U sviluppu intellettualeMisticisimu

How to caccià u vindetta da elli stessi. How to caccià u malidizioni a famiglia

magia nera è u so "Derivati" - dici, omens | ochju gattivu, fa vutu e danni - capaci di granni a vita e poche à u pòpulu più atheistic-sensu chì ùn crede, comu si pò dì, nè in Diu, nè in u diavulu. forze scure ùn dumandu u nostru lu pirmissu. Iddi nun azzarda, sapemu qualcosa circa "chi" di u mondu, o micca. Iddi ghjustu fà u so travagliu fitenti, è tutte e di na pirsuna frombu, andat abbuccata, e ci è ellu cuntinuà a chjesa.

ellu stessu Assistant

A faire se datti ghjunse Casino à la porta? Di sicuru, ùn hè perfettu s'è tù pò truvà una Pontoise o un connoisseur, Pontoise o scantari, ca vi appellu à a pianificazione è vi salvà la situazioni. È s'è qualchissia ùn hè micca degne di a accittari? In stu casu, quantu à caccià la malidizioni da ellu stessu di più? Ci sò parechje manere di "prima aiutari". Ma à dispone di elli, vi tuccherà à cunnosce parechji di i tarreni è di fà certi riti. Più à spessu, sò in lea cù a ghjesgia è lu cimiteru. Per esempiu, unu di i paràmetri di più vere per quantu à caccià la malidizioni da elli stessi, o li sò amatu - to turn à Pogostniku.

U pruprietariu di u cimiteru

So a magia si chjama un 'omu, chi a l' ultimu ghjornu di i funerali. Iè, Pogostnik - chì u spiritu masciu, ùn era una donna! Iddu eni cunzidiratu à esse u pruprietariu di u cimiteru finu à voi succediri seguenti i funerali, è a terra, ùn vai lu corpu prossimu. Tandu, "lu tìtulu unurariu di" maestru CALCINES à lu. How to caccià u vindetta da ellu stessu à Pogostnika? U rituali deve esse purtatu à la luna Mandala. Buy offerta - qualcosa industriale, dolce,. Si pò esse biscotti, torta, panini, è cetara è cetara. E., T. E. Cuntu ducizza. Abbiari i chjerchji, braccialetti, Necklaces e forma l'altri essayer. Solu u Churchbild micca esse cacciatu. Vai at night solu in u silenziu di u campusantu. Andà à a porta cimiteru, u porta iddu stissu, ma u tarritoriu ùn hè inclusu. Pichjà trè volte è chjamate Pogostnika dì e parolle sacru è u currispunnunu threefold "Amen". Sè si voli a - hè palesu. Ti fermi sola per un muvimentu particulare di aria, ventu, manu, fora di locu. E silhouette, masculu jardinier chì hè ghjuntu nantu à l 'histoire. Fannu, scusa per voi pédant, ricaccià u vostru richiesta. Postu un offerta à l 'nterra, arcu è lascià, senza fideghja daretu. Più prubabile, sarà prisintatu a vostra brama. Just arricurdari ca lu modu di isari la malidizioni da ellu stessu, arquantu periculosa, bisognu à fà u rituali nant'à un usu emuzioni è in ogni casu, ùn hà missu u pedi in u paese di u cimiteru.

giacubini testu

Cosa puntualmenti, deve di parlà chirendu a Pogostnik emi à a chjama? A lenza hè a siguenti:

  • "Ehi, tu spìriti, impuri di tutti!
    spìriti Inveterate è incorrigible!
    Tutti i di tù ùn dormi,
    è u so Master mè cumannari!
    ellu Chì u spiritu di a so vuluntà,
    I dumandà mio ànghjuli vi purtari!
    Sè i vostri ochji, Maestru, aperta,
    Sì a mio voce ti intesu,
    Apertu, la càscia, la razverznis a terra,
    U pruprietariu di u soi, à mè, esce!
    Amen, Amen, Amen! "

Cosa hè a cumplessità di u rituali, "How to caccià u vindetta nant'à a so?" Micca sempre Pogostnik, dopu à sente la richiesta, in una cursa pi jiri a la so stava. Calchì volta si tenni a coglia in l ' "unu" munnu è na pirsuna vivant. O dannu da chì vulia a guariri di patruna, principia à agisce di più forti. È ci hè pocu tempu pò salvà! Per quessa, ancu què cumu a pare a vindetta nant'à a so, à pruvà à truvà prima tutti i patroni, è a cunsultate cù ellu.

Sè nés una maladizzione

Dannu, o vindetta di solitu mposti supra na pirsuna specifichi. Ma certi voti succedi ca vai è u restu di u raprisintanti di u genaru, da generazione à generazione. E poi a la stessa famiglia more tutti i raprisintanti di u masciu, i altri feminile duminà a maritari, o poesia illnesses sò mintuvati. Curona di celibacy, la mala furtuna tutali è mancanza di soldi, troppu, sò appena un impattu tali negativu di fattori straniera di vuluntà mali. How to caccià u malidizioni famiglia, in più di rifirimentu a Pogostniku? Hè tuttu dipende di u cumu hè fattu. Per esempiu, sè noi sò capisciu malatie, disgrazii, vi iju a lu cimiteru di novu. No, ùn more - voi! Vi tuccherà à andà ci ghjustu per u salute!

U rituali cù una croce

E avà in mimoria quantu à caccià la malidizioni anticu à sè stessu: cumprà un pagnotta di u pane è una mela, è una abbastanza longu pezzu di spugna cialda biancu (senza mutivi). U Puericultura deve sempre esse novu! Patria hè tenu in u ghjornu strana à la luna Mandala. Advance vai a lu cimiteru, e la tomba primette, priurità solu. Late deve chjama in u listessu modu cum'è voi. On a matina di u ghjornu numinatu, svigliatu, lavà, asciucàrisi lu Puericultura Priparati. No unu hè dicendu nunda, vai à u preti tomba è povyazhite a cruci. Dì u tarrenu seguenti:

  • "Purterà piccatu, u male abbiari iè: Pronuncia di tuttu u male da a serva di Diu, (à nomu). As da u tomba nun svigliatu u lume biancu ùn vai, ùn liuncellu nant'à a terra, chi è u servitore di (nomu) danni à Diu, è u male ùn a turtura, micca à turmintà! Mentri luce bianca leva, u modu u male daretu ùn trovani! "

Tunica sutta la cruci purtatu cuccagna, arcu, diri "Grazie", è marchjà luntanu senza fideghja daretu. Tutti lu ritornu, vai à u silenziu. Passavanu cunsigliu à quelli chì sò cherche quantu à caccià la malidizioni famiglia so: in lu prossimu 3 ghjorni dopu à u rituali ùn dugnu zò ogni soldi o di nutritura, o li cosi stissi, nimu piglià nunda, ancu i so passi amatu. Perchè hè impurtante: a vindetta putissi turnari di novu, è incù una vindetta.

Andemu a ghjesgia

Cridiri voi ùn sò escia megliu ùn a privacy. È micca solu voi, ma dinò frati e soru, se ogni. È u to parenti sò abitanti di a so vita ùn hè micca in a pace, è a vostra missiavi è genitori di i so parenti '... liggenna Family teni assai di sicreti è misteri. How to caccià u anticu tia se si hè assuciata cù un fallimentu d 'amuri, lu nun putìrisi cchiù aviri un figghiu, e àutri cosi di una natura privatu? Prova quì una manera tali diffusion. Vai a ghjesgia. Hè preziosi in un vechju, in da la data di l 'apartura ùn st'articulu duranti l' anni di lu putiri suvièticu. Ci hè di luce i cannileddi tutti i parenti avi quale tù sai da nomu. È guarda: 'na cannila chjamatu principiatu à canzoni, l' omu è purtatu miseria à tutta a razza. Quandu l 'trasuta vi offre di più cà mezu, piglià una di più cannila, mette in fronte, emblematicu di Santu Nicola e preiu chi LIBEL statu cacciatu. Trà prieri masiv:

  • "Chì u mo peccati seranu abbruciati! Chì li arripusari, O Signore! Salvà, salvà e aghji pietà! À ringrazià You, u mio Signore! "

Avete à aspittà a la cannila brusgiatu falà da un terzu, urdinò Preghiere e preghiera di tutti i parenti avi. Quì hè quantu à caccià la malidizioni di sulitudine, senza l 'essenza di u cimiteru.

E di più di u putere di prighera

Santa Lucia Luntana - u missaghju energia forti, ss'omi è revitalising quellu chì utters parolle sacri. U so putere, si pò mettesi cù i tarreni più seriu. In fatti, preghiera ponu dinù esse cunsideratu palazzu, sulu la chiesa. À traversu elli ci hè una volta à u egregore divinu, chi hè a difesa di lu contr'à ogni negatives nuttata. How to caccià i prieri malidizioni: prima di tuttu, è di fassi leghje cuscente passavanu "à voi". Stà sicuru, to order i ghjesgi Preghiere per elli stessi in salute e misi 'na cannila di u repose di i soi. cunfissioni Regular. Ci hè una prighera spiciali, "Da tutte e fa vutu" chì leghje à 40 ghjorni. Attraversu lu, vi ponu micca solu a smachjera, ma dinù a smachjera u sorta. E tene te in la norma pò tandu aduprà u "Live" preghiera-Talisman. Si va like this: "I mo guardianu ànghjulu, saviour e prutitturi, salvà e mi prutege da tutte e malatie, a tristezza, miseria e svintura. mi salvà ogni locu è in ogni locu: nantu à a strada, è a casa, "Làbanu Next trè volte:" Amen, "Si fussi tuttu lu testu scrittu falà nantu à a carta, è tene sempre cun voi !.

Torna a la riti a magia

Avemu cuntinuà a parrari comu a rumpiri la malidizioni stissu cu l 'aiutu di magia rituali. Very diffusion è efficace da i patroni cunzidiratu quì hè un vuleva da la morti ag, lu duluri, ca pigghia pussessu di u parsona sottumissi à l 'effetti di u putere à cumbatte. Accenda la cannila, trè volte, dice "U nostru Patri." Allora Ghjesù disse:

  • "I vi divintatu u servu di Diu (u vostru nomu)
    Benedisci u MATRICULARIA.
    I vai di un mare-Okey, nant'à l 'isula di Buyan.
    Nantu l 'isula hè una petra bianca si trova,
    è nantu à a petra u nostru Signore, Iisus Hristos davanti.
    I ghjuntu vicinu à u Cristu,
    I fondu di u sottu.
    E aghju dettu à ellu:
    - Ah, tù, u mio amicu, u mare-Okey,
    ch'ellu hè u nostru Signore, Iisus Hristos!
    As cù a so mamma, a beata Vèrgine Maria, la schiuma bianca a lavà,
    tramindui rive di u Terre hè messa in distillazione cussa,
    è cù a to serva (nomu) Cacciate u malincunia-Plakoto.
    Abbiari la facci bianca, pigghiari fora da l 'ochji chjaru, da u cori di l' Ardent, di u sangue calda.
    Chì ùn era a so vvek è età da avà sinu à u seculu!
    Amen, Amen, Amen! "

chiodate rituali

Sè vo sapiri chi vi mposti supra lu dannu, a vindetta, quantu à caccià li, voi vi dicu, stu una cirimonia sèmplice. Fà si a la luna Mandala. Un rolu impurtante hè ghjucatu da u gradu di cui u ghjornu finisci lu esicuzzioni di u rituali (hè dura 3 ghjorni). S'è tù sì un 'omu, si deve principia cusì chì u fine cascatu in u luni, u marti, o ghjovi (unu di ghjorni, l' omi di). È per e donne vistitu Wednesday, u vennari, u sabbatu. On Sunday, a magia ùn solitu guvernà! So vi tuccherà 3 marca novu panni. Ogni bona asciucàrisi u vostru visu, lu cùaddu, e spalle è pettu, u Tissu impregnated cù a vostra energia. À u listessu tempu dicennu:

  • "Struccanti, struccanti è tutti i Terre fermé escalope."

Allora accuminciari shawls inseme, li misi in kulechek è mandà per 3 ghjorni, in u cunghjilatori. Poi smarisce e tagghiau cù una assimblei cuteddu di stà appena d 'oru di preti. Tunica la sciarpa in i rasti d 'un munzeddu è offre è intarrà i malanni sottu à un arbre, luntanu da a casa. You quasi sùbbutu doppu la cirimonia sarà piuttostu in a vita d 'una barra neru vi canciari a biancu.

Sè u core hè female embittered

Hè cunnisciutu chì ùn ci hè nunda di più forte è holier cà 'amuri di matri è u sacrifiziu. Ma ùn ci hè nunda di più forte è più francà zerga materna è l 'odiu. Hè assai periculosa quand'ellu genitori cuscente o Passiunatu, si pò dì in lu expletives indirizzu Letteratura spruzzi li dissatisfaction cù a vita, altri populi, o da i figlioli di a so. How to caccià u vindetta di la matri, ca nun avianu nuddu effettu nant'à a vittima è micca arrubà u futuru di i punti? Cù otchitok spiciali. Prima di tuttu ci vole à l 'Preghiere chiesa, libru di u salute di i so è a so mamma. Allora cumprà una lumera è messi 3 pezzi nanzu i seguenti di u Cristu (Sarvaturi), la Vergine Maria è Nikolaya Chudotvortsa. S'è tù sì malatu o di malatìa overcomes certi di i membri di a famiglia, hè sempre 3 lumini duvia esse, luminoso, prima di l 'icona di St. Matrona. Leghje nanzu imagine di 3 volte u "Babbu Our" è Salmu 90. Durante i paisoli di 40 ghjorni, hè necessaria a visita in lu tèmpiu di Diu, e lu misi 3 lumini in fronte, ognunu di u suciale. None di i parenti di i so azzione eranu signalati. Un risultatu pusitivu hè liatu à manifestazione stessa.

Aiutu da lu specchiu

A risposta à a dumanda "Comu si pò rompe u malidizioni?" Mi dà voi è a magia specchiu. ritu discritta uffertu à purtà fora soprattuttu quandu longa-debout impacts negativu. Tu vi tuccherà 2 specchi e una lumera, chiesa. Unu spichju crià in fronte di ellu, u sicondu - daretu. À mezanotte, accende una lumera è, presa lu in a so manu, leghje u tarrenu, cherche addirizzatu in l 'ochji di u so pinsà. Et 'acqua Santu è asciucàrisi mutanni T-shirt, o Jacket. Step luntanu da a lu specchiu, aspittannu ca nzinu a la cannila arrusti i fora, all'Europei la cannila in un pezzu di carta, piglià una croce nantu, è n'esempiu sottu à un àrburu. Specchi pulizziari fora di a vista, per esempiu, in un armadiu. È dopu, Sunday, vai à ghjesgia è messi 3 lumini davanti à l 'icona di a salvezza, a vergine, i faisselle Panteleimon è u Spìritu Santu. In preghiera ringrazziamentu lu Signuri di 'aiutu a li palummi di lu maladizzione.

U testu di u "specchiu" di i giacubini

Ma vi tocca à parlà di i so counterpart di lu specchiu:

  • "Tu, la notte, neru, vi specchiu lu scuru, si riflittìu nantu à mè e parolle furia, a vindetta di i umanu, un signu di Même. I vi dumandu a prima volta ... "

Ripetiri trè volte u tarrenu, indettendu: una seconda volta, a terza vota. È compie un triplici, "Amen". Avete à aiutà!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.