U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Donna, monastère, Iver, Samara: adurà, address, recensioni

saviezza biblica ricìa ca nun ponnu suppurtari i livelli, chì ùn avè almenu trè di i ghjusti. Chi hè u veru puteri ùn hè micca in u Munniali, è a putenza militari, è l 'aiutu di Diu, mandati falà da u prieri di i santi. populu Russian hè ancu capitu, è dunque fu justizziatu senza soldi, è lu travagghiu di la custruzioni di monasteri sacru, è micca solu un postu di Orthodoxy, ma dinù una surgente inexhaustible di purezza spirituali è murali. Nant'à unu di sti monasteri, custruitu supra li rivi di lu ciumi Volga, è sarà u nostru racontu.

A cità furtezza di Samara

Oghje Samara - unu di i più grandi cità di l 'èbbica Volga. U so storia ricodda di più di quattru seculi. In 1586, duranti lu regnu di l 'Tsar Fodora Ioannovicha, ci fù fundata nantu à i spondi di u topu pinnutu Volga - la ville de Samara. Tempu hè MINUCCIANO, è chì avia una impalca vardia, mpidennu u chjassu di a catena francese steppe. dinù Ci occasione è santu stava, chjamatu Sarvaturi Transfiguration nunnery. Guirreri era up in braccia, à u turnu di a tarra russa, e so surelle munàstici pricatu circa vanquishing Zitello.

U Populu ùn hè finu à u 1764, quandu fù luvatu un picculu numeru di mònachi di u munasteru. A mancanza di assai-necessaire ùn pudia micca à a vita di u centru spirituali. In la prima mitati dû dopu - XIX seculu, in una sucità cresce simpatia versu schism. In più, anchiamènti usatu parechji sects, i più attivi di i quali era i membri di l 'accussì-chiamatu erisia Molokan.

U bisognu di creà un munasteru

À tumblr tali finòmini, bisugnava à creà un putenti, bastione, di veru Orthodoxy. À sta fine, a Pieva di Samara vutau a lu Sacru synod | di l 'azzione à i scogli di u cunventu, pruggittatu circa un centu di mònachi. Favurendu l 'idea Picbille Samartsev synod |, parò, hè ubligatoriu infurmazione specifichi Gorgia fondi hè prevista à purtà fora la custruzioni di lu munasteru.

Stu prublemu hè solving la strata vecchia-antiquato - dichjaratu à mezu à l 'abitanti di a cità di sorte i doni di a custruzzione di u munasteru. Soprattuttu rispittatu e citadini religiosa-sensu di a cità anu fattu bordu di trustees, chì ripiglia i parti urganizazione di l'impresa, è uni pochi di rapprisintanti di i sucità citatinu cchiù riccu fattu grande doni è, ntî, à disabunà di la custruzioni di lu paese, monastère appartenini à elli.

Criazioni di una cumunità Femmina

A data di a criazione di u munasteru hè cunsideratu à esse u 1850, quandu a cappella fù custruitu, chì hè stata fatta vigils tutte e-notte. Di a so partenza hè privitti dui paràbule tandu digià in la cità di tempii - la cattedrale Kazan è Trinity Church. Più di tempu, intornu à a cappella fù custruitu ottu Leoni, chì venenu à quelli chì vulia cunsacreghja a so vita à u sirviziu di Diu.

Di u prima mònachi in 1852 hè una piccula cumunità, di l 'nourishment di ch'ellu fù numinatu prete. Santucci era u Pious ragazza Mariya Yanova. Sta scelta hè stata assai successu postu chì tandu si hà dimustratu a esse un urganizata issu è talentu. A causa di a so fatichi si n'andò à un prucessu intensivi di resettlement cumunità.

A mutazione di a cumunità feminile in u Abbazia

Tri anni doppu lu statu custruitu è cunsacrata la prima cresia di l 'avvene, monastère, è prestu in a so pianu terra chi aprì u so porte à altre parisians, fù cunsacrata in onuri di l' Mamma di Diu, in Ghjerusalemme. Sta memoria di lugliu 1857. Tuttavia, issu hè solu u principiu di largu travagliu custruzzioni. Un annu dopu, u cunsigliu di trustees cuncerna u puteri Diocesan è prioress di u cullettivu stessu fù custruitu una grande ghjesgia petra in u nomu di a presentazione di u Signore.

Di sicuru, stu soi u parti di pirsuni chi si sò didicatu à sta Pious causa, è passu accussì forti di u cullettivu ùn pudia richiamari a situazioni di i riazzioni pusitivu di u Sacru synod | di i manuali. U risultatu hè u mutazione in lu 1860 di a cumunità di e donne in u munasteru, chì fù chjamatu Iver cunventu. Samara cusì ricevutu una assai-abbisugnava a so bastione di spirituality: è educazione religiosa.

L'urganizazione di a vita ecunomica di u novu munasteru

Pocu nanzu stu casu cùarpu lu prioress di u cullettivu Maria Janov pigliò putissi Canta incù u nomu Maragarita è, per via di u so meritu, hè statu elevatu a dignità di u Mother Supiriori di u novu munasteru. Prestu fattu tonsure e àutri soru. Da i ducumenti sopravviventi hè chjaru chì in 1860, Iver cunventu in Samara abbitata vinti mònachi è novices centu novanta. Per munasteru appena apertu hè un discretu assai. Hè cunnisciutu chì parechji monasteri a so basa contu luntana menu abitanti.

Da u prima ghjornu di u so asistenza, monastère, Iver (Samara) fù assicurà indipindente so esistenza. U fattu ch'ellu hà appartinutu à u categuria di monasteri emergenza cumuna è ùn riceve ogni sussidi per u so cuntenutu. Di sicuru, certi di i fondi necessaire vene da dunatori vuluntaria à l 'usu di pagamentu di parechji elementi riliggiusa, comu Bourgogne Côte-longu termine di i morti, i Salmi leghje in casi privati, è di più. Ma lu rèdditu principale di i sureddi addivintò i soldi si varagnò da elli in i tanti attelli chì sò aperta à u munasteru.

Hè cunnisciutu chì quì suciale pittatu e cuniò di li panni, sevrage cusgitura e li doti cù a cusgitura d 'oru minuziosu, tesse seta è a cusgitura panni distintu di i residenti di i cità. Ancu métiers spùticu masculu comu shoemaking è riligatura, era sottu à u putere di e mani feminile. Hè per via di u so travagliu, i sureddi è u ginirusità di dunatori Iver Abbazia (Samara) abitanti è sviluppatu.

Santucci Antonina è i so scritti

Dapoi u 1874, u Mother Supiriori di u munasteru, inveci di u so ritirata doppu na vintina di-cinqui anni di prighjò margaritas matri addivintò Santucci Antonina. In i vechji ghjorni, hà guaritu u duviri di l 'Estate munasteru. Cum'è u so udiatu, la matri Antonina hà fattu una cuntribuzioni spirianza à l 'urganizzazzioni di l' a vita di lu munasteru. Cum'è un numeru particularmente à i so sforzi in 1882 accuminzau a custruzzione di una chiesa petra in u nomu di bravezza Tver Mamma di Diu. Sei anni dopu a ghjesgia fù cunsacrata à u avianu servizii rigulari accuminzatu.

Ma unu di i principali innuvazioni, a capite di cui fu lu Santucci Antonina, era la custruzzioni di spaziosa spitali dui-chi tocca à u munasteru. Stu prugettu hè statu avvisti à ringrazià à ginirusu doni Samara avian P. Shikhobalova élève in monastero Iver (Samara) tutti i mezi nicissarii. Dui anni dopu, in u 1889, travaglia dinù in u Santucci di u munasteru grapì 'na la scola fable, chì hè sempri di furmazioni circa un centu di fimmini da a famigghi di borghesi è paisani, è quandu si fù stallatu un riparu per fimmineddi orphaned.

L'urtimi anni di la rivoluzione

Santucci Antonina andò à u Signore, in 1892 è fù intarratu in a ghjesgia di Nostra Signora materna di Tver, à u bastimentu chì hà messi tantu a forza mentale è fisica. U so postu fu pigghiatu a lu stissu modu comu hà fattu, ca svorgi davanti à pòpuli Estate Feofania mònaca, ma dopu à sei anni, hè statu cacciatu da a stu articulu e detti modu a imbusca vèduva A. V. Milovidovoy, chi pigghiau lu nomu munàstici Sarafini. In 'anni fa, ella arriniscìu lu munasteru, Santi cumminari u spirituali è attività ecunomica. Sottu u so cummandu Iver Abbazia (Samara) scontra à l 'eventi drammatica di u 1917.

It S'avissi a nutari ca a stu pirìudu lu munasteru arricivutu na grannissima in u so sviluppu. In u so territoriu ci sò quattru cresii. Service à monastero Iver (Samara) friquintau comu lu munasteru stessi mònachi è i residenti di i cità. In agghiunta, lu munasteru era rinumata di u so charities bè organizatu-, à mezu à elli: un spitali, una scola, chiesa, un riparu per fimmineddi orphaned è un ospizio. U numaru tutali di ntirnati di u munasteru in u 1917 supirau li quattru centu òmini.

Lu piriudu di pirsicuzzioni riliggiusi

In l 'anni doppu la Rivuluzzioni di uttùviru, lu munasteru era cumunu u distinu di parechje monasteri Russian. In u 1919, hà statu livaru di u so statutu di un istitutu religiosa. Di i dece abbitazzioni parti megghiu fu datu nantu à appartamenti cumuna di cullaburatori lucali.

palazzi ghjesgia siparati, urigginariamenti accurdata à i sermoni di u cullettivu Orthodox lucali, sò state redeveloped di bisogni soi, e la cresia, monastère cintrali - Basilica di l 'Assunta - è i so 65-metre, torre, campana sona up. Per parechji anni, ruttu opérations Iver Abbazia (Samara). Calendario di servizii in quelli anni indettatu un tramandera di u ministeru preghiera ind'a cumunità riliggiusi, mentri lu munasteru era luvatu.

U ripigliu di i santi stava

U ripigliu di i santi, monastère accuminciò a l 'anni nuvanta, quandu u paese turnaru tutti a chiesa, tuttu ciò chì fù illegally cunquistati da u so duranti li tempi difficiuli. In u 1991 fù sunari-organizatu a cumunità di e donne, a cui tutta la cresia stanza Niculescu. Dapoi chi tempu, avemu messe intensivi di u travagliu risturazione. Assai avianu a essiri rifabbricatu da recreating l 'aspettu di Cruciani images è i mimorii di vechji abitanti di a cità.

L'anzianu bellezza ghjugni oghji più di u monastero Iver Volga (Samara). Reviews visitatu u pilligrini è i turisti quì chì i travagliadori custruzzioni, bancalari, è solu vuluntari chì venenu à participà à u so rinascimentu, micca in vanu. In lu 1994, u cullettivu di u donne, furmati in u so territoriu, ricevutu u statutu di lingua ufficiali di lu munasteru. Da chi tempu sinu à oghje hè guidatu da u Mother Supiriori di San Giuvanni (Kapitantseva).

oghje

U n'avemu pienu di vita spirituali, monastère Iver (Samara). Calendario di servizii, ogni fattu ddà, indiatu servizii rispettu piena routes annuale stabilitu da u Cartula di a chiesa ortodossa Russian. A purtata di pilligrini chi vene à pricà in u so muri, senti ca cci spunta da u ghjornu. U m'agiterai particularmente di carta mostra chjaramente induve si trova, monastère Iver (Samara). indirizzu stava: Samara, Volzhsky filu custì, 1.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.