News è societàFilusufia

A forza di distinu - it ... The argumenti circa l 'avvene è u distinu

Passatu, prisenti, futuri ... Cosa hè tempu? Siddu na pirsuna hè un membru piena di stu "azzioni", o di fà avemu appena zitti "subordinates" u distinu d'ici? Hè impussibile à dà una risposta difinitiva. Certi cridiri ca lu tempu - un muvimentu di ricuarà, si trovani in solu una direzzione - da u passatu à i prisenti di lu futuru, e ghjente capace à sceglie cumu si à navigà u fiumu ... Altro crede chì i futuri - un linzolu muta di a carta, è i nostri brami, pinsamenti, azzione - quessi i culori di e tracce da intricciatu chì avemu à creà un ritrattu di a vita. Però, ùn ci hè dinù a vista, di punta - un sintimu cecu, in u distinu, à chì tutte e di l 'eventi noi sò digià cunsacratu, è una parsona ùn hè micca liberi di sceglie. Cosa ùn si dì destinu ...

U inevitability di destinu

Una volta trà lu mpiraturi rumanu Dumizzianu (51-96 francese gg. AC. E.) È lu famusu astrologo Askletarion una conversazione circa lu inevitability di destinu. U mpiraturi dumandatu ciò chì li stiddi dì circa l 'ultimu minutu di a vita di u prufeta. A risposta hè inaspettata - so morti vi vene prestu, è u so corpu, da rompe un Pack di ghjacari. Dumizzianu ridiva, è subitu urdinau l 'assassiniu di u fortuneteller. U listessu, sera, durante cena, lu mpiraturi sulinnità prupunìa di amici di a so resourcefulness è curaghju, perchè riniscìu a ingannà u assai destinu, è distinata a canciari. Tutti quelli chì prisente suppurtatu u capu ùn hè micca una biccheri di vinu, fora di una persona - s'incisioni Attore Latina. Era guardannu e mutu. It tracciau lu attenzioni di Dumizzianu è li dumandò ciò chì accadutu, per quessa ch'ellu ùn sparte esultazione generali? À chì u Attore dettu chì ghjustu oghje si passava à u spaziu induve tù avissi nurmalmente abbruciari criminali, è videndu u corpu, purtatu da u astrologo. U focu hà fiascatu à ignite. Si arricchisci quenched da forti gusts di ventu. E dopu un pocu i Liv vistu un Pack di ghjacari salvatichi muvia luntanu u cadaviri di lu poviru Askletarion ...

So chì hè a nostra vita - destinu, o libertà?

È s'è vo pensà la vita di na sula pirsuna comu un tipu di viaghju, dì, nant'à u trenu da a puntu A à puntu B? Quì u passageru, seduta, dopu à a finestra, i Handles Tè cun limone, è da attravirsava ogni ora, è tandu, tippi successivi - foresta, fiume, ponte, campi, posti, cità ... Si ponu micca vede in anticipu sulu arvulu, standing o natava supra lu latu di la strata. Iddu li vi custata solu in chi podit mumentu, quand'elli caught up cun ellu. Tuttavia, issu ùn dì chì l 'àrbulu e la petra ùn esisti finu à avà. Eranu sempre culà. So, ciò chì intravene à noi in u futuru evenimenti ùn sò nati e nun fàciri comu nu risurtatu di calcosa o di calcosa, o piuttostu, ùn cumparisce per qualchì mutivu. esisti A rapportu justifier, ma hè in ogni casu, dighjà "hè presente", cum'è i corri chjinò Orchampt azzaru, tantu nicissaria di u muvimentu di i treni, è bia viaghju meurtre, e hannu à scuntrà longu u stradellu paysages ... In altre parolle, ùn vi ponu influenzari, o cambià u ballò in u futuru, è ùn ponu revue de l 'azzione in u passatu. Iddi sò locu interrelated, ma da u mumentu di nascita ch'elli eranu scritti in la scrittura di vita. Quì, la summa è u cuncettu di destinu stessa. Hè destinu, predestination, à tempu cù una «plus" - Fortune, par vìa bon viaggiu e la cuntintizza, è in un certu sensu negativu - roccia donu cu malignità e ntilligenti.

In occulte guardà cum'è proprietà elementari di destinu cum'è completeness, correctness incù u rispettu di a storia è i Cristo. Cuntrolla sti cosi hè difficiule, forse ancu impussibile. Per quessa, u proprietà di basi di destinu, avemu pigghiarivi irreversibility è firmezza.

È ciò chì hè a libertà?

Libertà in u sensu chì si capisce a so pòpulu - una occasione à definisce à sceglie limiti di a so vita, hè nunda, ma un apparenza, u cchiù granni errore, è arquantu periculosa. Cù un chjaru definizione di i cuurdinati di u cuntinuu cursu di tempu - seconda, minutu, ura, jornu, notti, jornu, è cetara è cetara - pòpulu vinni embroiled in un tipu di jocu. A sola ritrattu hè addividìrisi nta parti, è noi i zitelli, incascià tutti i pezzi di u labirintu inseme. À primu sguardu, hè simpaticu, intarissanti è aiuta a andate in u mondu matiriali. U cuntrariu, l 'omu affirrò pi lu vrazzu, e pùa diventa unwittingly un tenienu di stu pusibule "jocu". Si trova difficiule à sè cù u passatu, dubbitu stifle francese stu muvimentu, è ùn ci hè pirsistanti lu scantu di lu futuru. E cumu avissi avemu fattu dâ à noi stessi chì ùn ci hè nunda à teme, parò assai noi pò crià novu, porta più forte cù un migghiaru chjusi è ùn cracks plastered intornu à e diverse angosce e pi lu scantu, sustituì autra, sempre truvà una mpieghi è jidita. Picchì? Sè noi vinìa rispunsabilità, tuttu attornu pisava, misuratu, si 'ntisi, è à a fine detti tutti li cosi a definizione, è signu chi ci sò capaci à ghjudicà stu granni "ecunumia". È avà, quì ci sò, di sicuru, si trova in Agincourt di u intrappulà. menti fiera hà nè u sapè nè u spiritu, nè u putere à "tèniti à u travagliu", è in u listessu tempu ch'ellu ùn pò Accantu À Mè, è a lassari, "u capu di destinies" è hè muvimentu in i mani di destinu. Hè sta libirtà?

Cosa sè in cumenciu ricunnosce u so tè pratendu, inespirenzia, pigli, ma micca cum'è un futuru, ma comu maravigghiusu e la nostra dignità irrinunzievuli. Nzo chi succèri tandu? Pò dassi chì, tandu, à stà à a misericordia di distinu - ùn hè vulia dì à esse sottu à u pesu pressione di fari, li brividi cu li paroli "sfurtuna" o di a disprezza à a libertà è diventà ciò chì hè chjamatu una schiava di destinu, chi significa à campà una vita maraviglia, senza fideghja daretu à u passatu, à spirienza, stéréotype, l 'pinioni di' altri, senza Stifling lu scantu di lu futuru. Nun ciò chì deve esse - è serà ciò chì sarà. Esse rispunsevuli di ogni passu, ma micca da a paura, ma da a 'amore, è tandu, forse, u putere di distinu - hè un putenti, tremendu, ma u listessu "cuda ventu", chì vulete tutti i marinari davanti à longu viaghju.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.