SaluteSupplii e vitamini

Ciò chì hè cusì famosa per a vitamina D?

Dopu a zitiddina, i genitori hà amparatu chì hè necessariu di manghjà frutti è vegetale ogni ghjornu, in quale ci hè un cumplessu di tutte e vitamini necessarii. E, in a categuria princieta di such "necessari" vitamini sò vitamina A, B, C e D. Studi realizati duranti l'ultimi 10 anni hà dimustratu chì un rolu particularmente positivu hè jugatu da a vitamina D, chì hè a più spessu usata per a prevenzione o trattamentu di u cancer. Inoltre, finu à settembre di u 2009, una quantità di specialista americani pubblicavunu i so calculle, chì anu osservatu l'unichi protettivi di a vitamina. A vitamina D hè spessu chjamata salvumore principali da a malatia "grippa di i pezzi".

In fattu, dui di e so formi basi sò impurtante per una persona - D2 è D3, una di quale hè chjamatu ergocalciferol, è l'altru hè cholecalciferol. Sta forma di vitamina D hè un crystal universale senza u color è l'odore, chì sò resistenti à temperelli particularmente ghjuchi è sò marcati da una struttura interna forte. A vitamina oleosa D hè soluble in grassu, chì si pò assicurà fàcilmente da u corpu umanu è hà almacenatu durante una longa volta in i so tissuti.

L'Ergocalciferol hè spessu sintetizzati di i tronchi di e piante, è u so usu hè basatu annantu à a fortificazione di prodotti di calcium. A forma naturali di vitamina D hè u chjamatu cholecalciferol, chì si trova in una gran quantitatu di prudutti di e piante è hè pruduttu direttamentu in u corpu umanu per via di l'esposizione a una quantità numerosa di ragi ultraviolet.

Chì hè a vitamina D per?

Hè nutate chì a vitamina D3 hè rarissima in alimentu umanu basu. A principal fonte di sta forma di a vitamina cunnisciuta hè a uva di gingiva prima è a castagna. Inoltre, questa forma di vitamina hè truvata in u fianu di pisci è altri frutti di mare. In a più alta cuncintrazione, a vitamina D si trova in u fegato di pisci, cum'è u bacche è latte, è pocu menu in l'aringa, a cavalla è a tuna.

Ma a fonte più ricca di sta vitamina hè u soli. Ancu in u XIX sèculu, per u cuntrollu di rachite in a pupulazione, i duttori utilizanu l'oliu di pisci, u meccanicu di influenza in l'organettu di quale era ignuratu. A ragiunea di u effettu pusitivu di l'hormone di vitamina D hè a so struttura, chì hè assertata da i caghjerie di u festu, di i rizzi è di parechji musculi di u corpu.

Hè nutate chì a vitamina D impedisce a debule regularmente di i musculi, è ancu facilmente facilite l' immunità di una persona. Per i medichi, u livellu di vitamina D in u corpu umanu hè unu di i criteri più impurtanti per a valutà a cundizione di u paci, o a durazione di a malatia di u paci. Inoltre, nisunu nigava a necessità di una vitamina per l'amministrazione di a glàndula tiroidea. Cusì din vitamina cuntribuisci ancu à a coagulazione di u sangue umanu. Ma cumu cù qualsiasi elementu di u corpu, un microelementu deve esse usatu in un quantu strettu. Una sobredose di vitamina D pò causà un intensu incrementu di a pressió di u sangue, è dinò l'aspettu di u cancellu di a pelle.

Ma si pigliate u cunsigliu di i medichi è cunsuma à quessi micronutrienti in a cuncintrazzione puntuale, pudete librarete di parechje malatie periculosi, cum'è u crescenu di e cumbule cancer è i prublemi cù a glàndula di prutea.

I medichi dicenu chì u più limitu di a toxicità di u microelementu, induve u corpu ùn manca micca effetti effetti, hè un livellu di 65 ng / ml. In questu casu, i duttori inducianu exempli di studii durante ellu ùn anu osservatu nisuna cunsiquenza negativa è negativa indeterminata cù i pazienti cun dati. Cusì, prima di pigghiaru stu micronutrienti, anu cunfidatu di cunsultà u duttore.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.