U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Cosa preghiera l'Sunday leghje à u serviziu di u tèmpiu, è in casa soia?

Quandu ci hè una prighera, i Luna archetti la testa comu nu signu di Megliu e riverenza, facennu prostrations e cianchi, si trovani finu cu la testa a lu preklononnoy nterra. Tutti issi milli cù a cunniscenza di a cartula di a chiesa, 'na Luna ùn solu è micca quandu si piace. All in u serviziu donu cun senzu è hà dui parti foras e internu. Per esempiu, prostrations a tuccari 'nterra, e poi testa direttamente di mittennusi sti hannu un significatu simbolichi prufonda: a causa di u piccatu avemu falatu à a terra è à traversu l' pinitenza di u Cristu di novu hannu l 'uccasioni di esse pigliatu à u celu. À mezu à tutti i prieri e servizi Sunday - un serviziu spiciali, serate.

U significatu di u serviziu preghiera Sunday

Hè impurtante di sapè, per esempiu, chì in a chiesa ci sò ghjorni quandu prostrations ùn, nc'est, ch'elli sò interdetti da u quatru. Stu hè causatu da un sensu di evenimenti cunnisciutu. Prima di tuttu hè prieri Sunday, polyeleos ghjorni, da Natale à a casa 'Epifania, u web, pasqua à e Penticoste di u ghjornu è di ghjorni di u Spìritu Santu, per i quali sò polyeleos vigils carrabbinera. Sò pruibiti archetti issi ghjorni era digià dettu à u primu Cunsigliu Ecumenical, chi stati decisi chi sta règula vali à tutta a chiesa, e preghiera in issi ghjorni, hè di fà si tense u vostru pedi.

cuncili ordinance

The Church annetta granni mpurtanza pi ricupirari lu duminiu preghiera su servizii, è in casa. Ghjè dinù da u fattu chì i dicisioni in quantu à fà la preghiera Sunday, passanu polyeleos ghjorni è e Penticoste hè ripetutu ancu in u numeru di e règule. VI Cunsigliu Ecumenical , troppu, spiega u duminiu 90 a poco da prostrations da u sabbatu sera, à entrata sera Sunday entre. Simbulizeghja a gioia e 'unuri di a risurrezzione di u Cristu.

Vasiliy Veliky in l 'òpiri "On u Spìritu Santu,« (regula 91) dissi ca a lu nizziu (1 jornu) Week Sunday prieri tuccherà à fà si prisintò e drittu, a causa di lu Cristu santu è u nostru avvene a risurrezzione cun ellu, u nostru turnu à circà supiriuri. Pirciò, ghjornu di u Signore, a tengu ghjustu davanti à Diu, in preghiera - hè chì ci ramenta à noi di a grazia, datu. Stu jornu veni chiamatu l 'uttavu ghjornu unu, simbuliseghja u tempu fa a lu prisenti - a vita, mai-finisci' età. The Church ricìa a so membri à fà Sunday prichere, debout, à spessu a ricurdari voi di a vita eterna, ùn vozneradet to repose à i ghjudici.

U scopu di cresia prighera

Celebrà a vittoria di a vita nantu à a morte, u Cristu nantu à Satanassu, a ghjesgia costruisce bè serviziu nantu à dumenica. Dunque preghiera in u serviziu Sunday in lu ventri di sti ghjorni, ùn sò dirittu, ùn saria cuntrariu per tutta a lu significatu di la casa.

serviziu Church hè Tagsvetture scopu cridenti a lettura, i Salmi e inni. Hè impurtante di cunnosce circa lu veru insignamenti di u Cristu, a divintari colpi a preghiera e pintimentu. Hè impurtante di chjama i fideli un sensu di Ringraziamu a Diu di tuttu. Hè impurtante di sentu lu bisognu di pricava preghiera discorsu di più grazia à noi è pè truvà un 'anima calmu.

Da a casa, dumenica matina, preghiera in la ghjesgia sò distintu da u fattu chì cuncernanu parrini lawfully ind'a lu tèmpiu, cunsacratu à u Serra di i sacrificadori. Attraversu prighera, u Christian entri una cummunione mistiriusu cun Diu, è à traversu l 'letteratura ricevutu da Diu, u putere à campà righteously.

prichere Church sò cunnessi à una manera spiciali. Iddi prividia è leghje i Salmi, u Santu Vangelu. Duranti lu serviziu hè esigenza di sviluppà un certu 'idea.

L'essenza di u preghiera Sunday

L'artìculu pò esse qualificatu solu qualchi mumenti, IMPUGNANO lu significatu, chì porta una prighera dumenica. testu piena di i liturgy deve esse circava in a fonte particulare.

  • U liturgy assemi a li parrini durante u cantu di "A Tè noi canta u" duvia esse in timore e pi lu scantu di Diu, prega di u Spìritu Santu, in tutte e stannu in lu tèmpiu. À u listessu tempu pronuncia di sè stessu u troparion di u terzu ora, è tandu "cori puri à creà a mia, O Diu, ...". È dinò per elli ricitari troparion cù i versi cu li paroli: "Nun rifiutà mene da a vostra faccia ...". Ancora na vota, lu preghiera e ripetutu u troparion: "Signore, Ca Sacred Your Spirit ..." Tutti sti fari canzuni ind'u a mmia, è incù emuzione.
  • Quandu l 'altare amati in la Serra, u Spìritu Santu, fala, lu prisenti i membri di u potschatsya chiesa ghjudicati sanctification è rinnovu. Allora si valenu chjama nantu à u Spìritu Santu.

About versi Sunday è tropar

U inni di u Cristu hè un discursu circa à Diu izvol ànima fora di prigiò. Parrava a Cristu, pricava dici: circa u so grande vittoria più di lu nfernu, a morte nantu u Cross, libbirati li palummi di lu mortu. L'anima di u visita penitent à Cristu, i surghjente di vita, a so pirdunari, è danu pricava à camperà cù u ghjustu. Iddu chianci fora da u prufundità di u core à u Signore, è li chersini à sente, u piccatu, la vuci. L'anima chianci fora à Diu, è si ralegra à l 'Lunalettuce di u Cristu!

Sunday troparion dici circa li forzi angèlicus Maria spende di Ghjesù in u sipolcru. Ma ùn ci ci - Si hè pisatu!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.