FurmazzioniLingue

"Perchè sì tù mutu?" - "u silenziu - d 'oru ..."

Hè cunnisciutu chì durante u tempu di la Grecia antica, tutte e facennuci à studià in i scoli di c'avissi cuniatu prupone i dui primi anni, a purtari a fora in u silenziu. "Per ciò chì?" - vi dumandu. Silence - d 'oru. Silence - u silenziu hè micca solu circa voi, ma dinò ind'a voi. Dopu à riposu la "ego ego", a voce di l 'anima - la nostra origine divina. Pruverbiu "u silenziu - d'oru"

À mezu à i millai di li pruverbi e ditti di diversi nazzioni di lu munnu bisogna esisti a saviezza, chiacchiari più stà zittu, è a attenti cù e parolle. Unu di elli - "A parolla - argentu, u silenziu - d 'oru»: Novelle hè silvern, muti, l' HÈ d 'oru; (Eng.) Se déplacer définition Silber, zu Russo ist Gold (lu.); La lyrics parole hè d'francese argent et le u silenziu hè d'or (fr.); La Parola è d'argentu, Il silenzio è d'oro (Ital.). Hè difficiuli à dì perchè sta sprissioni hè populu corsu listessi in diverse lingue. Avemu pò solu speculate e puntu. Hè, di sicuru, un numeru di l 'influenza mutuale di i culturi Europea, è chì a natura umana ferma u listessu à tutti i tempi. People à tutti i cuntinenti, pensu è sentu, infine u listessu perchè, in a cumpetizione di i sfarenti e cundizioni di a vita, circustanzi naziunalità è spirienzi, avemu tuttu vene à u listessu a verità. Infine, la maggiuranza di sprissioni figuratu in lingue European sò una copia cumpleta di carbone di a versione in latinu. Cusì, u "u silenziu - d 'oru" in latinu corsu, comu «Magna aurum hè». Stu hè induve i sprissioni hà pigliatu u so radiche. Silence - d 'oru, o lassatu?

Ci hè tantu cumbugliu, e parolle di "a pace", è "u silenziu" un pocu scurdatu. Avemu sente e cultura, cumunicà, calchissia à dumandassi, sciarriavanu. About quale, ciò chì, o poita - nni scurdamu 'istante. Millai di i pinsamenti, miliuna di gigabytes di infurmazioni ... Sta bracciu hè mai, e pari si hè digià impussibile a tèniri. Iddu juncu subitu passatu à noi, lassannu senza traccia. È s'è vo sempre per un minutu u silenziu è sente à u silenziu? Oghje, u silenziu è sirinità. Tuttu cade in locu. Ùn la staciuni ribillaru. u silenziu corsu unhurried è Alessàndria. Iddi paci in unu altru è s'otteni e parolle, ma assai differente. Sti paroli sò a luce, schjuma è à u listessu tempu stiffen dentro, s'otteni lumps and stà spentu. ci si dì circa stessi, su 'amuri, circa lu munnu di l' eternità ... It - hè a verità. Iddi - issa energia criativu, è l 'energia hè cunnisciuta a sparse ind'u è passa à tutti i ostaculi. Pirciò, zitti, zitti, ùn dicu. Ghjè di u silenziu è tremenda. Ci sò parechje piattu è tuttu hè pussibule ... «È cumu hè chì pussibili?" - vi dumandu. Avemu tutti hannu na famigghia, travagghiu culleghi, amici, amici cu cui, forsi, assai ùn aghju vistu, ma cumunicà rigularmente in rete suciale, o nantu à u telefonu. E anchi si un miraculu succèri, u telefonu è lu computer sò cacciatu, la famiglia - in a casa di campagna, è u silenziu longu-lingua, si nun significa chi la paci vinarà drentu. U cuntrariu, à l 'urizzonti sarà un tempurale purtata di pinsamenti e sentimenti, è ch'ellu ùn hè micca prontu à lascià vi sulu cu iddi stissi. Cù lu più difficiuli di a gestioni. Ma hè difficiuli di ùn dì impussibili. U silenziu cum'è una pratica spirituali cunnisciutu dipoi i tempi antichi. Stu votu di u silenziu è seclusion in i boschi è e muntagne, in ordine di cursa e preiu in piena distaccu da u mondu esternu. Ma issa forma 'estremu. omu mudernu à capì a saviezza di "silenziu - d 'oru" ponu aiutà prieri Orthodox, meditazioni urientali, di Yoga, parechji Seminari di sviluppu spirituali, è cetara è cetara. Comu si pò dì - chì l 'vicinu a lu cori, è ci aiuta à apre ...

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.