttavia, in qualchi d 'iddi (cumpresi in Russian) pò sempre esse vistu e tracce di Glagolitic.

Tanti scentifichi cridiri ca lu sicunnu mortu fora naturale. Dicinu ca nun apposta canciatu la criatura di l 'alfabbetu slavi, distruzzione di libri scritti nantu à u. Più prubabile, ùn hè. Just taliarlu 'anticu testi scritti in Cyrillic è Glagolitic. In u primu casu, guasi ogni membru di u pòpuli slavi sarà capaci di capisce a prumettiri almenu un pocu di li paroli, puru siddu l 'alfabbetu Church Slavonic (in parechje manere rapprisenta u listessu ha statu usatu quannu scrivennu la lingua greca).

In u casu di un Glagolitic hè sicuru à dì chì tutti i sugetti di manera à ricunnoscia una sola lettera: u stile è u mercu, su di u cumplessu, chì hè guasi impussibbili à capisce. Simply misi, si sicuru fù scunfittu appena per via di la cumplissitati di l 'Marque. In principiu, u listessu nunda, è dice a versione ufficiale.

Forsi Church - i criaturi di l 'alfabbetu slavi di stu mudellu? Più prubabile, ùn hè. Inedite di cuntimpuranìi dì chì à creà una nova scrittura (ancu s'ella hè basatu nantu à u Grecu) pudia solu Kirill. Church hè un gran urganizata, ma senza u so fratellu si saria prubbàbbili à esse in gradu di fà qualcosa, comu chi.

Cosa li libbra si traduce in una nova scrittura?

Quellu chì creatu l 'alfabbetu è Glagolitic, u so scopu primaria ci vole hannu statu' aducazzioni e cure in una sola fede urtudossa di tutti i pòpuli slavi. Ogni modu, Grimaldi Kirill I Mefody traduce lu in a prima-Aprakos Vangelu, u apòstulu-Aprakos, Psalter. Più prubabile, ùn sò ancu spustatu à l 'alfabbetu cirìllicu e Paremiynik.

As tistimunià par "The Life", Kirill accuminzau traduzzione di li Sacri Scritturi comu lu Old Bulgarian. In generale, tuttu hè sèmplice: un prete Caracciolo "nant'à a terra" circava principalmente en Français in u scrittu chjaru è accissìbbili, prima di tuttu, u li libbra sacri, à fà a fede di più induve. Incidentally, Church Slavonic alfabbetu mintuatu sopra, di sicuru hà nè rilazzioni a lu frati, comu hè chjaramente stabiliu in i ghjesgi slavi.

Mutazione di l 'alfabbetu cirìllicu e discursu

Certi di i populi "ncignusu" à spessu dì chì a lingua russa hè micca cambiatu di cintinara di anni, è oghje ch'ellu hè naturale distorted è ascella. Di sicuru, l 'aumentu di u numeru di termini English quali sunnu abbastanti distinta sinònimu in a nostra lingua, ùn hè micca un bon fenomenu.

Ma quì, hè una frasa disse: circa u 10 u seculu (in trasciziona mudernu, di sicuru): "The Zelma Russian digià per shelomyanem Ò." Nun voi capiri? Hè chi na cumminazzioni di "terra russa". Intantu, in stu viaghju, si cunta l 'seguenti: "tarra Russian spariti più di e muntagne", "terra Russian avia scumparì, comu si cupria cù pneumatici." In fatti, i nostri antenati micca cusì longa fà, ghjustu nanzu à Petru I, parlava in una lingua chì ci capisce oghje solu incù difficultà. Ajouter à stu u fattu chì parechji vechji littri di l 'alfabbetu slavi ùn hannu u trasciziona in lingua muderna!

È tutte e chistu è duvutu a lu fattu ca la lingua russa nzerita scambiatu, hè prestu cambià sutta la nfluenza di fattori ambiente, ma ùn hè di qualità, è i mezi chjaru di cumunicazzioni virbali è scritti. Tuttavia, circa lu stissu pò rispose: circa ogni robba, chì avà communicates almenu trè à quattru milioni di ghjente u mondu sanu.

scuperti

Ùn vi scurdate chì u incapaci di lingua e littiratura di riuniri è c'assimilava nove parolle è cuncetti tistimunianza à a so morti. Latinu oghje dice più chè unu millioni di medichi, biulugisti è duttori, ma ch'ellu hè mortu. Ghjesù ùn cambia, si ùn cumparisce micca i novi règuli.

Quellu chì u criatura di l 'alfabbetu slava, a so ricunniscenza - sistema di scrittura brillanti, ogni lettera di cui nizziarmenti purtatu un sensu a multiplicità, avendu un essai semplice è chjara. In più, hè stu scrittu, vitti lu testu di parechji seculi, hè avà attivamenti à cambià e cuntinuannu a servinu cum'è un strumentu di cumunicazioni di miliuna di pirsuni u mondu sanu.

Summing up, si deve esse nutari ca Kirill I Mefody - micca solu i nomi di i santi frati, chi creatu l 'alfabbetu slavi, ma i nomi di pensatori mpurtanti chi sunnu veru capaci à unificà i pòpuli slavi, dannu iddi un sistema di scrittura cumuni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.