FurmazzioniLingue

Una - un ... Meaning di a parolla, etimulugia. Cuntrariu una mercatu

dolciumi Eastern, arumi parfumatu è frutti maturi - tuttu stu cumpari prima di i vostri ochji, tu senti solu a parolla "mercatu". Prova à capisce a diffarenza trà u mercatu da a lu mircatu. It S'avissi a nutari ca stu nome hà parechji significati. cunsidarà!

M'étonne: essais Histoire

Etimulugia hè a studiari l 'urìggini di e parolle. Tutte e parolle pigliati acquistu di un numeru di funziunalità di la lingua, a quali ùn ci hè, per esempiu, di e definizione di grammatica. : Ma nun truvannu la radici di a parolla hè sempre pussibule. A parolla "marcatu", è micca eccessione. Ci sò parechje pinioni circa lu fattu di ciò chì lingua hè un nome in la lingua russa. A versione più cumune - assumendoni da a Persia. Tuttavia, arcuni circadori sustennu ca sta parolla pussutu càmpanu in a nostra lingua di i lingui chirghisa, Uzbek o Turkmen. Scentifichi theorize chì utilizà primura sta parolla in u nostru paese si messe in 1499! Cumenciu à u mercatu - ghjè u spaziu impieghi, allora a prisenza di parechji judicial è Haver.

Sti buttreghi sò di solitu trovu in l 'aria aperta, è quasi nenti avia statu numinatu. Magazini sò dinù un tipu di li centri nantu à u corsu - chì flocked quì tutti l 'ultimu nutizia. Lu significatu di "di ballò carità", o "in vendita di u prugettu caritatevuli", a parolla "mercatu" affaccatu in u lingua Russian da inglese o francese.

In u littérale è figuratu: a parolla "marcatu" in lu Dictionary

Copia in l 'inglese, vi Mulateri Di L'vede chì u nome "una" tanti valori. Stu hè principalmente un locu per u cummerciu, più à spessu trova nantu u quatratu. Una chjama è u cummerciu impieghi è ghjustu à una tale locu, è u cummerciu in ghjuta, food, chì hè di solitu fattu i pruduttori stessi. Tutte in u pri-alberghi hè chjamata dinù, per esempiu, magazini di Natale, a vendita di certi bè o di e cose apprupriati staghjoni. E lu mercatu - hè u rimori è urli statu caòticu, chì publicheghja un grande assemblea di genti.

uva Horizontal di u scogliu, induve l 'acelli Perching sò chjamati a listessa manera. U mutivu hè chì i accostu a sti lochi 'acelli comincia jumbo mughji San lu rumuri, mercato. A lingua Busa-Mongolian hà dinù a parolla "mercatu". U significatu di u so - "Diamant". Ma i ghjovani uncultured cù assai bassu livelli di lingua a parolla "mercatu" veni usatu à dì "cultura", o "per voi, chì impone non-rispettu cù certa rispunsabilità." Par la via, hè chjamatu una manera particulare di discursu - una currezzione, o accentu.

U più famosu marcati in u mondu

In u mondu ci sò assai di marcati, sintìa pi quasi tutti nant'à u pianeta. Just dui lochi famosu si trovanu in Istanbul. A più grande mercatu - hè "Grand m'étonne", coprenu un spaziu di 30 mila metri quatratu. 66 carrughji sò più di quattru mila buttreghi impieghi! A siconda à Istanbul - Egyptian. Here peddled dolci, spezie è erbe. U più pupulare in Samarkand m'étonne - sta Siab. Situatu in a parti cintrali di la cità, si occupa un grande spaziu - circa sette ettare! In agghiunta a carne, è tortillas vi pò truvà una variità di meli. È in u caffè, chì upirari in lu tarritoriu, pudete pruvà Lagman è Shurpa, risu è noodles. Moquette, cappelli, frutta e verdura, i prudutti fatti di marmo - tuttu stu pò esse trova u più famosu m'étonne in Ashgabat. "Altyn Asyr" (chistu è lu nomu di stu spaziu los) affaccatu ghjustu cinque anni fà, ma hè digià fatti pupularità à mezu à i turisti è bravezza. Quì, trà i buttreghi ancu cammina u trasportu!

Una è mercatu: diffirenzi

Avà chì vo digià cunnosce u sensu di a parolla "marcatu", pruvate à cumprènniri s'ellu ci hè una sfarenza trà i m'étonne è à u mercatu. aspettu Legal sò: l 'una ùn hè micca una parsona legale, è ancu di più tantu ùn hè un sistema di pruduzzioni organizzata. Sellers ùn pagà à louer di u spaziu. U mercatu dà dinù per u pagamentu di lucazione è hè sistema di pruduzzioni spiicalli. Hè da nutà chì in l 'una vi pò cumprà una varietà di i prudutti: rivindaroli, è i prudutti, pignulaghju è moquette, salumeria e spezie. Mercati sò più spertu. Per esempiu, Distribuzione, manciari. Ùn ci hè micca marcati cuntrastanti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.