U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Kozlov Libertango Evgenevich, u Russian chiesa ortodossa prete: biografia e scultura

Дворецкий 'Maxim Kozlov, quale biografia hè discrittu in stu articulu, hè ancu cunnisciuta in ambienti cresia in Russia. In più di a so attività cum'è un prete, si cunduce un travagliu pedagogica attivu, ma hà dinù una certa influenza nant'à u sviluppu di a azzione religiosa in a Russia.

Ghjuventù è Education

L'eroi di stu articulu hè natu vinti-quinta di lugliu 1963 in a capitale di l 'Unione Europea di Republics Sucialista Suviètica. Kozlov Libertango crisciutu in una famiglia, luntanu da a religione è a ghjesgia, i so parenti erani atheists principled. In più, u francese hè un periodu di l 'Unioni Suviètica, è l' intaressu ùn hè particularmenti ncuraggiati a riligioni. Ma l 'Max' ntisi un attrazioni di Diu, ancu in i so primi anni di ghjuventù. Cum'è un zitellone quindici-annata, fù battezu, ciò ch'ellu ùn hà sfarente i so parenti chi atta nun avissi a capisce, è ùn pussede micca. Andò à a ghjesgia in sicretu per parechji anni, è bramosu di addivintari un prete. Diu, duna chiddi chi tenni a lu cù un core sinceru - un sognu vene vera Maxim.

Dopu à liceu, u tippu intrutu in u Moscow State University Faculty of Linguistics, unni studiau latinu è lingue Grecu. Ma circa a so strada, chì hè 'ntisi comu un picciriddu, I micca scurdà. Cum'è un studiente Lauriatu, Kozlov Libertango accuminciò a travagliari fronte cù lu Moscow patriarchy. Dìciri francu, furnì servizii traduzzione da a greca, travagliatu cun vechji manuscritti, studiamu la stampa, église, Grecia, è cetara è cetara. E. In u dipartimentu di pubblicazione.

Dopu à avè ricivutu una licenza in 1985, un giuvanottu digià andat direttamente à u so scopu, nimu hè ammucciatu, è intrinu in lu seminariu in Moscow. Iddu studiatu cum'è un studiente esterni, cusì hà digià publicatu trè anni dopu. E subitu si intria in a capitale Fert Academy, chì hè dinù lauriau externally 90-m, una licenza di tiuluggìa candidatu.

attività di scrittura e aducativi

Subitu dopu à u seminariu Kozlov Libertango Evgenevich cuminciò a so carriera. À l'età di vinti-du 'anni, si pigliò di u articulu di un insegnante di francese, latinu e grecu. Discorsi di leghje cum'è un studiente in lu seminariu e accademia. In seguitu Kozlov dinù insignanti di lingua di storia di faiths Western, tiuluggìa cumparativu e ritorica.

In u 1991, un ghjovanu maestru purtatu a permissione favella à l 'Accademia Fert Mosca e Seminariu, e circa lu listessu tempu addivintau un assistanti prufissuri. Iddu travagliatu cun fervori, è incù un 'anima, hè attivu in a sfera religiosa, arricchisci participà à parechji evenimenti scentificu è Bulgakov. Assemi culleghi Kozlov Libertango hà sviluppatu una nova cuncettu d 'aducazzioni spirituali, stampatu una cullizzioni di "Opere Fert" tenu in u Cummissione Fert Synodal, è cetara è cetara. D.

In 2002 fù numinatu sustitutu mprinnituri di u cumitatu accademicu di a chiesa ortodossa Russian. Era dinù un cuntrullori quì. Quattru anni dopu, Maxim E. addivintau nu prufissuri di Limonest.

In u 2010, l 'annu Kozlov era un membru di a Cummissioni, una dî quali usi cù u azioni tra la Chiesa e la media, e l' àutru - la strana Orthodox à altre religione. In aghjunta à insignà in lu seminariu e accademia, Kozlov, Maxim pirìudi differente Iddu lectured in altre letteraria urintamentu religiosa.

ministru

A so prima San Kozlov te torna in u 1992, è divintò una Deacon. U ritu di viscuvu svorgi MDAiS retore, chì hè dinù Arcivescamu Alexander di Dmitrov. Era 'inguernu, è in summer u patriarca di Mosca è All Russia Alexy II cunsacrata Maksimu Evgenevichu prete. À u listessu tempu ch'ellu fù numinatu luna in una di e chjese di a Mosca (Santa Maria).

U novanta-quarta annata di u prete Maxim Kozlov e addivintau. circa. retore di a ghjesgia di Santa Maria Tatiana a Mosca State University. È dopu à qualchi tempu era già abbati, chi ristau nzinu ô 2012.

In l 'annu novanta-sestu addivintau un membru di a Cummissione Fert Synodal. In u 2000 si pigghiau lu gradu di дворецкий '. È in u 2012 fù numinatu su retore di a ghjesgia di Santa Maria Sarafini di Sarov, chì hè un parrocchia e siparati (ch'ellu avia digià appartinni a lu tempiu di lu Sacru Martyr Tatiana) fù isolé. Kozlov quì serve à stu ghjornu. Dapoi d'aprile di u 2014 Maxim E. hà u dirittu à vèstinu na mitre.

los Dipartimenti

Babbu Maxim Kozlov beni-cunnisciutu micca solu in Russia, ma ancu in altrò. Comu parti di l 'educazione avia l' uccasioni di a visita à parechji paesi. Cusì, in 1996, un prete visitatu i Stati Uniti d'America, induv'ellu lectured su Russian Orthodoxy è Tiuluggìa di u vintesimu seculu, in una chiesa, in New York. È in 1999, si furmazioni in i Paesi Bassi à l 'Istitutu di Studi orientali. È studianti è prufessori ricurdatu Maksima Kozlova, comu un suspiru religiosi è aspiring journalists à sapè umanu.

authorship

Riiscì à pruvà 'iddu un prete è educator oltri ca comu nu scritturi e giurnalista. Hà scrittu parechji libri, tanti traduzzioni è articuli nant'à a storia, chiesa, patristics è T. D. Kozlova ponu spessu esse trovu nant'à u pagine di print media Russian e su televisiò, induva si stenni la quistioni di riliggiuni e oghje a vita, chiesa. Maxim E. hè un membru di u cunsigliu edituriale di u almanach "Fert Opere".

onori

Attribuitu u drittu à saccone Gaiters croce pectoraux cù i rivindaroli, kamilavka è MACE. In u 2000, Maxim Evgenievich elevatu à u rangu di дворецкий '.

Medaglie e ordini:

  • Order of St. Macarius di Mosca (terzu gradu);
  • Pà Daniel Moscow (terzu gradu);
  • Pà Serafima Sarovskogo (terzu gradu);
  • Medaglia Sergiya Radonezhskogo (prima e seconda gradu);
  • Medaglia "Merit" (sicondu gradu);
  • Nobel "Found Generation".

Kozlov Libertango: a famiglia luna

la vita parsunali Maxim Paton soprattuttu mai advertised, anchi si iddu ùn hè micca un prigiuneru. Sapemu solu ch'ellu hè, cum'è hies un prete, un bon maritu e patri. Kozlov cù a so moglia quattru figlioli, chi duna la libirtà a un esempiu di serviziu devotional à Diu, è populu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.