News è societàFilusufia

Filosofia naturali di lu Rinascimentu cum'è un mantinimentu di tradizioni antichi

Filòsufi hannu statu longu cunvince a spiegari la natura di u penseru logicu - Cuntata azzione maiò in lu, u raportu trà u so finòmini, à truvà un sensu in lu, è li basi principali o primaria. Stu sensu filosoficu fu chiamatu filosofia naturale. A prima tappa di u sviluppu di sta dirizzioni hè filosofia naturale di antichità, lu rapprisintanti cchiù tipicu di cui eni cunzidiratu la scola Milesian è u pùblicu di c'avissi cuniatu (èbbica pri-Socratic, VII-VI seculu aC).

Li filòsufi a scola Milesian hè cunnisciutu per prammatisimu è a ricerca di una sola principiu di a natura, cumbinatu cu Corsa praticu cume strumenti astronomical, Stemma, sundials. So, Linguisti pinsatu lu tentativu elementi viva, ma principarmenti prima - acqua. Anassimandru chiamatu primurdiale divene a materia "apeiron", crirennu chi comu nu risurtatu di l 'cuntraddizzioni digià in lu (hot-friddu), di u mondu hè nata. Era dinù gilozoistom, chì hè pinsatu à ànimu mpurtanza. Anaximenes rapprisintàvanu lu primu principiu di l 'aria, è Eraclitu - u focu. C'avissi cuniatu è i pitagorichi vistu in i ghjorni di fundamentu mistiche di tutte e cose è a so identità encrypted. Si tutti i sparte u sintimu chi tuttu hè fubbi in u spaziu, ànimu, tuttu ciò - populu, dii, animali - hannu u so locu, è scopi.

Interestingly, u filosofia chi prova a spiari a natura, in una manera simile, è ancu di qualchi puntu ristabilisce cosmocentrism antichità, sona-evidenti a lu Rinascimentu. filosofia naturali di lu Rinascimentu hè carattirizzatu da una prova di spiegari micca solu a natura, ma dinù à unificà i filosofia Christian cun cosmocentrism è ancu pantheist. loca Fisica e cchiu di stu modu di pinzari si scrivenu sua a Nikolayu Kuzanskomu, chì vene da a na famigghia di viddani, chì divintò un cardinali. Iddu si misi a spiegari la filusufìa è Tiuluggìa di simboli, matimatica, cum'è i pitagorichi, oltri tipu karanie di l 'identità di Escursioni e Diu. Diu, da u puntu di vista, Nikolaya Kuzanskogo - hè essendu assolutu, ca sunnu li stissi minimu è massima, ma hè u Assolutu in l ' "sùbitu" forma disponibile a fede. Iddu hè "unfold" in a natura, è poi la menti ponu capì lu. Si pruponi uni pochi di 'idei chì anticipò comu lu tiuria Copernican, è elementi di a dialettica Hegelian.

filosofia naturali di lu Rinascimentu, un fait Nikolaem Kuzanskim, fù sviluppatu è hè primurosu basatu Neapolitan Bernardino Telesio. Diu, di sicuru, creatu u mondu, hè a prima estru, jennu di u mondu, ma Iddu ghjucassi di u mondu, è perchè u quessu hè duminata da u principiu di u materiale. Tutti i cosi sò matiriali, puru siddu lu principiu di materiality hè di primura. Ragiuni e scienza sò chjamati à cunnosce a natura di chì hè indipendente, è hè a sola surghjente di a cunniscenza. Di studià i natura, vi ponu cullà à Diu. Iddu ripigliatu hylozoism antica, pigghiau chì tutte e storia hè capaci à sente, è affacciari la tiuria chì tuttu u muvimentu in a natura caricate da a prisenza di Capitulo.

Bernardino Telesio creatu in u so cumunità pàtria di circadori a natura (Academia Telesiana). Ci pò diri ca la filusufìa di la Renaissance rapprisintatu da Naturalisti di u tempu, cume Leonardo da Vinci, The mituduluggìa di u studiu di a natura è anticipò lu mètudu spirimintarmenti-matimàticu di essais di Francis Bacon. Sviluppatu stu mètudu di Galileo Galilei, chì hè u listessu cum'è Telesio, cridete chì Diu c'avia criatu lu munnu, ma li principia a so elaburazioni, secondu a so 'liggi, è a so storia hè pussibili solu da i mezi di sperienze.

Astronomers Nikolay Kopernik, Iogann Kepler è Tycho Brahe, cum'è parechje figure Renaissance, troppu, anu cuntribuitu à a filosofia di a natura. filosofia naturali di lu Rinascimentu si mette à Eclipse chì u so travagliu "On a Rivuluzioni di i corpi cilesta," si intreccia javanu a Terra di lu mari, e la persona di u centru "ideali" di l'universu, à mette Cosmos, in a cumpetizione di paradigmatu scentificu u so tempu. Essa stunatu à a so tomba dici: "si firmau lu suli e si trasfirìu a Terra". Kepler è Tycho Brahe mathematically schiarisci a tiuria Copernican di u sensu di u pianeti è create a leghji di u so muvimentu.

filosofia naturali di lu Rinascimentu hà prisentatu dui figuri ntirissanti - hè Giordano Bruno e Paracelsus (TOTTEMPUDI Bombast di Gogeghayma). Bruno dinù ùn duverà esse cunsideratu chì Diu hè sciolsi a natura, è, dunque, Natura hà a èssiri nfinitu in tutti i so stati (manèri d ') - chi è, in ispìritu è in u spaziu. Per quessa, ci tocca à esse micca solu à a terra, ma tanti mondi, è u sole, - ghjè unu di li stiddi. Like più li filòsufi naturali, Bruno hè dinù cunsideratu a natura, di u materiale è à u listessu tempu animatu da a prisintari la unitati di tutti dui principii. Paracelsus hè à tempu un mèdicu, astronomu, e du lac. Iddu, troppu, era la riprova chi in natura, ùn ci hè un raportu generale, è chì hè animatu, ma criu ca stu rapportu - "magicu è mistica" perchè pussibili una chjave di l ' "scuperta di a natura". filosofia Natural hè pupulari nun sulu ntra li sò cuntimpuranìi - circa ellu hè tomba è ch'ellu hè un duttore Faustus prototypes in litteratura European.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.