FurmazzioniLingue

Cosa quistione sò li rispose da una pronomi? custioni pronomi

Pronomi - parti di discursu di la lingua russa, chi assai di tempu hè passatu in u Curriculum la scola. Chissu havi senzu, pirchì stu tema hè abbastanza largu, è u sustituiri di nomi ùn hè micca u solu funzione di pronomi. È nantu à stu puntu à u dicennovèsimu sèculu, li disse: G. Pavskii "pronomi ùn rimpiazza u nomu, ma solu Hints è i punti di lu".

A lu mumentu la lingua russa à mezu à scentifichi circa l 'indipendenza di u sughjettu di a lingua Russian sò divisi. Certi ci guardà una piena è indipindenti, mentri àutri sunnu distribuite in trattendu di àutri parti dû discursu.

E puru siddu lu scopu ferma cuntruversu, opera a scola di "The pronomi" apre à i zitelli indipendente di u discursu, chì currisponde solu à certi segni, di paroli, aggittivi e numirali.

traduction

In scola, studianti sò accuminciatu a sta parti di la lingua russa, dannu lu dopu definizione: "The pronomi - una parte nnipinnenza di discursu, chì pò esse usata 'nveci di un nome, un adjective, un nome è un maître definisce e caratteristiche di u parè oggettu di un oggettu, o finominu varieghja nant'à casi lascià . in altre parolle, punti à un oggettu, ma micca à esse chjamatu. U pruposta pò sèrviri comu ogni membru ".

Per esempiu:

  • I (sughjettu) vogghiu ballari.
  • Era ellu (l 'predicate).
  • Nikita - me (traduction de) un figliolu.
  • U maestru ellu (liquid) chiamò a lu bordu.
  • Sin'à quandu (a parolla "micca", comu parti di l 'casi), tutti di sta vi cuntinuà?

Allura, avissi a prima cumprènniri ciò chì e quistione sò li rispose da una pronomi. A risposta à sta quistione hè abbastanza semplice: ciò chì parti di l 'idiomi Jè, u dumanni e risposte.

sustituiri paroli

Pronomi, paroli risponde à e dumande nome.

iddi hannu puru un tipu currispundenza di u sughjettu di ch'elli puntu. Oltri a chistu, chistu signìfica pò esse à tempu ànimu è nature, hannu un singulari o plurali. In più, sti pronomi, chi nesci "Quale hè?" e "chi?", pò cambià sicondu u modu in cui dative usatu in una sintenza. È s'ellu ci hè un'indicazione di u sughjettu senza a so vulintà, hè novum la dumanna "chì?", "Chi?" In affirmazioni orale è in u lettera à utilizà i seguenti Jè a parolla "voi", "voi", "li", "si", "li", "un omu", "cosa", "un omu" o "quarchi cosa" .

nome pronomi declination cun spicificu per casu
Im.p. si tu calchissia
RP u so a so tu calchissia
AM a so à ellu tu calchissia

Ce

u so a so tu calchissia
Tv.p. si li tu calchissia
Pr.p. circa u so ellu circa tù

circa qualchissia

sustituì aggittivi

Pronomi, aggittivi risponde à la quistioni di sta parte di discursu, pigghiannu u so tutti i funziunalità grammaticali. Cum'è un duminiu, in una sintenza sò rimpiazzati da e parolle usatu pi discrìviri ogni finominu o oggettu, "sorta di", "un omu", "più", "nuddu", "a vostra", "u mo".

Per esempiu: "I mo fiori (quale?)."

Oltri pronomi cù segni di paroli, aggittivi, si pò cambià da voce, casu e numeru e numaru di la ànimu è uggetti nature è tutte e speci di fenomenu.

pronomi declination cù segni nantu à cause aggettivo
Im.p. speci di più vostri mio
RP speci di sè stessu vostri mio
AM Sort di à u to mio
Ce speci di più vostri mio
Tv.p. speci di più vostri mio
Pr.p. circa u sorta di circa l ' circa u vostru mio

sustituì numirali

À spessu, in l 'affirmazioni di pronomi sustituiri numirali. In stu casu, sta parte di u discursu novum la dumanna "assai comu?" È punti à un numaru nditerminativu of "assai", "uni pochi", "qualchì".

Per esempiu: "A assai (? As) margherite e qualchi (? Parechji) di i rosi."

Sti pronomi cambià dinù nant'à casi, ca in canciu aumenta a lista di e dumande di cui si pò arrispùnniri.

pronomi declination cù segni maître à cause
Im.p. tantu parechje
RP tantis di una pochi di
AM tantis di più
Ce tanti, tanti pochi, uni pochi
Tv.p. tantis parechje
Pr.p di tanti parechje

pronomi pirsunali

A prima cunniscenza incù i figlioli di sta parti di l 'idiomi vene circa in a siconda volta, chì hè datu à argumenti siparata di la parti di lu discursu, e si tinia una lezziò di la lingua russa. Pronomi, cum'è una regula, i zitelli sò i paroli "I", è in u prucessu di amparera raghjugna u listinu.

Dapoi da pronomi features, grammaticali ùn formanu una sola gruppu incù u rispettu di i parti di sintassi è u so valore hè divisu in parechji pezzi. Unu di sti sò persunale, o, comu si sò chjamati, l 'accogliu hè:

  • 1ma parsona - "I", "noi";
  • 2da parsona - "tu", "voi";
  • Terza persona - "idda", "si", "li", "lu".

Hè nantu à sti pronomi e finiscinu cu la prima cunniscenza, è altre scàrichi sculari amparà in liceu.

Vergogna pronomi cum'è "I" e "tu", ùn ci hè micca voce di grammatica o di plurali, comu "noi" e "tù" hè usatu à dì "I è un antru", o "voi e quarchidunu" . Definisce u tipu d 'imbusche deve esse datu à i quali si ìnnica lu nostru autore.

In u passatu, à spessu a parolla "noi" statu usatu contra unu omu di dàricci un sulinnità discursu, ma avà hè usatu à irunia. , Ma a parolla "voi" esisti ancora, comu na forma di curtisia.

Pronomi terza pirsuna sunnu spissu pirsuna-dimostrativu, è dunque hannu un tipu di categuria.

riflissiva

Grade 4 Curriculum include intruduzioni di i zitelli Russian cù a pèrdita di pronomi, cum'è ritornu, o rinfurzà, pronomi. Iddi nun hannu ogni sorta, nè numaru, nè l 'usu di u casu, dative. Però, l 'pronomi hè arrimbatu à u "voi" Type parolla è si usa in u sintenza cum'è un rinfurzà solu in i casi oblique francese. À parè soiu chì e quistione sò li rispose da i pronomi sta categuria, vi tocca à guvernà u so casu.

pronomi pusissivu

Stu gruppu, oltri pronomi pirsunali, hè divisa in trè persone. Cusì, u primu parole sò "mio", "u nostru", u secondu -. ", Oppuru", "a vostra", è a terza persona hè definita da a parolla "u vostru" caratteristiche murfulòggicu di stu gruppu hè chì si pò hannu e voce, è numeru. Iddi macari magro su casi, "u mio", "a vostra" è "a so" hè abbuccatu simile à l 'aggittivu "blu" e "u nostru", "to" - u tippu di a parolla "domani".

I pronomi plurali genitive solitu hannu dui tipi di forma. Di paroli Animate aduprà a parolla "u mio", "a vostra", "a vostra", "u nostru", "no"; e inanimate - "a vostra", "u mo", "u nostru", "u nostru", "to".

Per esempiu: "Idda, videndu i so parenti ch'ellu trova u so libru.".

dimostrativu

Grade 4 Curriculum pigghia familiarità cù i zitelli è stu gruppu di pronomi "iddu,", "lu", "a", "cum'è", "cum'è", "ancora", "cum'è", "andà". Tutte ste parolle sò usatu pi rifèririsi a nu uggettu, u so balisa, o lu nùmmaru di u numaru di e descrizzioni listessu. Parechje di li pò fà una dulurusa affirmazioni. Per esempiu: "! A tipu di voi Cunning"

Cunziddirannu lu pronomi dimostrativu "ellu" è "stu", ùn hè facile definisce quali di li punti di una vicina è un oggettu luntanu, o casu. Parente à a funziunalità murfulòggicu di ste parolle pò ièssiri usatu a usu generica differente è numeru.

Pronomi "issu" o "per se" veni spissu usatu pi rifèririsi a lu bagagliu digià citatu, u so funziunalità, o atti. Sti paroli sò dinù forma di geniri e numaru è per casu di cambiamenti sò fatti, secondu à u tippu di a parolla "Tver".

pronomi Prefissi-parente, negativu è nditerminativu

Dumande tali pronomi sò parechji variazioni stessi pronomi in l 'attu sintenza cum'è Prefissi è parenti e parolle: "chi", "chiddu", "ca", "chiddu", "quantu", "cui". Per esempiu: "? Quale hè ci Casino Chi vuliti"

funziunalità murfulòggicu di lu pronomi "chi" e "chi", è ch'elli ùn hannu ogni tipu o numeru. "Cu" veni usatu in stu casu, in u rispettu di e rùbbriche Animate, è l ' "chiddu" - nature. Declination di a parolla "chì" prudutte da u tippu di e parolle "chì" e "sta" e "chi" - u tippu di a parolla "tuttu". Basatu nantu à i cambiamenti di u persunale, hè pussibili à capisce ciò chì e quistione sò li rispose da una pronomi.

Da stu gruppu di pronomi da cù u prefissu "nun", chì hè scrittu com'è una parolla, u prefissu "père" particeddi "machja", "pi mìagliu", "ghjornu" chì sò hyphenated, furmati da un numaru di altre parolle chì sò à una classi indeterminate. Stu pronomi, comu "omu", "cosa", "griddu", "nuddu", "griddu", "arcuni", "zò" "arcuni", e àutri cumminazzioni listessu territòriu. Arcuni di li ponu puntu di ànimu, altri sò in forma di geniri e numaru. U "unu" pronomi hè sempre solu in lu dative è ùn arrimbatu.

Da u gruppu a quistioni, pronomi parente cù u particella "ùn" e "nun" furmatu un altru gruppu, si chjama u negativu. Cosa custioni nun pronomi sta categuria? A risposta hà à esse chjaru: a pèrdita dipende di u casu. Ma a scrittura hè u colpu spiciali attinzioni. So se particella negativu pronomi ùn hè spartutu cun ellu un apparenza, a parolla hè scrittu inseme. Per esempiu: ". No unu parimenti No unu ghjunse ci hè nunda.".

È da u stress, tenute sempre in sti pronomi hè micca solu u sensu di e parolle, ma u particeddi chì tocca à esse usatu.

Sè particella negativu hè siparata da auturità chì hè scrittu traballat: "à nimu", "à nimu per" è cetara è cetara.

pronomi attributive

Basatu nantu à u sopra, unu ùn hè micca difficiule a viju e quistione sò rispose: pronomi attributive caratteru. Hè tuttu u listessu quistione di casi. Features di pronomi declination comu "li", "più", "tuttu", "ogni", "tutti i" è "diffirenti" hè solu in lu fattu a li reguli genitive rilativamenti ànimu è uggetti nature.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.