News è societàFilusufia

Augustine di Hippo: a vita, grandi opiri, è a so influenza nantu à u sviluppu di scholasticism

Avreliy Avgustin (alma - in la tradizione Orthodox e maistru di Grace - in Cattòlica) - un filosofu suprattuttu, unu di li fundaturi di lu tiuluggìa Christian. Iddu era natu in l'annu 354 in u citadinu Numidia rumana in a famiglia-pagana, ma a so mamma Monica hè un Cristianu. Dapoi a famiglia era calmu ricchi, 17-anni-vecchio Aurelius mandatu à studià ritorica a Cartaggini. Ci hè una apologist di l 'avvene di a nova religione in amore cù una donna, cù quale ellu vissutu per longu 13 anni. Era a mamma di u so figliolu - Adeodata. Tuttavia, à causa di la diffarenza in inturnianza suciale Augustine mai a so moglie.

Mentri a studiari la ritorica, Augustine di Hippo addivintò interested in filosofia. Iddu accettatu Manichaeism, ma prestu si luntanu da l 'insignamenti di Mani. Ricerca spirituali è l 'affettu dî la matri cci purtaru a lu ventri di la fidi cristiana. In ricerca di travagliu ghjovani rhetorician lassa pruvincia African di l 'imperu rumanu in 384, u locu hè un maestru di oratoriu in Vaiani (avà Milan). Stallà vicinu à u domu Kassitsiakum filòsufu creatu a so prima opere impurtante: "Lu rusciu de lu accadèmici," "On a eternità di l 'arma", "On a True Religion" è "On Free Will". Sta prima tappa di creatività hè marcatu da maggiuri influenza di Platonism l 'idea theologian.

Dopu à Pasqua 387 Augustine statu battizatu in Vaiani Santu Ambrosgiu, accuminciau lu secunnu pirìudu di creatività di i apologist Christian. Iddu vindutu i so bè, detti via quasi tuttu a li poviri, è si n'andò cù a so mamma in l 'Africa. Ma à Ostia, Monica muriu. Entri in u paesu nativu di Tagaste, filòsufu, funnau chi era una cumunità religiosa di monachi. Pirciò, si eni cunzidiratu lu funnaturi di l 'òrdini munàstici di Augustinians. In issu periodu era scrittu opere cunsacrate à tematiche riliggiusi e ecclesiasticu è exegetical ( "The Book di I Muvrini"), l 'intarpritazioni di u Epistles di u apòstulu Paulu, un trattatu contru à u Donatists. À u listessu mumentu ci era una theologian glurificonu "confessions."

U più àrburu chjamata a terza piriudu (410-430), quandu lu scinziatu fù cunsacratu presbyter a prima, è più tardi, Duca di Hippo (cità di l 'imperu rumanu in Africa di u Nordu). Fu tandu chi u filosofia di Avgustina Blazhennogo hà raghjuntu a so più u sviluppu. Theologian cum'è fideghja daretu à u so anzianu credenze, è critically li evaluates ( "Revision"). Dumande di Christology (l 'a natura umana, o divinu di u Cristu) sunnu spicchiati nta l' òpiri "On lu Trinity" è i routes di treatises contr'à pelagius. U travagliu più impurtante di u theologian hè cunsidaratu u travagliu «De Civitate Dei» -. «Cità di Diu"

U 22 libri di u theologian travagghiu prova prima à analizà tuttu u prucessu storicu, à capisce u sensu è scopi di a sucetà umana è i mezi di u so sviluppu. Dunque Augustine cunzidiratu lu funnaturi di la storia dâ filusufìa. a vita suciale hè dinù riguardanti lu Regnu di Diu, cum'è un omu (a creazione) incù u tè. Tuttavia, à causa di la caduta di Adam, omi in la missa, siparatu da Diu, ma si pò turnarà à ellu da a grazia di u Signore, - dici St. Augustine. A filusufia di stu theologian cunsidareghja u sviluppu di a sucetà cum'è da u valle di chiantu, chi vìnniru espulsi Adam è Eve, à traversu a Cità di a Terra (u statu) un muvimentu prugrissiva di lu Casteddu di u fracicume (induve eternità e supra perfettu murali).

Cusì, St. Augustine talìa la storia in termini di tempu linéaire. Quissa hè un cantu induve ci hè durata, perchè ùn ci hè micca tempu in eternità. Diu, direzzioni a storia - tuttu ciò chì ùn hè micca u casu, parte di i piani è scopi di u Creatore. U Statu in stu sensu, hè cum'è una tappa nicissaria di u sviluppu. Filosofu basatu supra lu studiu di l 'Bible no sette Epoch di u sviluppu suciale: u prima di cincu - hè a storia di u pòpulu prima di la nascita di Cristu. Cu pigghia lu sestu 'èbbica, chì duvia esse compie u Giudisiu Üniversäle, e poi cumincià cum'è discritta in Rivilazione Ghjuvanni l'di lu sèttimu palcu, quandu tuttu u ghjustu starà mai spentu in u fracicume di Ghjerusalemme. sucitati umana in u so sviluppu hè diriggennusi luntanu da un statu seculari in un theocratic cuntrullata da i principi di la Chiesa. Stu duttrina di Augustine hè statu pigghiatu li basi di la Cresia Cattòlica Rumana in a lotta per nvistitura.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.