Food and drinkRecipes

Cream per eclairs. Opzioni di cucina

Ci sò parechji amanti di i pasticci raffiunati dilizii , chì sò cumunimenti chjamati eclairs. Preparatu da ogni proprietariu. Cream per eclairs pò esse prescrittu. Clàssicu hè un alceanu, ma alcuni anu mancu a mantenza, u cicculata o di a soia. Tuttu ciò dipende di e preferenze persunale. Ccà parechji varianti di a so preparazione.

Crema tradiziunale per eclairs - custard. Hè una struttura tenestra è ùn cuntene un gran nùmmuru di calori, chì hè particularmente impurtante per quelli chì l 'importa di a so figura. U custard d'eclairs hè preparatu in a seguente manera.

Pigliate 1,5 tazzi di zuccheru è l'aghjunghje cù un ovu. Aggiunate 500 ml di latti (lasciate uni pochi di cuperta) è aghjunghjenu u focu. Per separà, cultivà in u legatu restante duie culloca di farina è fècula. Assicuratevi chì ci sò micca stati chjudi. Quandu u latti cumincia à fogghi nantu à u focu, aghjunghjenu u fècheru diluitu è a farina. Emu mezclate tuttu bè è fate chì a crema scecchinu à fogghi. Quandu ebbe in moltu corsu. Per interferiscenu cù a crema per eclairs, ùn mancanu. Quandu si vende spessu, sguassate u panu da u focu. Fate qualificà un pocu è pour un saccu di zucchero di vellerie, è aghjunghjenu 100 grammi di mantra. Tutti mischiati o belli cù un mezcladoru.

Questa hè a ricetta cum'è cumuni. Pudete ancu preparà un casgiu di furmagliu per eclairs. Per fà questu, piglià 200 grammi di casgiu in casu è fegate cù un vetru di zuccheru. Oghje dichjarate curazioni, per ottene una massa homogeneia. Allora aghjunghje à sta massa di 200 millilitru di crema è un sachet of sugar di vellerie. Tuttu hè bellu mistu, è hè megliu di battiri cù l'aiutu di a tecnica. Cusì a crema di eclairs viaghjerà più aria è dulce. U gustu di casgiu coccu coccu hè pienu cù pasticci di crema. Acciughemu u zùccheru in u topicu è servite à a tavula.

Per fà eclairs cù qualsiasi crema, uttene una sacchetti di cunfitte o siringa. Pudete ancu cutà o tagliate a meza è posanu a crema in ogni mità di u pastellu.

Cream per eclairs pò esse fatta cù mascarpone. Pigliemu 250 grammi di stu pruduttu è aghjunghje cù 120 grammi di zucchero pulmuniu è 100 millilitru di creme, u cuntenutu grassu di u 20 à u 22 percent. Cun un mezcladoru, batte stu mischju beni. U risultatu hè un gustu assai guidu, casi guvernatu è grossu. Dopu a coccia, deve esse pulita in u fretru finu à u momentu quandu serà necessariu per u riposu.

Pane tagliu deve esse cumplettatu cù una crema solu dopu chì anu chjappu.

Creta oleosa à coccu hè ancu faciule. Per fà questu, pigliate 200 grammi di bè mantona, chì hè stata bè cù un mezcladoru finu à ch'ella sia airy. Allora aghjunghjenu u latinu cunghjettu in parechje chjucchi. Pigliemu dui cullizzioni per ogni tempu è aghjunghje bè. In tuttu ci hè necessariu aghjunghje trè quartesi parte di a can. Avemu sempre oghje sempre a battezza di a crema. Hè bisogna sia brillanti è assai gustosa.

Certi tanniculi cuciuti brevi corsi cù frosting. Per fà, avete bisognu di duie cullizzioni di u latinu cunzistenti, di tanta pezza di zuccherinu, una cullizzioni di mantova è una culloca di zuccherera di vellula. Poneta sta mezche nantu à u focu è porte à foglie. Ùn vi scurdate di custattà constantemente. Trascendere u pasticceria è mette in a fria. Quandu si richezze, pudete sprinkle cù pane di zucchero. Chocolate a Meltu pò ancu esse usatu com un glaze.

Pane tagliatu, o eclairs, hè un trattatu assai populari. Sposta da a cantina scelta, ponu esse bagnu di caloria. Tuttu u rispettu di u gustu di quelli chì anu da manghjà. Pruvate versioni diffirenti di a crema è sceglite per avè adattatu più.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.