FurmazzioniStoria

Suvorov ligginnariu. Staia u Alpi

A storia di l 'Imperu Rumanu Russian hè piena di sfarente prove è parè buccal. A assai di u veru miti, è issi omi eranu voli à dà a so vita per u futuru di a patria. Unu di i so cumpagni Russian, lu funnaturi di l 'arti di la guerra hè Alexander Suvorov. Ognunu sà chì ghjè un veru guerilla, chì era forti, in spiritu, è mai persu una battaglia, ancu quandu u numeru di e truppe nimicu hè assai più grande chè u so propriu. À a fine di u XVIII seculu, fattu Alexander Suvorov staia u Alpi. mpiraturi Russian urdinò lu cumannanti di trasfiriri la forze compitu à Switzerland cù una vista di li culligamentu à u corpu, à chì ci eranu paisani. Trè settimane dopu, l 'eroi di Russia trasiu.

Si dici la storia

Parechje sò sempre debating s'ellu Suvorov intrutu currettamente. Staia alpi hè veramenti bisognu? Ma generali tutti arechja prevista è facianu l ordine di lu Mpiraturi. It S'avissi a nutari ca stu campagna hà avutu un rolu impurtante di la guerra Russian-Francese, è hè un tramandera di u offensiva italiana. Oltre chì e truppe francese eranu da u nordu di l 'Italia, e cu li andatu e parti di li surdati austrìacu. Suvorov ligne di l 'Alpi (l' annu 1799) fù rializatu in ordine à aduprà un impurtante parcussione in i flanc è furgoni di e milizie francese. Alexander hè sempre stata cèlibbri pi lu vitezza di a so dicisioni, u trattu, sfacelu è senza chetà, tantu in stu casu, hà sceltu stu tecnichi. U so scopu maiò hè a superari pi la strata tantu prestu à acchiappari lu nimicu da maravigghia è tena un corpu dicisivu. In stu fattu, u viaghju di l 'Alpi, fù purtatu fora à traversu pisanti passa Gothard. U friscalette, quessu hè accadutu sottu cundizioni difficiuli. On a unu a manu, la natura, brutali di l 'incantu, è nant'à u lucca - lu cumpurtamentu traditori di u Austriaci, custanti cuntruversia, battagghi, schirmagghia.

ligginnariu Event

Si lauriau da Suvorov staia alpi October 8, 1799, puntualmenti, 18 ghjorni dopu si accumincia. capu militari minuziosu sempre sappiutu à Purtivechju attaccu di u francese, è inflict gran dannu, chì hè assai volte più grande chè u so pussìbule. Hè per via di a campagna Swiss di Alexander Suvorov era un veru eroe. Era un puntu si vultò in a so vita è sirvizziu militari. It S'avissi a nutari ca lu generali Francese ammissu chi iddu era prontu à dà tuttu u so campagni solu per l 'epupea Swiss Suvorov. Agghicaru a li terri nativi, lu cumannanti di Russian statu attribuitu u titulu di Generalissimo di e milizie francese. In onori di u funziunamentu di successu, ca fici Suvorov (staia alpi) in Svizzera fù sculpita croce granitu cotru dodeci metri. comu Alexander sè chjama i so 'esercitu "bayonet Russian", ca fu capaci à incascià tuttu u so forza, è aduprà un corpu dicisivu, un trattu, forti è t'ani.

È ciò chì hè accadutu dopu?

Summing up, putemu diri ca grazi a la campagna di battagghia Suvorov hè accadutu à Adde. Sta manciata - una vera feat. Tandu l 'armata russa, scunfittu a prima volta durante a campagna, pigghiò lu cori, credi in elli stessi è aghjustà à u novu, propriu cusì vittoria.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.