Food e bevandeRicetti

Zucca à u fornu, cucina

Di sicuru, a preparazione di a zucca in u fornu piglia più cà coce pollen cù u listessu zucca, ma comu si gira fora piattu gustosu!

Per esempiu, zucca, industriale in u fornu cù breadcrumbs. Sbuchjate e cipolle: 500 aspra di zucca, crudu, polstakana scafazzati pistìcciuli di u pane biancu, medità un bicchìari di latti, o, crema, un ovu, 2 tablespoons di burro. taglio zucca in grande Suebi, bollire nzinu a mità, decant u liquidu, arrizzà e tagliata in striscie. Priparà la zucca, vi tocca à mette in una Bonifacio, pan, ognunu drop vin i pistìcciuli e burru in picculu fette passata. Batta ovu cu crema, o di u latti, vin u mischiu zucca è cuire in u fornu.

Zucca à u fornu cù i carri. Pumpkin pezzi taglio di grannizza naturali, u sali, bread, in a farina e ova fritti in oliu vegetale nant'à dui ganghi. carne crudu cù u sali è troppu beni-tempura cù cipolle. Forma di algeri cù oliu vegetale, è mette in a so prima sfarente di a zucca, puis un sfarente di carne cù cipolle è i palori cima di a zucca di novu. Top cun casgiu Olandese nanticchia, è mandà lu in u fornu à sfatica. 400 aspra di zucca prima avissi a pigghiari 350-400 grammi di carni (manzo megliu), 50 aspra di farina di granu, 2 cipolle 2 uova, crudu, 50 aspra di oliu vegetale è impurtente casgiu Olandese.

Zucca à u fornu, industriale pisci. Sbuchjate e cipolle di i piatti: 200-300 aspra di zucca, crudu, 2 ova crudu, aneto, secco, 1 cuppa yogourt, 1, cipolla, 30 aspra di oliu vegetale, u numeru dipende di u pesu di a forma pisci: pisci a esse Accatastato nant'à u fondu di u pies in una sola Annunzio; vi pò piglià ogni fillet pisci (prupizia une, herbes, elbot, Ova e C cod). Pezzi di pisci ripone nantu à u fondu di u furmulariu, mette in u cima di a zucca, tagliata in fette, magre. Zucca à mette in cima, cipolla, sbuchjata è dill. ova Fish cun zucca vin prune cun yogourt e forma sali e messe in un fornu calda di 40 minuti nanzu culà à u fornu verbi vin oliu vegetale.

dente Sweet tinarà la zucca, in u fornu cù baracucchi seccu. Chilugrammu sbuccia simenza zucca è tinta pigghiassi 300 g di baracucchi seccu, 3 tablespoons zuccaru, 3 tablespoons di pistìcciuli breading, 50 aspra di burro l'origine (margarina pò esse sustituita), medità un bicchìari di latti e 2 tazzi di sauce béchamel. Pumpkin deve esse tagliata in cubi. Baracucchi esiste ciuttata in acqua, e poi tagliata in striscie. Cunnette vi cù baracucchi seccu, zucca, burro, zuccaru, sale è u latti, strata simmered. In forma, greased cun burru, mette u mischiu Priparati, vin la salsa, annacquata cun breadcrumbs è sfatica in u Indy furnu. A priparari l 'sauce béchamel Abbisogna sulu un pocu tempura in un lump di burro 2 tablespoons di a farina, poi dilute lu incù dui cuppa di u latti calda, aghjunghje di zuccaru à tastà e bollari di circa dece minuti, in u caldu bassu, pruvuchendu sempri. Na vota ca lu salsa hà riscaldà, mmiscata cu l 'inveci di un ovu.

Cum'è un ripieno di Pane, sala, nsemi cu àutri frutti è ligumi sò spissu usatu è zucca. In u fornu, per esempiu, vi ponu sfatica pagnotta ripieni cun zucca. Per testu ruletnogo: 1 chilò di farina di granu, un ovu, 200 M ml d 'acqua, 100 aspra di burro (margarina pò esse sustituita), 1.5 teaspoon baking soda. Di l 'ripieno bisognu di un chilò di zucca ss'omi, cuppa noci in terra è 5 tablespoons di zuccaru. À principià cù u ripieno: Imbulighjate u banditu zucca nanticchia cu cascaval terra è di zuccaru. Di sti prudutti impasta la muddica, dividi a mità e ittàri fora ogni pezzu pocu. In algeri incù sfarente oliu vegetale magre muddica, sparghji incù a mità di u so ripieno, copre cù u prossimu bread fora un sfarente, troppu lucidatu, si misi lu chinu cullezzione. Accurtà tambour (micca Vincent), lubricate l 'a superficia di l' ovu, ghjacia nant'à u linzolu imbutulata da ogni grassu, è subitu taglio cateni. Solu tandu missi u libru in un fornu calda è sfatica per 45-50 minuti. Roll purtà à u tavulinu digià riscaldà falà.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.