ViaghjuDirections

Vide di Lublin (Polonia): posti storichi, excursions

U fiumu di Bystrica, in a Pulonia orientali, hè a Voivodeship di Lublin, u centru amministrativu di quale hè a cità di Lublin. U primu stabilimentu quì si trattau in i 600, anchi si quest'altra documentale hè data solu à a fine di u XIIe seculu. A cità era ricca, hà sviluppatu rapidamenti è anu impurtante impurtanza cummerciale. Ùn hè surprisante chì per ellu parechje persone era pronto per palluzzà per ellu, micca per a vita, ma per a morte, cumincendu cù i Lituani è Prussiani è finennu cù i Monguli è i Principi Galiziani. Ma Lublin (Polònia) ùn avia micca "curvarle" sottu i troppi di l'imperatore.

Stòricamente, a cità hè nutata per u fattu chì in 1569 u firmatu di l'unione di Lublin hè stata tenuta - questu hè l'avvenimentu principalu, durante ellu quandu u Rzeczpospolita, u livellu più grande europeu, rised. Unitu a Lituania è a Pulonia.

Attrazioni di Lublin attestanu, probabbilmente, tutti i turisti chì anu avutu a bona fortuna per visità Pulonia. Hè una bella è ben guardata cità, hè bellu di cammellu per e so strade in ogni mumentu di u ghjornu. Ma per ùn perdià u tempu, hè necessariu di cunghjunghjenu piacè cù benefiziu, visitando e impurtanti posti turisticu storicu è interessanti.

Porta Cracovia

Hè un simbulu di a cità, storicu è architetturale. I porti sò situati in a parti occidentali di a cità vechja. Duranti u Medievu, travagliavanu u rolu di l'entrata principale per a cità, chì era apartu solu à a nubiltà. U nomu Cracovia hè stata fatta da u fattu chì avè partitu a strada cummerciale tra Vilnius è Cracovia. E l'ergueranu per pudè rinfurzà a Lublin dopu l'attaccu savore di i Tattani in u 1341.

I porti sò solu un link in l'estradura forte. A parti inferior (gòtica) hè fatta di briocchi è calcariu, è l'upper (Renaissance) hè una superstruttura di maistru di bassa, cun un patcu oblicu. Ci hè una terza parte, fatta in u stilu baroccu. Hè una torre catturata da una cupola di coure. A custruzione di a porta persista per quasi tri centu (1300-1500). Dopu u 1965 u museu hà travagliatu in parte.

Monasteru di i Dominicani

Lu cumpratu Kostelno-Monasteru Dominicu hè ancu unu di l'ogettivi principali di Lublin. Questu hè u templeu più preziosa custruitu nantu à u territoriu induve in a primu mità di u 14 ° secondu a cità di a Santa Cecilia. U cumplessu cunsiste in u monasteru è a Basìlica di San Stanislaus.

U tempiu survò à a ricustruzzione in a fine di u Medievu, chì era malatu da u focu. L'architettura in u cursu di a perestroika hà acquistatu un prisentazione in u stil Renaissance. Puderete dopu l'11 capulati. U più chjude hè a cappella di Santa Cruci, chì detica u Last Judgment.

Castellu di Lublinu

A stu puntu in u XII seculu a prima estructura di difesa era custruita. A Fortress de Lublin era una murta difensiva chì circundava u casteddu, à quale una torre ladri hè stata custruita. Però l'architettura ùn era micca assai attrattiva.

In u 1520 u casteddu era ricustruitu. L'eleganti rinascimentu fù sceltu. A perestroie è i cumpunenti decorattivi anu mannatu da i maestri italiani. E rispostu di crià una veru maestru maestru. A strada, era in questu casteddu chì u signu di a Unione di Lublin si produciu.

Aos pouchmente, u territoriu era allargate, cumprendi parechji oggetti, cum'è e cantine è una torre di a cantina. Avà hè un museu per esse u visitatori pudarete venerà l'edifici neogheticu di l'antica prigione, a torre-donjon gòtica è i ruins di a torre di i Ghjudei.

Porti City

Molti di l'attrazioni di Lublin sò in u Casco Viejo. I porti città sò situati à u nordu di u distrittu è sò chjamati giudeu. Prima era parti di u muru di difisa, esattamente finu à 1785. Dopu ci era una ricustruzzione, chì torna trattatu cù u mastru Italiane Dominico Merlini. Avà, quì hè u "Teatru NN" - una organizzazione chì prutege u patrimoniu culturale di a regione.

Manor of Vincentius Fields

Vincenty Paul hè un poeta, scritturi, geògrafu è etnograficu politique. I so bè era custruitu in 1972. U custruitu hè fattu in u stilu di u classicismu. Avà hè un museu induve u manuscritte di u patrone di u patrimoniu, i so libri, i ricerca biografichi, u mobili di u XIX seculu, sò diverse cartolite è documenti di a famiglia di i Campi.

Palazzi

In Lublin ci sò e Musei Antichi è Novale. U primu hè situatu in u centru, nantu à a piazza Rynok. Dopu u 1578 ci era u Tribunale di Crown - u più altu instru di giudiziu. In u XVI sèculu, l'edificu fù ricustruitu in u stile di u Ritenimentu, è dopu à un altru centru - in u stili baroccu. Oghje hè quì u palazzu di u matrimoniu.

Lublin (Polònia) acquistò u New Town Hall in u 1828. Stu palcuscenicu hè in u stilu di u classicismu, chì hè statu assai danuviu durante a Second World War. In ogni casu, a ricustruzzione manteneu l'aspettu classic. Solu in u 1952 hà travagliatu u travagliu di restaurazioni. Ora quì hè l'archiviu, l'uffiziu di l'alcuni, u dipartimentu di pulizie è l'uffizzioni municipali.

Majdanek

L'attrazioni terribili di Lublin sò cinqui sece cù una zona di 270 ettari, chì anu un nome cumuni Majdanek. U campu di morte di Hitler hè statu fundatu in u 1941 è hà travagliatu finu à u 1944. Durante trè anni, circa 80.000 pirsuni, a maiò parte di quali eranu i Ghjudei, anu uccisu in modu inhumanu.

Comu in Auschwitz (u campu di cuncintrazioni è u campu di morte di Auschwitz), ci era cundivamentu terribili per vive quì. A ghjente si sò ubligati à travaglià a maiò parte di u ghjornu, ùn hà micca nutatu, ùn l'abbia micca. Dopu u 1942, a distruzione in camere di gasulare hà iniziatu.

L'avvenimentu più terribili chì hè statu fattu in questu territoriu hè chjamatu "Festival di Collana". Questa definizione, a SS hà chjamatu u morte è u sussurru sussimentu di corpi di più di 18.000 ghjude. Per questu solu avianu bisognu di ghjornu ...

Tours City

Attrazioni in Lublin pò vede nantu à a so propiu o à usu di i servizii di una guida. Comu in altri cità turistiche, ùn hè micca difficiuli di truvà un desk di tour. Ma un passaghju cun un prufissiunale hà da vene più intensu è interessante. In regula, u prugramma di scursioni inclette:

  • Un museu in l'aire apertu (village de Lublin);
  • U giardinu botanicu;
  • Saxon Park;
  • I chiese di u Spìritu Santu, San Petru è Pàulu è a mamma Vittoriosa;
  • U Teatru Old;
  • Palazzu episcopali.

E, sicuru, i attraziati chì erani listessi per quessa. Pudete puru libru una scursioni privata per visità solu i posti chì i turisti vanu. Ci hè una scelta di muvimentu in autobus oa pede.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.