Educazione:L'urdinaria è i scoli

Avete l'assistitu di u vistimentu novu, è l'onore di a ghjuventù: u significatu di u pruverbiu è i casi di a so applicazione

Ogni vota avemu intesu qualunqui avutru, per esempiu, "Tenete cura di u vistimentu novu, è l'onore di a ghjovana età", avemu interessatu da e so radiche è di significazione, basta ch'è simu curiosi. In questu articulu, prupone una rifarenza nantu à u tema proverbial chjamatu prima.

Origine di i pruverbi

U populu s'acculti saviezza di vita durante seculi. Tuttu avè si nutà i campagnoli intimi, quandu si puderà verificà u clima per l'estiu, è cumu pruduce u triple è u centu, è cumu per distinguì un cavallu d'altru. Avete avutu è u cumpurtamentu di e piante, i abitudini di l'animali, è e funzioni principali di e persone. Ogni observazioni vinni esprimenu in esercii verbii precisos, vivaces e capacious. Anu stati scurdati bè da u ritmu internu, è ancu rimette. U pruverbiu "Tenite cura di u vistimentu novu, è l'onore di a ghjuventù" ùn hè alcuna esurtazione.

Tipi di pruverbi è dichjarazioni

E, basu, refranuli è dichjarati sò nicissati per a funzione prontazione o definisce una cosa dopu u fattu. Per esempiu, quandu una persona repite l'atti novi di i so genitori, dìssenu cun elle cù un suspiru: "A manzila ùn falli distanti da l'arbre". Ma questu significa chì una persona hà digià avutu qualcosa di mala, è nunda pò esse made now. Ma ci hè un altru tipu di dicerà - edificà. Sò chjamati per dicenu à parechje cumu fà esse attu, perchè a vita hè più "dirittu" è si ritrova l'expectativa di l'altri. U dicendu: "Tenete cura di u vistimentu novu, è l'onore di a ghjuventù" riferiscenu à questu. Hè statu creatu per a ghjovanu ghjeneraghju per capiscenu u canon regulariu di cumpurtamentu adoptu in a società.

U significatu di a dicia: astratti è concreta

Questa espressione compara, da una banda, a declarazione cumprendenti è cumprendi chì ci hè necessariu di cura di u vestitu da u mumentu chì hè struitu. U fattu chì una palora particulare hè stata utilizata ùn significa micca un pezzu particulari di robba. Hè un piace una imagine cullettiva, u nome di qualsiasi ropa in generale, cose in principi.

Ogni maestru diligenti sapi chì una cammisa, stivali, è ancu un saccheghju di granciu si deve esse usatu strettu per u propiu è ùn cuntene micca in e cose. Dopu tuttu, si una cammisa per asciugà e tanti viddani, spedite rapidamente. È se u granu ùn hè micca arregistrà in un stazzunamentu bonatu cun ventilu, ma dopu à a stufa, hà da lascià è micca manghjatu. E da qualche questi più caru, cum'è e stivali, cappanu, capeddu d'alcevule, tappe, chì fù micca compiu una sola volta in a so vita, ma ancu eredate. Sò devenu esse protetti per ch'elli anu servitore longu. Attitudine precisione à e cose hè a guaranzia di a so "vita longa è sana".

Per d 'altra banda, u dichjaru annantu à una nazione cum'è complexa è astratta com'è unori.

E sta cuntrastu hè creatu intencionatu. I rari raramente pensanu à l'uriginale, particularmente i ghjovani. U so sangue sò caldi, tutte e pruibbii è limite pare micca elli nunda più cà a fiction di quelli chì sò stati obsoleti. Ma hè in i giovani chì a maiò parte di i persone facianu atti ch'elli ponu esse scritti. Per quessa, sta pruverbiu hè ancu risultatu, cum'è una lettone è una lezzione per a generazione nova.

Tali sò i rifughjini nantu à u tema: "Amatizza u vistimentu novu, è l'onore di a ghjuventù: u significatu di u pruverbiu è a so analisi".

L'usu di dichjara

In u mondu mudernu, cum'è regula, a seconda parte di a parolla hè aduprata. Perchè i frontiere di a moralità è a nuzione di "dati" sò stati sfurzati, issa ghjente di solitu issui à quelli chì si disgraziati, cù un attu indignu. È se quellu chì hè assicuratu cumu cusì, dumande: "Amatizza u vistimentu novu, è l'onore di a ghjovana età" - quale hà dettu? Iddu serà arraggiatu rispunse: "U pòpulu!". Sapete, cum'è in a canzona: music - author's, words - folk.

Unurariu è etichetta

Allora chì hè l'onore è per quessa chì avarà da esse protetti? L'onoru hè un settore di règule di aducazzioni adoptada in a sucetà in a quale a persona vive. "Mantenimentu di l'onore" significa cumportamentu in un modu chì pò esse ricciutu à l'altri. Tuttavia, ùn cunfundassi micca cù l'etiqueta. L'ultime hè un settore di reguli stranieri: cumu si prisentanu à a tavula, cumu è cumu, cumu salutà. E l'onori significa chì una persona hà occupatu una certa pusizioni interna è si cumportanu cumu cun ellu, in ogni modu, l'onori prisumi un certu canon estenu di comportamentu. Questu facenu a nuzione di "unuri" entre "etiquette" è "dignità". A dignità umana propriu ùn pò micca esse manifestatu in tuttu.

Ma digresimu, perchè continuemu. Pigliate a furchetta sbagliata à a cena - a vargogna, è fasgianu a furchetta di questu vicinu à l'ochju - ingannulu è di vandalismu. Per tumbà un parlante hè bruttu, blaming it for stealing means "dishonoring". U primu pudete passà inattendu, u sicondu in ogni casu, una scelta cusì consciente.

A storia di u cuncettu di "unuri"

Oghje, u cuncettu di "unuri" hè cunsideratu moralmentu obsoletu è in u cursu di solu in certi strutturi specifichi in quali ci hè una riarcu ghjerarchia (esercitu, munnu penali). Avà spessu parranu di dignità. A nuzione di "dignità", ringraziatu à Diu, hè sempre pertinente, spiranza chì u so soli ùn si pò micca.

Ma in i ghjorni di cavaleri è bellesonni d'onori era un attribu inalienabile di l'omu. Almenu in a so alta sociedad. Sutta l'onuri di a donna hà capì u so cumpurtamentu cumportamentu primu cù u rispettu à i so genitori, è dopu à u so maritu. E misure è a capacità di cumportu di a socie anu includeu ancu in u cuncettu di "unuri". Anghjul'Anna imagine ch'ella hè impussibile chì, in questu tempu, dui ditii disposti, si svantaghju à u capelli d'altri!

Se ci era un cunflittu apertu, facemu fà fà piuttostu - ùn avè micca scuntratu. Unu ùn avè micca ricevutu n à l'altru in casa, è ùn anu micca per andà in u listessu avvene. È l'onore di i organizatori di l'avvenimentu era supportatu da a sutil capacità di ùn invià dui such ladies à u stessu tempu. Era ancu cunsideratu un attu innecessibule per inviccerà.

L'onore di un omu era un cuncettu assai più sutile è cumplessu. Ùn pudete micca esse u mentreghju è un latru. Hè pruibitu per culpà l'altri pirsuni per quessa, senza una bona ragioni. Viulazione di a subordinazione (relazione appruvata trà un subalternu è un superiore) hè stata assuciata in a maiò parte di casi cù una perdita di l'onore. U codice di l'onori includia ancu trattatu permessibile di e donne, è ancu cù a so muggheri, una persona era fatta di trattà di una certa manera. Per qualchì sospettente chì u so maritu cuminciò cù a so sposa, anche una donna strana, un omu era chjucu di una sociedad decente. Nisun avvenimentu hà pigliatu, un amicu invitatu à visità. Tutti i porte chjamati immediatamenti davanti ad ellu.

È per lavà a vergogna di l'omosessuale ùn puderebbe esse sangue. True, campagnoli cusì aggressivi anu truvatu una raggiuni per esse insultati è cummattiri.

Cusì, u dicu: "Tenete cura di u vistimentu novu, è l'onore di u ghjovanu" (l'autore hè scunnisciutu) ùn sò micca educatu i ghjovani nantu à u percorsu ragiuni, ma salvu a so vita. Dopu tuttu chjude in i primi ghjovani nantu à un capu di culleghja inghjustu puderia suttanu. Sì qualchissia sapendu à questu, è dettu ch'ellu era necessariu di scuntallu à u duellu per difenda u so onore. Un tali temperatu era prima.

Esperemu chì u nostru articulu aiuta per capiscenu u significatu di u pruverbiu "prutegge u vistimentu novu, è glòria da a zitella". U significatu di ellu hà cessatu di esse un misteru à u lettore.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.