U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Santa Maria Kirill Aleksandriysky. U icona di Santa Maria

ùn hè micca pupulari issi ghjorni, u nomu Christian Cyril hà una storia assai riccu e na putenti patroni spirituali. U so origine hè greca, iniziu significa "patrone", o "re". L 'omi purtavanu stu nomu avissi a èssiri cuscenti di i so patrona, è di ricordu di verificà fora u ghjornu di a Santa Maria.

U ghjustu cù u nomu Cyril

Chiesa ortodossa, da lu IV seculu, a santi pronti à mezu à trè duzina di i ghjusti, è chì nomu abitanti di u territoriu di l 'Imperu Bizantinu, l' Imperu Rumanu uccidintali è Russia. Unu di i primi in a pirsunalità élève Kirill, Patriarca di i cità Egyptian of Alexandria. Iddu fu glurificatu à circa 451. U più famosu di i nostri feritu citadini - hè Cyril di Radonezh Sergiya Radonezhskogo 'patri, chi pigghiau lu fini di a vita di putissi munàstici, è Cyril Belozersky. Santa Maria Cyril fu lu funnaturi di l 'idia di monachi Caracciolo e cumpleta ministeru suciale di a chiesa.

More à spessu chè li carusi a battèsimu chjama antica Christian chjamatu in onuri di Santa Maria, u enlightener di u Slavs. Ogni santu havi usatu cutiddianamenti so imagine ricca. Day festa di u ghjornu patrona hè chjamata Angela. È più patrona hè volte chjamatu un ànghjulu guardianu. U termine hè cunnizziunata è ùn hè micca abbastanza aggalabbata. Ghjè una manera differente sumiglia essenza immatiriali. Unu di l 'Pifania di u rispettu di i so patrona hè un appellu prayerful à traversu a so imagine ricca. Icon - 'na finestra di lu mondu supranu. Si deve cuntribuisce à a cuncintrazzioni internu di na pirsuna.

Arechja, fétichisme

In fatti, si gira fora un ritrattu differente. Su tanti siti sò invitati à cumprà suciale di i santi è lu Virgin cun instructions, info su chi appuntu issu, o chi imagine aiuta. Inoltre, hè pussibili à scuntrà i cridenti supponi competent chì vi cunsigliatu, a cui è in chì manera, tu avissi a priari. Stu belittles lu significatu spiaghja di l 'icona a oggetti religiosa strasurdinariu. I mutivi sunnu dui ignuranza di u cleru, è u disideriu quacchi cosa di prufittu: u clienti pagà per i risultati. In qualchi tempii vi pò vede u tag: price, simile à a pruposta in a sfera seculari di servizii, apre a serviri na prighiera a St. quasi un risultatu mantinuti: .. I cosi persi, circa la ricerca successu di u canadese groom à micca male u to denti, etc. Hè a cultura è u incompetence di i cridenti chì identificà i imagine santu cù droga in Pharmacies. I pruprietarii paracetamol square - e addivintau cchiù facili. errore assai pernicious chì pò saria cumannari a cunsiquenzi negativu. Dopu à tuttu, u focu, pò micca solu aridu, ma dinù casticatu 'abbruciari. Pussibule di a vita à esse in pusessu di una grossa tesoru è ùn esse capaci à aduprà li currettamente. Da u tempurale numeru di suciale ùn sarà grazia aghjuntu, ma versu piuttostu fià e sè a li pò esse punitu. imagine Sacred abbisogna degne riverenza. Tu avissi a sapiri ca ogni prichera davanti à l 'icona ponu aiutà à alleviating ogni priculu.

How to cuntrolla fora u suciale di i santi

U icona ùn deve esse la strana cum'è un libru, o poze ferà nant'à u cuttuni, induve tù prufittà tempu a tempu. Sè noi hè acquistatu l imagine di u santu, ancu l 'icona chjuca hè ghjustu strana reverent. Accurdava suciale di i santi, ci vole prima studià a vita tirrenu di u archetipu. Si parla di e persone di paci nternu pricava à u santu patronu di. U cuntrariu, chì ghjera in un altru identità di a dimensione hè più pricisamenti à u microcosimu di l 'omu tirrenu, a mostra a so attinzioni reverent.

Icon patrona

Si duvia di sicuru esse in u icona a casa di a so intercessor cilesta, chì hè, di u santu, secondu quellu chì hè chjamatu u persona. Nun sulu mmagazzinari sicuru in un stipu daretu à l 'bicchìari cum'è un ricordu. Quandu fighjulendu u icona deve esse cuntattu ghjornu cù una prighera à i patroni, almenu discrittu. Hè ancu megliu à assiste à un vicinu da occupazione ghjusti - la patrona di u travagliu. Per esempiu, Santa Maria, u enlightener di u Slavs, da fatichi virtù durante a vita nantu à a terra, hè tradizziunarmenti cunzidiratu lu santu patronu di i prufessori è i studienti. Oltri un apologist di l 'antica cresia, lu Patriarca di Alissandria hà ludari di fama cum'è un gran Prédicateur e scritturi. U icona di Santa Maria - un ange guardianu è prutitturi di curia Orthodox, guditi la fetta di curia nirbusu.

Una sumiglia suprattuttu in u Mediu Urienti

Santa Maria hè una figura tremenda in a ghjesgia, è di l 'autri manu - un riprisentante tipica di a so epica. a so nascita, a data esatta scunnisciutu. S'avvicinò da una famigghia Grecu. In Alexandria ci hè un tipu d 'aredi pulìticu in la girarchia. A tradizione hè stata iniziata da Patriarca Athanasius, quale succissuri fu lu so nipoti à Petru. E Cyril pigghiò la sedia dopu à a morti di u so ziu Teòfalu. Sicondu a chiesa, stòricu Socrati di Custantinòpuli, l 'enthronement di Kirill statu accumpagnatu da spills in la cità. Di u tronu cummattuta tanti partiti, tra cui l 'eretichi. Pacify citadini girava fora solu à traversu l 'interventu di e truppe. Santa Maria hè una persona assai attivu è obzhivshis in u dipartimentu, addivintau seguitatu a pussedi i puteri di u capu seculari. Allora fù a chjama di i tempi. A prima cumunità cristiana micca stati solu impastughjata in annunziava a duttrina à mezu à i novupagani e la guida spirituali di a banda, ma dinò di purtà un tempurale sorte di serviziu suciale à a cumunità.

In lu V sèculu la cresia hà tribulatu cù numerosi insignamenti uiui. À u cummandu di Cirillu di Alessandria à tutte e parochje Novatians stati chjusi. Cuntimpuranìi certificà chì St. Cyril micca solu purtatu una lotta uncompromising contr'à heresies e lu restu di l 'ideoluggìa pagana, ma diffirìanu di n'aggrissivu anti-antisimitismu. U cunfrunti dâ pirsicuzzioni di l'ebbrei purtau a scontri cù i Orestu guvernatore rumanu. Sedia, di l 'Egittu u dirittu u putere di u Patriarca lotta entre u erisia di Nestorius, chì hà ripresu a sedia di Custantinopuli in 428. Chi iniziativa fù chjamatu Cyril III Cunsigliu Ecumenical, chì riesci a fetta di u Beata Vèrgine Maria. Church search Alexandria si cuvirnau di 32 anni è mortu in 444 anni. Cyril avia scrittu assai di treatises dogmatic. L'òpiri cchiù forti sunnu li spiigazione exegetical di i libri di i prufeti testu cchiu vecciu, u Vangelu di Luca, Ioanna Bogoslova è u missaghju di u apòstulu Paulu.

imagine ricca di Kirilla Aleksandriyskogo

A tradizione di l 'arti Christian hà antichi luntani di l' urighjini Syro-palistinisi. In u suciale à se i santi in cunfurmità cù a manera di a vita nantu à a terra. Cerchi, u imagine Cím hè creatu in u tempu di a cirimonia di canonization. Seculu trà i repose di i ghjusti, è u so canonization pigghia postu di più cà una dicina, è l 'imagine di l'icona ùn pò truvà truvatu u ritrattu ritrattu. Per disgrazia, a causa di l 'ccu tuttu ca a l' VIII seculu nantu u territoriu di l 'erisia iconoclastic Bizantinu, assai anticu suciale stati irretrievably persu. Ùn si usa imagini antichi, ca depict lu granni patriarca di Alessandria, St. Cyril. Icon di una cuncezzione muderna mpurtanti c'èni u santu in sevrage liturgique degne di u so ministeru viscuvale. A parti ubligatorie di i so cumpusizioni è e mani Vangelu. In cunfurmità cù a tradizione ricca, emphasizing riverenza per u scrittu, u sacru libru ùn vale una manu aperta, è un tissu panni.

Saints Athanasius è Cirillu di Alessandria

Memoria di St. Cirillu, patriarca di Alessandria, celebrata u 22 di ghjugnu à u novu stile. Tuttavia, la chiesa, hà stabilitu unu di più agricultural - 31 di ghjennaghju. Stu jornu veni cilibbrata lu triunfu di Cyril incù un altru suprattuttu maestru di la Chiesa, lu so udiatu a lu Dipartimentu di Athanasius of Alexandria. celebrazione Joint di u ricordu hè definitu in ricunniscenza di i so punti è exploits a difesa di u insignamenti dogmatic di la Chiesa. Saints Athanasius è Cyril - duie grande riprisentante di a Scola Catechetical of Alexandria. I so scritti sò impurtanti micca solu per usu, église, interna, ma dinù assai Bandera di sociologists, stòrici e Psychologe.

Apostolo l 'Europa urientali

U più cuntributu a la cultura di u nostru paese hannu dui fratelli, Kirill I Mefody. Saints Cyril nanzu ripiglià voti munàstici purtatu lu nomu Prunelli. Iddu è u so fratellu Church ghjunse da un Pious a famiglia di slavi. U so babbu era un capimachja in la cità greca di Tissalònica (mudernu. Salonicco). Prunelli ricevutu una pusizioni classica à la corti di lu mpiraturi, di cui si pigghiau lu s'allumìngiu di u filosofu. Iddi addivintau famusu a causa di l 'òpiri esigenza di sensibilizà i tribù slavi orientali. Per affettu effettiva di u missaghju Christian hè statu tiratu all'ariu e mette in circulazioni una nova alfabbetu di i tribù slavi chì parlanu lingue riguardanti. U nomi di una di i criatura di issu munumentu fu chiamatu Cyrillic. In Gianfranco slavi èranu traduciutu tanti libri liturgique è i novelle. À esse capaci di a cumissioni servizii à u dialettu di u caprettu-slavi Prunelli fù cunsacratu vescu. Pocu nanzu a so morte in 869, pigliò ordine munàstici.

It S'avissi a nutari ca li parrini e chiese slavi Eastern Russian, Serbian, Bulgarian è altri di più di un millenniu, utilizà u testu uriginale. È s'è lingue muderne di i pòpuli parintia digià immensa a iddi, la lingua di cultu hè propriu listessi. Feat annunziava Prunelli-Cyril equiparatu la menti di la Chiesa di la dei à sfruttà, accussì lu canonization di u santu hè statu datu lu titulu di "paru à l 'apòstuli," e duranti la festa in u ghjocu 24 di maghju è 27 di ferraghju. In tutti i scoli Orthodox in lu locu di 'onuri è emblematicu di Santa Maria, guardianu ànghjulu e prutitturi di studianti è prufessori.

Images Slavs educator

imagini artisticu di i gran maestri sò spargiuta. vi pò truvà, fresque, sputicu, chì c'èni St. Cyril in i ghjesgi Cità di l 'Europa urientali. Icon hà parechji impurtunà Canons assicurati. Prunelli-Cyril spessu dipintu in l 'spas di u monacu-rimitu. I voti si pigghiò particulare rigore - Schema. Quandu st'artìculu-scrivennu dui fratelli-educators Cyril mustratu solu in spas munàstici. Comu lu santu fu cunsacratu, ci sò suciale, induve hè scritta in u tops liturgique di un viscuvu. Sempre à la mani di u santu sò o libru à l 'alfabbetu slavi, o libru apartu, à spessu l' Evangelu di Ghjuvanni da la prima scrittura n'angulu. Cyril passatu luntanu, essendu 42 anni. In a tradizioni mudernu circa chi età ch'ellu hè dipintu. U pocu suciale Martin di anticu slavi guardianu ànghjulu St. Cyril appari comu un vecchiu cu 'na piuttostu longa, Utricularia a la fini di l' longa.

ghjornu di Santa Lucia

U francese primate di la chiesa ortodossa Russian, a so santità Patriarca di Tutti i Russia, Kirill pigliò stu nomu, quannu u so voti munàstici. U novu nomu esse numinatu comu nu signu di rinunzià di u passatu è principiatu una nova la vita, u ascetico, lu schiavu cumpritamenti diversi principii ideali. In stu casu, a patrona di u futuru hierarch in u munasteru divintò un educator Slavs St. Cyril. Patriarca di Mosca mostra un esempiu di accurdava u so santu patronu. Sicondu à i cristiani, canon, u ghjornu di a so Angel hè sicuru à esse ricevutu Santa Rosa. Maghju 24 mondu Orthodox festighjeghja u ripastu di slavi Scritta è Culture. Nantu à u ghjornu di u so santu patronu, Patriarca Kirill Liturgy ubligatorie, comu luntanu pussibule in lu tèmpiu, didicatu à a santu. Dinù, quellu chì crede chi fannu lu nomu di Cirillu, s'eddu voli veramenti pi onurari u so santu patronu, hè à stu ghjornu à piglià parte à adurà publicu, o almenu vai a lu tempiu à accende una lumera.

cunversazione spirituali

Priscinniri di s'ellu ghjente crede hè, o micca, u codici di u mondu spirituali sò. Un omu si pò fari cu lu principi di fisica. Ancu se populu avia mai intesu di li liggi e constants di u capitalist gravitazziunali l'Newton, Lunarian universale pesa, è neglecting li pudia soffre. U mondu di mitafisica hè sempre aspetta di e so circadori è espluratori, comu longu com'è hè necessaria à sente à l 'espirienza millennial di la cresia. Appellu à i santi cumunimenti chiamati preghiera. Ci sò canzuni canonical di usu liturgique, chì ponu fà usu di i fideli, è à i soi. A prighera di i cumunicazioni. Cirillu di Alessandria cristiani sò disciplinatu da a comu la lingua in la prutezzioni di tutte e ghjustìzia, è pietà. Prisirvazioni è scambi di a fede hè impussibile senza predica. U successu di i parraturi basatu nantu à talentu, educazione cumpleta e dedica. Tantu in la menti di la chiesa, è hè datu di tutte e aspiranti Lumières St. Cyril - un ange guardianu. s'arrizzò nanz'à-ghjustu à ricaccià dumanda di i Corsica Shuttle di aiutu in sapianu la lite fraterne trà nazioni è quali cunzerva la tradizioni di i nostri babbi, e tradizioni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.