News è societàFilusufia

Billezza di ciò chì vo avete: s'ellu hè nicissariu di fà cusì

Prubbabbirmenti ognunu cunnosce l 'esprissioni - billezza di ciò chì vo avete. : Ma sò tutti i fatti di fà cusì? A maggiuranza, u cuntrariu, tenni a lamentu circa la me vita è guardà ciò ch'elli sò, micca una cundizione bastatu per un 'esistenza cuntenti. U Populu ùn hè micca ghjustu di e cose materiale, ma dinù nant'à a salute di i zitelli, di talentu, a salute, è altre cose chì ùn si pò tuccari.

Hè megliu à priparà a dichjarazione

"Tu me - ùn billezza perda a so, gridannu" - cumu aspessu issa affirmazioni hè vera. Avendu amparatu da i mistieri di altri, si avissi parenu vole à riflette è di custruisce a so vita in un modu chì tù ùn rigrettu u persu per via di a so mancanza di sè stessi. Ma a maiò parti di i cosi sò differente. Per esempiu, a salute umanu. In a so ghjuventù, ùn mi pari, un margini di preservazione di l'organismu hè mai. Ma più di l 'anni fà si' ntisi certi prublemi salute. Comu sai, genti nun cuntentu chi iddi hannu, tantu piglià li seriamenti comincia solu dopu à succede qualchi tragicu ncidenti. Per esempiu, se lu dutturi liticava i pacienza chì s'ellu ùn sgagiatu fumo, u so core ùn puteva sustiniri la carica, si cuntinueghja à fà stu sinu c'arriva a lu spitali cu un attaccu di core. È s'è un omu chì hà da esse in gradu pè ritruvà, si principia à campà una vita sana, zealously elli stessi è altri, chì prutegge da l 'effetti dannusu di cigarettes. Ma stu ùn hè micca un 'esistenza china-cuncritu, comu era quannu iddu era sana, hè stata digià andatu. Ci era parechje ristrizzione chì ùn ponu fà da muvimenti un k seriu. Comu assai comu la persona in stu casu, si passa à a causa di a so ncùantru. Hè da essa stunatu dicunu "billezza di ciò chì vo avete."

cunfortu ochji

Solu spugliata di quarchi cosa, vi mittite a ricanusciri comu mpurtanti era è cari. Sè calcosa o di calchissia hè sempre vicinu, chi persona finisci a custata e cumincia a vulete cosa nova e inaccessibili. Sicondu à ellu, ùn hà da esse qualcosa si mancava di felicità. Pirciò, populu mittitilu 'iddi, lassannu la famigghia, lassannu a altre cità, pigghiari fora prestiti accattari li cosi novi. Ma a la fini si gira fora chì un vechju maritu è moglia era micca male, oa prublemi, u materiale va fora di moda è finisci pi fariti, o ùn vi ponu vultà i soldi pigliati è hè megliu à hannu statu un vechju smartphone, chì dinù travagliatu a grana.

Esempi Lu sonaturi e abbisugnava

"Billezza di ciò chì vo avete," forse in ste parolle hè lu cuncettu di felicità. Sì una persona hè cuntentu ch'ellu hà, si hè digià cuntenti. Pò I amparà à esse lusingatu cù ellu stessu, incù ciò chì pussede, a so fiura, la menti, purposefulness? Più prubabile, stu vi aiuta altri esempii di pirsuni ca avìanu a suppurtà la perdita è vinutu à i cunclusioni chì hè necessariu à billezza ciò chì vo avete. Per indettu, tanti lagni di i so parenti. Calchissia chì ùn sò ricchi, unu girl di a so educazioni mintìrisi, o ancu cunzidiratu limitata. Ma avete a ricurdari quantu ziteddi in orphanages sonnu di li to have una mamma è sora. Nisun dubbitu, ùn sò in una griglia differente di a situazioni e pensu a presenza di i genitori, micca ciò ch'elli sò.

À i dui lati di la munita

Ùn ci hè micca dubbitu chì una matri amurusa e babbu, mandà i so zitelli tuttu ciò ch'elli hannu. Pudete vede à sta questione à traversu l 'ochji di genitori chì ùn ponu avè i ziteddi. À spessu à quelli chì li hannu, è veru incù u so cumpurtamentu, Obed la scola, lu misteri o di a vita partinarii sceltu. Ma ghjuntu à i orfani vulia solu una cosa, chi avianu un zitellu. Per elli, ghjè impurtante dà à qualchidunu u vostru amore, nunda di cose altru. Ma à u listessu tempu a quistione Nasci, ch'eddi fussini, o ùn si hà da scopre u so zitellu affiche di più cà i veri parenti? Bellu ùn pò risponde à quessa, ma chiaramenti sola cosa chì ci sarà più valori à elli chè per quelli chì ci avia abbandunati è teniamu à u riparu.

Certe volte ùn hè necessaria à esse nirbusu

Spessu, invece di cunsulazione in una situazione difficiule, vi ponu sente u "valore ciò chì vo avete." Frasa Stu, di sicuru, ci hè un certu sensu di a vita, è a verità. Ma nant'à u altra banda, si tuttu deve esse valurizzatu basta à esse a paura di perda. Ùn impidisci u sviluppu di a sucetà, s'è ognunu vi esse cuntenutu cun ciò ch'elli hannu. Di sicuru, stu sugettu di più à u materiale di u spirituali. Mentri sviluppà a so 'identità è strive di self-migliurà hè megliu cà elli caccià à un certu quadru è guardà chì hè necessariu à aduprà solu quelli chì, per esempiu, mintali, capacità, chì hà un principiu. Sperienza mostra chì, s'ellu Bramati, è risistenza persona versu una nova livellu di u sviluppu intellettuale è thereby spustà lu prugressu umanu megliu. U Populu ùn hè dinù sempre vole à esse cuntenutu cù a so fiura, chì hè facile à caccià i Tu me, teacher, o entrata dieta nnòqua, chì a so volta vi cresce self-di stima, è dunque vi hannu un impattu pusitiva in u pòpulu.

Infine, s'ellu pòpulu era cuntentu cu lu fattu ca 'acqua hà à purtà fora un fiume, o di una surgente cati, leghje in Luchín- cavalli, accriscimentu, sempre in u fornu, allura l' avissi mai hannu nvintatu energia elettrica, l'acqua e si nn'hannu in u spaziu. In stu casu, ùn si pò dì chì vo avete, vo ùn billezza, persu, briona.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.