Educazione:L'urdinaria è i scoli

U prublema di a tolleranza: argumintazzioni di ficzioni. Quale hè a tollerà: definizione, sinonimi

Per a prima volta u termine "Tolerance" affaccatu in 1953. English immunologist Medawar vulia dì da a pruprietà Tolerance di u sistemu immune francese, in cui lu corpu, capisci u corpu straniera cum'è a so è ùn miroir lu.

Più tardi a parolla "Tolerance" accuminciau a èssiri usata, è altri disciplini scentifichi, ugnunu dî quali si acquistatu a so significatu particulari. In issu articulu noi vi taliannu u significatu di issu cuncettu, sinonimi di la palora "Tolerance", oltri a la maggiuri Affare di Tolerance, basendusi nant'à chì i so prucessi verbali di la littiratura.

Tolerance - it ...

So, ciò chì hè Tolerance? A definizione di issu termine hè più citatu à spessu com'è Tolerance di cumpurtamentu, a cultura è discinnenza di genti attornu. In pricisamenti, lu Tolerance eni cunzidiratu comu l 'ammalatu à un modu differente. Ma stu ùn dì chì sta parolla - un sinonimu di la palora "primura". Si pò esse cunsidarati com'è un uccasioni di dà altri, u dirittu di campà cum'è si vede degnu.

In la filusufìa, la palora "Tolerance" si rifirisci a comu la pacenzia di l '' altri cumpurtamentu è usi. A sucetà hè a qualità vi tuccherà in ordine per raghjone tranquillamenti cun genti d 'àutri riliggiuni, fe etniche e riliggiusi.

scienza, etichi rapprisintari Tolerance cum'è l 'abbilitati di tranquillamenti è senza Fra di piglià tutti i so modi di spressione di una persona. Quì sò i principali cuncetti Tolerance sinònimu di Teutonichus è Tolerance.

Definisce u prublema

In generale, un sinonimu per tolerance sò cuncetta comu lu rispettu, intelligente è accettazione.

Tolerance ùn pò esse chjamata un cuncissioni, di pettu, o bande, nc'est, ma ùn dì tulliranza di inghjustizie u parti di un altru persona o di l 'rigezioni di u so cumpurtamentu è caratteristiche cultura.

Pudete vede assai di definizione Tolerance, ma nudda nzinu d 'iddi ùn vi pò ùn dice tinuti lu significatu di stu prucessu di a causa di lu fattu ca non putemu copre cumplettamente tutte e aspetti di a vita umana. So what is Tolerance? A definizione di issu termine pò esse sistimau siguenti. Tolerance - hè attenti, Tolerance ghjustu, una strana psiculoghjche spiciali chi hè fighjendu u pircizzioni di autura di valori altri, cumminzioni, modi di spressione è altri cumpunenti di a parsunalità umana. Ghjè una pusizioni attiva, chì aiuta a accord intelligenza mutuale frà l 'nnimici.

Tolerance in u mondu mudernu

prublemi Modern di Tolerance hè praticamente nimu differente da quelli chì usata in l 'òpiri di violino. Quessi pò esse stata attribuita à i cunfusioni e lotte, è suciale è sissuali. Ferma a amparà solu una regula: nuddu mpurtanza comu micca cambià u mondu, Tolerance hè sempre cunsidarata una virtù.

Ma oghje, più chè mai, un compitu priurità chì ci vole à esse infurmazione hè u prublema di a furmazione di Tolerance. Quissa hè duvuta à i seguenti mutivi:

  • bottinu trattu è dinamichi di civilisazione nant'à criteri ecunomica, etniche, religiosi, suciali è altri. In cunnessione incù stu cresce a liveddu di intolleranza in a sucetà.
  • L'ascesa di extremism religiosa.
  • guerri Local sò forti rilazzioni a sffarenza (per esempiu, a guerra trà Ucraina e la Russia).
  • U prublema di rifuggiati.

À travaglià Tolerance calchissia, abbisogna certi cundizioni, u cusì-chiamatu principii fundamentali. Chissi foru 5 pusizzioni:

  • Viulenza deve mai esse un mezzu à una fini.
  • Libertà di scelta. Omu deve cuscente ghjuntu à una dicisioni difinitiva.
  • Fate da te, ùn sò custretti altri. U principiu di basi di Tolerance hè a capacità umana à esse te senza rende à u listessu tempu l 'altru a canciari lu so punti.
  • Rispettu incù e lege, usi è tradizioni hè un fattore impurtante in u sviluppu di Tolerance.
  • Accittari lu altri cum'è hè, a priscinniri di l 'diffirenzi.

L'ora propiu di u prublema di Tolerance ùn pò esse interrugati. Dopu tutte e, comu nu filòsufu vota dici Yu A. Shreyder: "L'affari disastru chi punta civilisazione di a Terra - la distruzioni di l 'umanità in lu pirsuna.". Pirciò, accettazione di autri pissuni mentre ch'elli sò, tantu hè statu scrittu è li disse.

Tolerance è literatura

À capisce u tremenda di stu prublemu, hè megliu à ricursu a argumintazzioni littirariu. In u nuvelle, rumanzi e cunti sò discritti di situazzioni diversi induve u li siquenti sunnu asempî di i caratteri principali pò esse vistu, ciò chì hè tolerance in a vita vera.

L'ora propiu di u prublema di Tolerance prima affaccatu in u litteratura di l 'anticu Russia. Spina scritturi Athanasius Nikitin discritta a varietà di i muvimenti religiosa in India. In i so testi, è touts u littore à riflette à tutti a diversità di u mondu, è attitudini tulerente, vers genti cu diffirenti sintimenta.

Ma spiciali attinzioni deve esse opere di litteratura classica. A scrittura di ddu tempu impauriti i prublemi di Tolerance chì asisti in a sucetà. Per esempiu, in i travagli di u XVIII seculu, u prublema di Tolerance era cumuna in a sfera scentificu è aducativi. Digià in lu XIX seculu, principia à truvà un prublema di classi Tolerance. In particulari, sta mostra opere di Tolstoy di "Guerra è pace", "Nun è Sulla" l'Turgenev, chì discrivi u principale argumenti u prublema di Tolerance.

Da e parolle di u violino

Da l 'pagine di litteratura classicu, vi ponu amparà assai circa la pèrdita di Tolerance. L'argumenti mintuvate in lu opere, sò apprupriati ancu oghje. Piglià, per esempiu, u racontu "Baracca Underground" (V. G. Korolenko). L'autore dici la storia di un picciriddu Vasya, chì ùn pudia truvà intelligente à a so famiglia. Nunustanti lu fattu ca lu so 'patri tinia un postu altu in a sucetà, ch'ellu era sempre solu. Un ghjornu, si scontra cu Valcke è Marusya. Sti ragazzi era da u più bassu stratu suciale di a pupulazione. So noi cunfruntatu dui realità suciale, chì sò dapoi ntrizzati. Bob era capaci à capisce è accittari lu duluri l'altri populi, si messe à capisce megliu média è cusì pudè dà un raportu cù a so 'patri.

Stu travagliu à palesu un prublema di inuguaglianza suciale, è cum'è longu com'è ci hà da esse una classa di a sucetà in classi, si fermani à data.

Altru esempiu di littiratura classica pò trova in u travagliu di Tolstoy di "The Road à Calvariu". Here discrivi principarmenti lu Tolerance voce, quandu una donna hè uguali à omu. Dapoi u turnu di u seculu XIX-XX, u prublema di parità hè anchiamènti usatu, ma hè u fundamentu di tanti òpiri littirari.

U prublema di Tolerance dimarchja-etniche sò bè disclosed in u travagliu di "Studi Mari" (KM Stanyukovich). Domu Russian sò chjappi subbitu in u altu mari e lu picciottu African-American ellu cotti incù tutte e cumpassioni umanu, in a cumpetizione di u culore di a pelle.

Stu prublemu hè à palesu in la storia di l 'N. Tolstogo "Amicu Ci Si Tù di u Caucasus". U scopu di basi, unni l 'auturi fù cunvince à pòrtanu, hè a siguenti: «Ùn ci hè nè nazione bona, o mala, ci sò ghjente solu boni e tinti di tutte e nazioni."

argumintazzioni littiraria

Tolerance hè stata unu di i scrittori favuritu di diversi stili è austriaca. Micca solu in rumanzi, cunti, o di rumanzi stu prublemu custattatu. Per esempiu, in u spechju cumprumissu visibili Fable trà i caratteri truvà un prublema cù diversi punti di vista. In u Fable "The Swan, Canadà e arghjentu" miti ùn ta terra move lu carrettu, comu ogni omu fattu ciò ch'ellu era abbituatu: ". Cose sò ci" Natale tirannusi tanticchia 'nnarrìari, cignu ripigliò, su, è Pan lampò in l'acqua, è chì

In u Fable "The Elephant e lu ventri-cani" pocu, cane per ùn tante ragioni, accumincia ad abbaiari tranquillamenti, camminare, elefante, 'nveci di un passanu. Quarcunu putissi diri ca chistu è sulu storia, una pusibule di i zitelli, ma, in fatti, ci hè qualcosa n'àutru piattu. Sè vo piglià un tempu cu arcuni di l 'eventi di a vita bassu avà, pudete vede chì stu travagliu hè piattu basi in prublemu Tolerance. Spissu vi pò scuntrà ghjente in i carrughji, ca sunnu arquantu veru tintu, tamanta, o dissatisfaction palesa i so punti nant'à altri, lunghi cumpleta. Per esempiu, a situazioni hè: la cumpagnia hè ghjuntu à u riposu à a cità leia. U so locu era vicinu a lu stazione, tantu piglià un tassì ùn ci hè nunda, si lu saccu eranu difficiuli. Ma in lu passaggiu, si messe à parlà trà di elli circa cumu hè dura à andà incù una tale sorte. Donna chì passava da, sintì sse parolle, è palesa a so vista, dicendu ch'elli avianu vinutu "mascanzuni" è ùn pò pagari a piglià u trasportu.

A situazione ùn hè micca abbastanza typique, ma hè perfetta per rende un omu cù u Fable "The Elephant e lu ventri-cani."

Sò e autri '

U prublema di tolerance in la littiratura furnì i più diversi cumpunimenti. Idda appari in u fàuli di Andersen è Pushkin, è si pò veda in i piani di Figurina Pirati Si Corsari: l 'è Carlson. Esempii di cumpurtamentu tulerente di bestii pò sèrviri comu travagghi di s'endort l' "Mowgli".

prublemi Tolerance argumintazzioni si pò trova in ogni altre travagghiu littirariu. Ancu in nuvelle circa la guerra, o riprissioni pulitica ci hè un locu di machja umanu. Piglià, per esempiu, "Alpine A Sbunurata" Bykova. Events vèninu in lu la storia di lu Great War Refrains. prigiuneri Nazi sfrancassi da u campu: suldatu Russian Ivan è Julia, una ragazza da Italy. Avìanu solu trè ghjorni. a libertà di trè ghjorni-longa lingua, è l 'ànima di a vita in i cundizioni toughest. Quandu l 'nazzisti caught up cu lu ciàuru, Ivan pigghiò lu sb per chì ci costa a so vita. Julia pigliò cura di tutte e mio vita a memoria di i suldati, un pienghjite micca. Dopu à a guerra, avia trovu in Russia, a so famiglia e li scrivia sopre a morte l'Ivan. Ci vulia à cuntà i heroism di i simplici suldatu chì ebbi un furasteru scunnisciutu. Iddi nun sapeva lingua l'autra.

Ci hè discrittu un prublema Tolerance transnational. Argumenti da u litteratura chì sò scritte in un vina simile, palesani u significatu prufunna di Tolerance è l 'umanità. U lettore saria cumpurtamentu di più capiscitoghju di u prutagunista, s'eddu difesu u so compatriot. Ma ci hè italiana, cun ch'elli ùn era ancu pràticu cù. So per quessa ùn si fà? A prutagunista ùn hè divisu populu in "Russian" è "non-Russian" è solu fattu ciò ch'ellu pudia fà sè u su-situ Italian era quarchidunu. L'autore pruvatu à mostra chì ci hè ùn tali cosa comu 'na "a so" e "furasteru" hè solu una parsona chì vole aiutu.

linia amore

"Tè scorri la Don" ùn hè menu colorfully discrittu u prublema di accettazione di altri in u rumanzu di Sholokhov. Quì, in i duri cundizzioni di guerra civili, Tolerance pari cosa impussibile, ma u autore prisenta l ' "variàbbili" novu, chì hè nantu un livellu sopra cunvenzione - chistu è amuri.

caratteri l'rumanzu - Dunyashka Melehova è Bear Mishka - 'amuri d' iddi. Ma si in lu corsu di la rivuluzzioni a so famiglia era in u latu oppostu, è quandu tutti l 'ustilità finìu, Mishka Mishka hè un nimicu di a famiglia Dunyasha. Ma ch'elli sò in amore, e sta 'amuri, sopra tutte e cunvenzione. Buccati Corsi sarà sempre addritta, sopra preferenze ideali è pulitichi.

Da e parolle di l 'azzioni

About Tolerance hè scrittu assai, chì hè appena in pràtica, tuttu ùn hè micca cusì. asista bellissima storie ripiglià genti cun parè sfarenti solu in li libbra, ma micca in u mondu reale. In particulare, stu sugettu à u più chjucu generazione.

prublemi Tolerance à mezu à i ghjovani pruvucatu, sopra à tuttu, cumpurtamentu anti-suciale, è u commercialization di rilazzioni. In u publicu ghjovanu à u primu locu ùn ci sò sempre Soup mudernu è solu tandu tuttu u restu. Ci hè longa persu anticu valore. Ogni ghjornu à creà novi gruppi di ghjuventù è i muvimenti, un numeru crescente di urganisazione radicali anti-suciale. Simply mette, à mezu à campane è i ghjovani à esse tulerente hè avà "fora di moda".

In li stituzioni pedagogica, in lingua italiana particulare, di venda u cuncettu di Tolerance. Tuttavia, più definizione ùn si passa. Studi francescani mostra chì u livellu di accettazione di lucca cade. Pò parimenti a mancanza di asempi pusitivi chì pudia mustrà quantu à esse tulerente, forsi, uni pochi di i studianti leghje u violino Russian. Ma, prima o poi, ognunu di li vi hannu a scriviri un scrittu nantu à u tema «U prublemu di Tolerance".

È si pò esse un prublema, seria quandu ùn ci hè micca chjaru intelligenza di u prublema è u travagliu hè un esame compitu.

À scrive un scrittu: "U prublemu di Tolerance", l 'argumenti da u Letteratura sò assai impurtanti. Si pò ièssiri usatu comu na basi di tracci un omu cù u evenimenti in u mondu mudernu. O sinnò, vi ponu macari discrìviri lu prodottu e spiegari pirchì u so parè hè rispittatu. U secondu ellu hè assai cchiù sèmplici, ma per esempiu, à pruvà à mischjà i dui modi di scrive, saggìstichi.

esempiu opere

"Forsi, assai prestu populu vi campà in distinzione cumpleta da ogni altru, à tene u so pace dilicata da li straneri. Ma ùn ne sarà prestu, ancu s'è, seria prerequisites per sta transizzioni sò digià disponibile - un liveddu suttana di tolerance in a sucetà. Avà ci tocca à trovu a parolla "norma".

Sì una persona hà almenu quarchi cosa di differente, ùn si pò accittari u cullittivu, la sucità, o ancu peggiu - pi fari un outcast. Like a heroine & di u rumanzu da L. Ulitskaia "Buchara Figlia" Mila. Ragazza incinta sintumu Imbruglia hè malatu. A so mamma ampara è face ogni sforzu cusì chì u ragazza hè cuntentu. Ma l 'attitude genti cun bisogni particulari in a sucetà hà primura, è sè furtunatu, condescending.

"A variità di idiot" e "i membri inùtuli di a sucetà" - hè solu un pocu aggettivu, ca l 'auturi discrittu u versu di a sucetà versu l' "altri" pòpulu. Certi, si hè pinsatu chì sti populi ùn sò seguitatu per cumpassione, u rispettu è intelligente.

Ma ci sunnu pirsuni ca hannu 'àutri caratteristiche crustula. Hè vò à dì u rumanzu di Leo Tolstoy "Guerra è pace". A prutagunista di Per Bezuhov ùn pienu in una sucità seculari. È quì ci sò parlu micca tantu di u so clumsiness, ma circa la caratteru. Iddu hè naïveté, niscentre è chjara-arachide. Tutta a lu munnu è assai bonu. Ma induve a favuri di selfishness e nvita, ch'ellu hè un stranieru.

È in mondu d'oghje, guasi ogni passu ci sò situazzioni listessu. Lu picciottu era un accidente è divintò cacciatu, avà ch'ellu hè assai menu atta à primurassi in a sucetà quand'ellu Cresce up. Più di tempu, vechji amichi piattà, ignurarani è sidestep attornu. Avà ch'ellu hè - u scunnusciutu, membru inùtuli di a sucetà. A donna chì li piaci à leghje libri, ùn fighjulà TV e raramenti visitatu da l 'internet, hè dinù ai a taliaturi sidelong ugguali.

Tali situazzioni fà vi pensu, è s'ellu populu chiamari genti, quand'elli sò senza amarezza, o rigrettu cacciatu fora da a so sucietà di i so bonu. Essa mezi tulerente à esse umanu. È chì ugnunu pò farimi s'ella hè solu à curà altri u listessu modu cum'è vo vulete elli à curà ellu. "

U prublema di Tolerance difficiule à capì. Si pò accade in vari zoni di la vita e di situazzioni. E summing up sottu tuttu u sopra, avemu nutà i seguenti: Tolerance - chistu è l 'umanità. E umanità hè nunda cum'è i mezi pè ottene nsemi a lu so 'pari, micca stima a so impurtanza, è senza perda a so r'individdualitati.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.