A legeStatu è Drittu

Un fiduciariu chì? Diritti è attributi di un fiduciariu. Quale hè un fiduciariu?

Legislazione à u matrimoniu è a famiglia prupone a pussibilità di sustegnu di terzu per i citadini chì ùn sò micca capaci di difenda i so interessi. In particulare, e norme legale regulanu a pràtica di a tutela, secondu chì ei terzu pò cumu funziunalità di custodia. In a maiò parte di i casi, questa scritta à i figlioli sottumessi senza parenti. Per aiutà i città citadini vene un fideale - una persona chì, in certu puntu, assume a funzioni di un primariu. A lege règule i regule per quale un guardià pò esse numinatu, cum'è i so diritti è e responsabbilità.

Quale hè u trustee?

I funzioni di un guardià pò esse realizatu da una persona chì cumpleze i regule di a liggi in u campu di tutela. In questu casu, possu travagliu diversu. Comu regula, u rollu principalu di funzioni chì una persona faci cù stu status include l'educazione è, in generale, a prutezzione di interessi chì un parent direttu ùn pò micca furnisce una variità di razze. U fiduciale hà u dirittu di scambià i so òspite à l'altri populi, cum'è e so funzioni hè persunale. U casu più cumuni di questa pratica hè u appuntamentu di un guardiastru di una persona chì decide di cura di un zitellu senza sti parenti. In questu casu, e funzioni sò coordinati cù l'autorità di tutela, dopu a quale hè chì u numinamentu di una persona cum'è trustee.

In u rispettu di quale pò tutta a tutela?

A maiò spessu a pratica di tutela hè appiicata à i zitelli chì anu persu i so parenti. Ma hè impurtante di cunsiderà parechji punti. Prima, a tutelle hè stabilitu solu nantu à i citadini chì ùn anu micca atte l'età di 15. Siconda, u numinamentu di una persona cum'è fiduciariu hè pussibule ancu duranti a vita di i paisani d'altri. Per esempiu, questu hè permessu s'ellu ci era una privisioni di diritti parenti, ancu in u casu di incapacità di u babbu è a mamma. Inoltre , un guardiastru è un trustee pò esse numinatu in relazione à l'adulti. In questu casu, ci sò e persone chì ùn anu micca l'uppurtunità di cura e di prutezzione di i so diritti. Stu esempiu palesa chì u trustee ùn pò micca esse cunsideratu cum'è sustitutu per i genitori. Tali persone pò fà esse solu una parte di e so funzioni in termine di assistenza, cura è assicuranza varietà in l'esfera domestica.

Impurtati di u Patronatu

U primu diveru di u tutore hè di guarantiscia l'educazione propriu. Questu hè applicatu, sopratuttu à a tutela di i zitelli. A famiglia di a persona chì hà fattu cumpagnia di tali funziunamentu deve creà un habitat accettable è e cundizzioni di vita. Inoltre, u tutore deve cuntrullà u so babbu per chì aspira à l'attività di divertimentu culturale è hà assicuratu u so soldi. I dritti di u tutore includenu ancu u trattamentu puntuale di u zitellu chì hà assicuratu, è, se ne necessariu, a prutezzione di i so interessi in a magistratura.

Sicondu i reguli, u tutore deve sicura a cunevizzioni cù a sala. Ùn hè bisognu chì u locu di residenza serà solu l'appartamentu o a casa di un minore. Ci hè questioni quandu i guardianu si mudenianu i zitelli à i so abitanti. Tuttavia, com'è una eccezzioni, i pruduttori ponnu permissi di a vita separata. Ma in questu cuntestu hè impurtante ricurdà chì u trustee hè una persona chì ùn deve esse impegni à l'upbringing, ma creanu puru prusperità di vita. Dunque, una vita separata hè permessa si a sala hè già 16 anni, è ghjè adattatu à una vita indipendente.

Ci hè un imposte materiali?

I patroni ùn anu micca obbligazione in quantu u mantenimentu di materiale di e persone chì sò sott'à a so care. Tuttu u prezzu passatu per elli in u prucessu di a detenzioni deve esse rimbursatu da i fondi di u persone à rispunse. In particulare, pensione, borcheghja, pensone, etc., pò esse adupratu per questu. Se ùn ci hè micca fonte d'ingudu, l'autori di tutela attribuenu assignimenti spiciali pè mantene. Stu esempiu palesa chì u fiduciale ùn hè micca un parente, ma una persona chì pò gestionà i soldi da a persona chì si curta. Di sicuru, tutti i spiziamentu deve esse apposta solu per a mantenimentu di u salottu - per esempiu, pò esse a compra di vistimenti, prudutti. Inoltre, u fiduciariu deve urganizà annu à l'assistenza di tutela di quantu passa i so soldi. In u rapportu, per esempiu, i cuntrolli di merchante, i arrugati per u pagamentu è altre documentu chì confirmaranu i gastos per u propiu dumannaru deve esse nutatu.

Diritti di u Patronatu

In più di i cumerciu, u dirittu civile guarda tutte u dirittu assai estensivu, chì, in ogni casu, applica ancu à e so funzioni immediata. Per esempiu, u tutore pò, à u so discretu, dà a salottu à l'istituzioni appruvati per a cultura è l'educazione. Sti pò esse kindergartens, gymnasiums e scole. Inoltre, i diritti di u trustee sò dati l'oppurtunità di dumandà u ritornu di u tutore da una persona chì u mantene senza legalità. Se parlemu di a prutezzione di i diritti di u saluni, sò spressi precisamente in a dissoluzzioni di i trattati chì infrinde à i so interessi.

Per esempiu, se un fiduciale hà cunclusatu un cuntrattu indipendenti chì contradicassi i so diritti, u trustee pò finisce l'operazione. À questu sensu, deve esse cunsideratu chì u tutore hè u ripresentativu legale di a so faccenda è pò esse realizatu operazioni legali in u so nome. Ma quì dui aspetti sò deve esse cumpresu. Prima, u tuturi pò fari tali transazzione solu in l'interessi di a sala. Siconda, tutte l'azzione di sti tipu ùn deve esse realizatu in postu, ma à tempu cù a persona chì hè cura.

Appuntamentu di un trustee

Hè capitu chì, secondu a lege, i citadini è l'organizazioni pertinenti sò obligatorii di rapportà à l'amministratori di tutela di casi chì e persone ci sunnu privati di a curone debite. Per esempiu, quandu un zitellu mòviri parents. Dopu à questu, una indagine di e cundizioni di a vita di una persona si porta è una decisione hè fatta per trasfirighja à una scuola d'internu, un internu o un orfanamentu. À u listessu stadiu, l'assignmentu di e custodi duverie à parechji partie hè permessa. Eccu, finu à chì u destinu di u zitellu hè cunsideratu cumu, i guardianu sò impauriti in crianza è cura. U Patreti di i zitelli ùn sò micca numinati in i casi chì a furmazione, per esempiu, pudendu furnisce di educazione.

Qualessu hè chì pudete diventà un fiduciariu?

Sicondu i vostri bisogni di a tutela, solu i citaturi adulescenti è capacità pò esce u funzioni di un trustee. À u listessu tempu, a lista è e restrizioni di un altru tipu sò assai largamente. Siccomu u fiduciu hè una persona chì participeghja in a criazione di i zitelli, persone cù un rendi penali, è di avè una malatia crònica di l'addiccioni di droga o l'alcoholismu, ùn sò micca permessi di fà questu. Inoltre, l'autori di tutela ùn anu micca cunzidiratu l'applijittanti per i dritti di un fiduciente chì anu fora suspesi prima di l'attività tali o privati di diritti parenti.

Custodia di a prupietà

Ancu a maiò parte di l'istituzione di tutela accunsente à a tutela di minori è persone incompetent, a lege regule un'antra strada chì prendsenu a prutezzione di a prupietà. In ogni casu, u guardiastu è u trustee rializeghja ancu ei ditti in funziunamentu di a cultura è a cura di a persona in necessità. Assicurà a sicurezza di a so pruprietà hè digià una funzione secundaria. Ma questu ùn à micca di tutta i mitichi di i cumposti di u funziunamentu propiu di e funziunalità di sta natura. Allora, siddu l'urdinatore di tuturazione anu troppu cumpiate improperu di e funzioni per prutezzione di a pruprietà di u salottu o a dispunibilità impunenti di i so valori materii, hè pussibule di attrezzà i atti nantu à i compensatori per i pratichi purtati.

Chjave

Malgradu u prucessu strettu per stabilisce a tutela, ci sò fattori chì ùn sò micca sempre degne debità da l'autori. U fattu hè chì u guardiastu di un minore, in più di tutti i richieste indicati, deve ancu avè qualità morale è morale, chì pò esse difficili di determinà. U travagliu cù i zitelli, chì implica l'educazione è l'assistenza, ùn anu tutta u cumpurtamentu di u cumpurtamentu immurali di u tutore. Sfortunatamente, ùn hè micca sempre possibili identifie simuli à a stampa di l'appruvisazione di tutela. Per questa mutivu, a leghje in questa spaziu cerca l'intrattenimentu di participazione di un grande numaru di citadini di terzu chì pò fà un cuntributivu significativu per l'identificazione di famiglie favurizati.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.