U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Babbu Zosima (Sokur): biografia, saggi

Bona, appruvatu, sèmplice è chiddu e parolle parlate duranti a so vita babbu Zosima (Sokur). Si palesani à noi di u mondu di veru a vita cristiana spirituali cuntenuta in pintimentu, s'arrizzò, carità, chi chiancía lu cori, è amore per altri. À u listessu tempu l'omu vecchiu sagacious dissi, minacciò i passioni è u focu di u mondu mudernu. Parìa, comu li trona da u predicadore di a so parolla, si girò a so còllera, ghjustu à u Frantumatore Lament Autocephalists-nun c'era dubbiu: Maddalena di Christ.

Schema-archimandrite Zosima Sokur

Ivan Alekseevich Sokur (u nomu di u mondu in babbu, l'Zosima) hè natu incù. quartieru Kosolmanka Verkhotursk di regione Sverdlovsk. Hè accadutu 3 September, 1944. U so babbu era a lu stissu annu vinni ammazzatu à u fronte. Mamma, Santa Maria Ivanovna (in u futuru Schema-mònaca Mariamne) era un viddanu. Idda fu amichi incù i mònachi, è per chì hà statu messi in cella. Ci a lu spitali hè natu u so figliolu. Prima ci vulia à Cognome Fadeev (in onuri di l 'apòstulu), ma pi a li matri ca hannu statu in l' St.-Pechersk Lavra, ricevutu a benedizzione di u abbati Kuksha à Cognome u zitellu John - in onuri di Ioanna Krestitelya.

U percorsu si à i sacrificadori

Maria Ivanovna dopu à a so palummi è u so figliolu Ivan si trasfirìu a regione Avdeevka Donetsk. Ci stava u so surella, chi era 'na monaca, è u so nomu era Antonina. C'era 'na vota era' na figlia spirituali di patri Ioanna Kronshtadskogo.

In 1961, Ivan maiori da la scola sicundariu numeru Avdiivka 1. Chì ghjustu ùn hè diritta nant'à u sacrificadori, Ghjesù intrì in la strata. Prima, da u 1961 à u 1964 è hà studiatu à u liceu agriculu è ancu hà travagliatu cum'è un veterinarian. Dopu a benedizzione di u so Lars spirituali , addivintau nuvizziu e puru di l 'Kiev-Pechersk Lavra. Ci sarà di Diu, era in a so cellula, unni iddu na vota campava nzinu a sò morti abbati Kuksha Odessa. Cunfissuri Ivan abbati Valentin, prividiri parechji evenimenti in a so vita, noi pò dì ancu una vita.

Corso di lingua Francese in Léningrad

At prima ch'ellu era un tintativu di stende à entre u Fert Seminariu in Moscow, défendu u serviziu di sicurità statu. Ivan Sokur si trasfirìu a SEC è facenu un annata Subdeacon Arcivescamu Paul (Golysheva).

Da u 1968 à u 1975 ch'ellu studiau pressu l 'Seminariu Fert e Academy in Léningrad, unni trasìu sùbitu digià in la seconda annata. In u 1975, Ivana Sokura, à u tempu i studianti 4 Corsi di Metropolitan Nikodim di Léningrad è Novgorod tonsured un monacu cu lu nomu in onuri di Savvatiy Solovetsky.

Subitu dopu à fratellanza ch'ellu fù mandatu à i monastero Odessa Santa Maria Assunta. Ma una grave malatia di a so mamma furzatu Sabbatius pitizioni esse spustatu à i Diocesi Donetsk. Ci si messe à servinu cum'è un parrinu parrucchiali in a ghjesgia di Santa Maria Alexander Ermitage in cun. quartieru Aleksandrovka Mariynskoe. U tempiu era poviru, ma u mo babbu Savvaty putissi fari accussì, comu l 'assemblea evidenti, è l' acconcia necessaria, è tutte e necessaria per a vita di i pruvisti, chiesa foru acciati: iconostasis, croix, nova suciale. A ddu tempu, comu si era in 1980, a ghjesgia in u USSR hè più chjusi è Savvaty 'patri nun significa miraculi, criannu un tronu degnu di u Signore.

cundannata attivitati

In u 1977 fù attribuitu una croce pectoraux, in u 1983 - u Order of St. Sergiu IV di Radonezh III seculu, in u 1984 -. Club. u travagliu autorità Soviet tantu attivu e curaggiu di un prete, village, ùn piace tantu ùn hè ghjustu sottumissi à minacce è ancu duvìani. A so salute fù lace. Babbu Sabbatius accuminciò a trasfiriri da unu parrocchia à un altru in ordine per rompe u spiritu di arriatu per elli un prete. Ogni annu, si trasfirìu da u tempiu di tèmpiu, da a cità a cità, da paesi à paesi, finu a iddu addivintò abbati di San Basil parrocchia e in su 1986 cun. quartieru Nikolskoye Volnovakha (regione Lugansk.). Dinò, a prima cosa si cumencia à riparà, custruiscia è purtà tuttu in ordine. In lu 1988, ci hè capaci à custruisce un baptistère, ind'i quartieri i l'abbati e un pilligrinaggiu Niculescu.

In u 1990 fù elevatu à u rangu di Archimandrite, è in u 1992 fù tonsured in u Schema, mentri Piglianu u nomu Zosima. In u 1997, grazia à u so travagliu fù tripled ospizio per cura mmicchiatu e pirsuni malati. U 1998th Father Zosima fù fundata da u Spìritu Santa Maria Assunta di Santu Nicola, monastère Vasilevsky cu palazzi fraterna e Fraternamente.

29 di austu, 2002 Zosima (Sokur) si firmò. Iddu sapia Saria more prestu. Lu sò corpu fu sippillutu nant'à u territoriu di u munasteru rifabbricatu u so munasteru in un picculu cappella. A so idea - u munasteru nzinu a la fini fù puliti in solu di u 2008. Sanctify hè ghjuntu à sè stessu, Patriarca Kirill, chì sapia pirsuna lu patri Zosima e cu gran calore parlava di Ghjesù.

Movies

Nantu à a vita di stu suprattuttu canali TV Ucrainu vechja visionary liste creatu filmi maravigghiusa, "A strada di una vita", "Requiem". Publisher monastero Sretensky in 2005 publicheghja u libru "Schema-archimandrite Zosima (Sokur). Parolla di Santu Russia ". In u 2013 fù u seconda parte di u libru di u stessu dune edizione di u vechju chjama "Cosa n'angustia l 'ànima".

About prufezia Zosima Sokurov

Oghje, aghju passatu tanti anni dipoi a so morte, è solu avà, parechji di i so parolle prophetic sò divintatu Addulurata chjaru in u core, chì si cumpiì u saggi più funestu. Babbu Zosima (Sokur) prividiri chì Diu à mezu à i santi, in u 2000, a famiglia reale di u Romanovs. sintemu di soi, comu si dici ca la fini hè toltu. Eta digià preparatu e so situazione pèssimi pauroso chì hè circa à cumincià.

A guerra, cum'è l 'ira di Diu, hà da falà nantu à u pòpulu, Russian. Beati quelli chì ùn sò nati, picchì è signu chi i zitelli chì sò nati oghje hà da more a morte d'un martiri. Babbu Zosima (Sokur) prividiri sangue, una vita dura e lu duluri cu lacrimi. Oghje, bombe, caduta in u Serbia, dumani, i membri culligati sò Satanists bomba Kiev, è arrivare a Mosca. Prestu i criminali sarà di più cà genti appena nurmali. Lamentu - l 'n'arma, l' omu cù ochji biccheri prontu à sparà à un altru omu di u palu di piacè. Dégradation di morals in a sucetà. S'appronta un tradimentu di a chiesa, di u paese è tuttu ciò chì hè santu.

Babbu Zosima (Sokur) amparatu chì tutti i kolotnya principià cù Kiev - u viculu di cità Russian. Da ellu si vultulata, travers, tarra russa, è ùn vi passà Russia. Autocephalists vi caccià vera parrini Orthodox, tanti di li aspittava di la prigiuni e saccu.

In a so parolle, "Ucraini-zapadentsy" pruponnu la fidi urtudossa. Ma lu monacu ti tengu contru à 'armata l' l'Eta di grazia à u assai fine di l'età. Parechje moines più vénérable è cumpagni, vi si erbosu addritta à u mumentu quandu tutti vi timite u cuscione.

Babbu Zosima (Sokur) inspirati tutti i so figlioli da dicendu chì u Spìritu di Russia putenti è invincible. ours Russian dormi, soffre, ma cum'è una squadra vi svegliati è piglià in la zampe emaciated, ma quantu à prumove è colpi, u friscalette, loghje Europe vi chì partenu da a stu san Russian Dubinushka. Mother Russia supravvivi, è ci hà da esse una gran grazia. e forze l'Eta ùn vi giustizia contra l 'Church ortodossa. Scarpe verità, di a fede sarà sempre offre à u santu paese Russian. A cosa principali - to be in lu senu di u Church patriarcali Russian e so regule immutable.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.