FurmazzioniLingue

Errori vucabbulariu

In 'ssi ultimi anni, incù ogni novu attu legislativu aduttatu da regule di u lingua Russian sò pratica, è stu simplificazioni vene à spessu à a assurdu. Ci si parenu, dì ciò chì vi piace, scrivi com'è tù senti. Tuttavia, errori vucabbulariu assuciata incù usu dichjarazione di e parolle, sustituzzioni di valuri, ancora glaring. Hè valuri tocca in più tecnica u sughjettu è pruvà à migliurà i so assassini.

Vocabolario (lexicology) - parti di la scenza di lingua, andà à studià u vucabbulariu dâ struttura di lingua da lati diversi: scambià u sensu di e parolle è e so urighjini, a surghjenti di sui-e parolle , etc.

Sutta li reguli di vucabbulariu dì l 'usu di e parolle in lu cuntestu dritta, datu a so impurtanza; selezzione di e parolle degne sicondu u situazione, chì hè u sughjettu, è cetara è cetara. Ratio di i reguli di vucabbulariu hè prisente dapertuttu, in u scrittu, e ucca. Per una megliu cunniscenza di u bisognu pi rifèririsi a lu travagliu. Guardà i sbagli di vucabbulariu di basi.

esempi:

  1. Ratio di cumpatibulità di vucabbulariu

Idda c'un assai cura di u so fratellu, chì cascò gestu incù i infruenza una settimana fà. Pudete pagà solu attente à, è circa lu cura vole à parlà, cù u verbu esse.

Issi sbagli di vucabbulariu sò cumune quandu populu sò "tirau" da u frase verbu bè impiantata-è aduprà induve si ùn hè micca degne.

In la palestra triangulari attaccari piru. In u so priuri valori piru, ùn pò esse triangulari.

2. Pass a parolla, chì pò risultatu in a perdita di u sensu

A natura di a mo surella, cum'è u so babbu, hà qualchi oddities. Quì si duvia esse Cl, oltri a caratteru di u babbu, altrimenti si pudia esse vista susteni ca la giant stu mondu di lu so 'patri. Di sicuru, in un discursu sta usu hè accittabbili, però, in issa situazioni, u autore fù parrava sulu lu caratteri.

3. verbose. un tali ratio di reguli di vucabbulariu deve esse divisu in u so parti hé:

- un répétition meaningless di a parolla

Surella I andò à u magazinu. In i casi aghju compru i pumati, ma quandu I si n'andò in casa da i magazzini, I rammintai chì ùn compru, patate e ritagliare. Vultà à a vendita, mi trovu fora chì u vendita hè chjusu.

A parolla "magazzini" ponu bè esse sustituita da la pronomi si, i sinonimi ci, ci, o differente.

- tautology

U Populu ùn hè piace otherworldly.

At prima ca pariva à mè chì à u principiu di u filaru deve esse un vince.

- pleonasm - la prisenza in u testu di a parolla qualifying suverchiu

In stu libru hè assai di images.

A Canzona di circà à certi di i sbagli di vucabbulariu.

4. usu Undue di e parolle d'origine straniere

In l 'esercitu trà i dui guerilla hè qualcosa passiunente, da ciò chì aghju micca pussutu circà luntanu. Stu francese duo hè degnu di stima.

Duo U cuncettu hè appiicata à dui participanti chi fari nzèmmula a arcuni attivitati - cantadori, atturi, etc. Quì avemu sò capisciu lu rivalry.

5. paronyms Misinterpretation è, cum'è un numeru, a diri a sustituzzioni di una parolla incù un altru.

Iddu detti una cena di u silenziu. Hè cunfusione chì lu pruposta deve esse a parolla votu.

Eri, avemu 'nsìami pi la cena truvava. Una vita truvava pò esse, è cena - un Gala.

Cusì, avemu discutitu errori vucabbulariu cumuni, li siquenti sunnu asempî di cui èranu intèndesi, sopra. Di sicuru, sta lista ùn hè esaustiva - hè colpa à rammentu i arcaismi, niuluggismi, Contrari è di più, ma vulete sta nantu hè l 'errore populari, chi hè u labbra l'ugnunu.

Ratio di i reguli di vucabbulariu nun avissi addivintari un viziu, da sta situazione tù devi ritirava. People cunnisciutu è modu di migliurà u discursu, chì hè solu u laziu è tempu pruvati. Classic. Iè, ci hè, leghje un classicu di gnustrii incù u so torce è gira, riducendu, cusì, à minimize errori vucabbulariu in discursu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.