News è societàFilusufia

Features di filosofia antica

Nanzu tra in l 'analisi di certe caratteristiche e multilinguismo di u sviluppu di un ritrattu à prupiziu, si deve esse cù u gradu di accuratezza nicissarii crià u quadru storica di sti tinnenzi. Solu un tali approcciu parmette di cuntinuazioni cù i cundizioni analisi chì hà accumpagnatu u sviluppu di u fenomenu scientificu.

Lu tèrmini "antica, filusufìa" cumposti patrimoniu filusòficu di la Grecia antica è Roma.

Per di più chè dui cca nni la criazzioni e lu sviluppu di i principali di lingua e multilinguismo di lu munnu anticu filusoficu, e duranti stu pirìudu ha fatti 'na rannizza phenomenal & e significatu di u tempu di a saviezza umanu, a cunniscenza è à uprate i valori di u quali ùn hè micca solu pussibili. In l 'aspettu stòricu a lu sviluppu di la filusufìa antica sò quattru, arquantu chiaramenti distinguishes, pirìudu.

piriudu Pre-Socratic di l 'antica, filusufìa, sopra à tuttu, carattarizatu da u fattu chì in a so tempu, in fatti, hè l' nascita e la criazzioni di lu finominu chi avemu chjama u "filosofia antica". I rapprisintanti megghiu-cunnisciuti sò Categoria, Anassimandru, Anaximenes, chì èranu à l 'urìggini di la famusa scola Milesian. À u listessu tempu avemu travagliatu è atomists - Democritus, Leucippu, pone i fundamenti di dialectics. funziunalità Bright dâ filusufìa antica manifistaru in l 'òpiri di i rapprisintanti di la scola eleatica, prima di tuttu, Eraclitu di Efesu. Stu piriudu hè statu poi è u prima metudu di a cunniscenza filusòficu - à dichjarà i so punti è brama di fattu dâ elli cum'è una domma.

Prova a spiari finòmini naturali, a cunniscenza di l'essenza di i Cosmos è di u mondu umanu, la justificazzioni di principii fundamentali di l 'universu - quessi i capatoghji di la filusufìa antica, chì hè interessatu da a "pre-Socratic".

Classic, o comu si chjama - piriudu Socratic - hè un periodu di la filusufìa antica, in stu stadiu tratti di u pensà filosoficu anticu più chjaramente manifistaru.

U principale "atturi" di stu pirìudu era lu gran sufisti, Socrati, Platoni, Aristòtili. U prughjettu principale di antichi la filusufìa di sta fase hè chì pensatori sò tintava to penetrate più propiu in u chjerchju di i prublemi chi stati scupertu da i so re. Prima di tuttu, si deve esse nutari a so cuntribuzione à u sviluppu di mituduluggìa, 'nveci di la canuscenza Declarative-dogmatic usavanu lu mètudu di dialogu è testimunianze, ca purtava a la rapida di sviluppu in u quadru di una sola a cunniscenza filusòficu di tuttu lochi, chi poi pasta cumming in un scienzi indipendente - matematica, fisica, geografia e 'altri. U pensatori di l 'èbbica classica (cusì ancu in la littiratura veni chiamatu lu piriudu Socratic, u sviluppu di a filosofia) un pocu menu impauriti Affare di principii fundamentali di u mondu, ma da cani una vista, patriote di u mondu, marcatu u principiu di na granni dibattiti circa lu priurità di l'insignamenti di u matirialisimu è idialisimu. In u so insignamenti in particulare antica, filusufìa manifistaru in lu fattu ca lu pirmetti l 'esse integratu di i dii, in u spiigazione scentificu di l'idei di a creazione è a natura. Platoni e Aristòtili era lu primu chi dimustrau l 'intaressu à i prublemi di u raportu di a sucetà è u Statu.

Next, la storia dâ filusufìa antica era cuntinua, dî rapprisintanti di l 'insignamentu di stoiciana, l' Accademia di Platoni, Epicurus criazioni filusòficu. Stu piriudu fu canusciutu sutta lu nomu di l 'èbbica di civilizzazzioni greca - ellenica. Hè carattarizatu da u Ndibulitusi di u so rolu in lu sviluppu di a cunniscenza filusòficu hè primurosu di i cumpunenti Grecu.

funziunalità distinguiri di u forte ellenistico, hè custituitu tandu in lu fattu ca la crisi di criterii valori ha purtatu a lu nigazziunismu è rigezioni di puteri ancu nanzu, cumpresi i dii. Lumières chjamate u parsona à circà i surghjenti di u so forza, fisicu e murali, à circà in sè stessu, spissu purtannu sta brama à u puntu di assurdu, chi hè, reflété in l 'insignamenti di u Stoics.

èbbica rumana, qualchi circadori chjamate distruzioni fase di la filusufìa antica, ca a iddu stissu nnô bedda assurdu. Ma, avemu deve ricunnosce u fattu di na certa decadèntzia de anticu filosofia, u so mmiscallu in u duttrini filusòfichi di avutri riggioni e pòpuli. I rapprisintanti cchiù mpurtanti di stu stadiu era Seneca e poi Stoics, Mark Avrely, Tit Lukretsy francoischristiane. In a so vista, in particulare, Antico filosofia manifistaru in l 'aumentu attente à tematiche di centri, a natura è rura di i prublemi statu nant'à i prublemi di u singulu individuu. Duranti stu pirìudu, emergenti pusizioni Picbille ritrattu patriote di u mondu in trattendu di u matirialisimu. Cu l 'avventu di u Cristianesimu, antica, filusufìa fondi falsi incù a furmari comu risurtatu di nu principiu funnamintali di tiuluggìa medievali.

Di sicuru, ognunu di u stadiu cunzidiratu avutu a so caratteristiche. Ma antica, filusufìa prupietà proprietà chi hannu caratteru transtemporal - tipica di tutte e stonde. Trà issi pò esse chjamatu aliénation di anticu pinzeru filusòficu da u particulare à tematiche di pruduzzione materie, u disideriu di li filòsufi à ingarà elli in a sucetà comu purtatori di virità "assulutu" cosmocentrism, è in l 'ùrtimi tappe - intricciatu cù anthropocentrism. Ancient filosofia à tutte e tappe di u so sviluppu fù vicinu à ellu assuciatu à i worldview Bulgakov.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.