A legeStatu è Drittu

Prucessu di Leghoso in leghje Rumanu: descripzione, essenza è difinizzioni

In u nostru tempu, a demanda hè una materia di rutina. Cù u so aiutu, no solu i crimi criminali è amministrativi sò cunziddiati, ma ancu di e legge ereditariu, u divorziu, tutale di tutale, legale è parechje altri. In a Roma antica, però, a ghjustizia era sempri abbastanza nova, tanti casi foru rimindevuli à l'arbitrariità. , в ходе которого рассматривались первые в мире исковые документы. Per essecimente questu, l'autorità hà sviluppatu u prucessu di u prucessu di legalizazione , durante ellu ci anu examatu u primu prucessu in u mondu.

Storia di l'ocurrenza

L'Imperu Rumanu durante un longtimu ghjornu era u putere più putente in u mondu. Per esse cumplissenu cù u so status, i so rulers creanu diverse istituzioni di u guvernu, a través da quali formulevanu ligislazzioni. Hè assumutu chì era u deve di ogni citadinu à aderiscenu à e regule stabilita. Ma chì faraghju cù quelli chì si sò partuti da questu regula? Per un bellu tempu per i Rumani, u fenomenu di linazzione era abbastanti. Ma l'autori eranu infelicità di stu statu di l'affari, cusì u pueta decide di creà un certu corpu statali chì pò prupone cuncurrente è abbastanza propiu u prucessu. – название, которое образовалось само собой от латинских слов Legis и Actiones, что означает «закон в действии». Lysisaktsionny - un nome chì era furmatu da ellu da i paroli latina di Legis è Actioni, chì significa "legge in action".

Formazione di a prima corte

Comu accumincia, era necessariu di sceglie un corpu di liggi nantu à quale u prucessu sarà rializatu. Avianu avutu a essiri giustu è in u listessu tempu strettu. Inoltre, stu codice si deve esse strutturatu è arricordatu senza una manna sola. Di tutti i documenti di u statu esistenti in quellu tempu, e Lièggi di e XII tàvule fù sceltu, nantu à quali fundaru u prucessu di legazione in leghje Rumanu. Coperri l'azzione più impurtante di l'attività in quellu tempu, è hà ancu avutu a situazione suciale di ogni persona individuale. Dopu avè bisognu di e lege scrittu, avemu cambiatu in a selezzione di i membri di i scontri. A testa ùn deve esse ghjudice. Di sicuru, i prucessi giudizii ùn pò micca avè fattu u sensu l'attuali è l'accusatu. I partitu secondari in questu avvenimentu eranu i jury.

A caratteristica principale di u prucessu

Siccomu u prucessu di legazione in leghje Rumanu era praticu di legale in natura, hè stata fundata nantu à e seguenti provisions:

  • A fonti principali era u dirittu civile (cum'è l'anu dettu, e liggi di e XII tavule).
  • Oggheri chì puderanu esse prisenti in a corte sò chiriti è latini. Hè perchè u prucessu di legitimazione permette a participazione di tutti i citadini ufficiali di l'Imperu Rumanu chì puderanu furnisce un documentu chì cunfirmanu. S'ellu era una quistione di un omu senza documenti, hà deve esse un nativu di u paese. I barrani ùn pudìanu micca participà à a tribunale.
  • Qualchese casu hè stallatu in duie tappe: u primu - in u magistratu giudiziu, u sicondu - direttamente in u tribunale.
  • Tali cuncetti comu u partitu di difesa è l'accusatore ùn anu micca esiste. Per quessa, u prufessore hà dettu l'indipindenza ancu tutti i so pretensi è i desideri, è l'accusatu hà da esce per ellu stessu. Ùn avutu micca dirittu è ùn hè pussibilità di ghjucà un avucatu.

Assenza di l'Istitutu di Correspondenza Pruduzione

Hè bellu evidenze chì u Proċessu à a Corte Rumana Legosaktsionny ùn era micca cusì civile è umanu cum'è un mudernu. A preparazione per a reunione hè stata manera di seguita: l'applicazione di l'attuali hè stata scunnicciata, u ghjudice hè statu elettu chì a presenza era obbligatoria è u ghjornu era sceltu. Per ghjunghje à u prucessu, l'attuvatu è l'accuratate sò ancu quì nantu à questu. Quandu i primi prublemi svilupparu raramenti - u chianu hè sempri in locu. In quantu à u sicondu, abbastanza spessu, i persone suspettati o accusati di qualcosa fughje literalmente. E sò sapianu chì u prucessu di a legalizazione ùn hè micca esse cuminciatu se l'accusatu ùn hè micca apparevutu nantu à ellu, perchè in quelli ghjorni era impussibile di cunzidramentu u casu nantu à i meriti in a mancanza di una di e partiti.

Legal rights of the attorney

A prucedimentu di stu statu di l'affari, a persona chì hà dettu a dumanda à a corte romana fù permessa di forza l'accuratta di prisentà à u sentenziu. Iè, a viulenza di a cullega era a norma, ma cun certi restrizioni: era impussibile di causà male à a salute, per mutalli, è più più cusì à a morte u accusatu. Se à a tribunale unu di e partiti ùn anu assenza, a reunione hè stata cancelata in u magistratu è in u tribunale.

Stage di u prucessu d'alliatu

A furmazione di l'istituzione di u tribunale in Roma antica servia com'è a basa per u so funzione più funzonariu in u mondu sante un schemu cungiunatu bè cuncussatu. Dopu avè creatu cusì u corpu è decisa a so varieghja di l'attività, i Rumani divicceranu in e fasi chì anu subbitu à questu ghjornu è sò un supplementu di cumpurtamentu di avutri avutri. Cusì, cum'è noi avemu digià annunziatu quì, era duie tappe in a corte. U primu successu in u magistratu, u secondatu hà fattu u direttu in u tribunale in a presenza di u ghjuryu.

U primu stadiu hè In Jure

Literale traduce com "in fairness". Questa accusione hè stata fatta da u magistratu giurdanu (rex, cònsulu, più tardi - praetori). Un citatinu chì crede chì i so diritti anu infruie, prughjettu u magistratu, in quale, in più di scantarià a so pretesta, dumandò à a tribunale per a prutezzione. U rispunsevule di u corpu hà cunsideratu stu ducumentu è hà determinatu cumu cumplettu cù a liggi è esse valuta à vanu à cunghjuntà un tribunale in questu casu. Se se truvò chì u sustegnu avianu un sustegnu legale, hè statu mandatu per un processu furmatu. S'ellu si truvanu discrepanzii, l'appiicazione hè stata riittata à u sustantivu.

A seconda stampa hè In Judicio

Succedutu direttamente in a sala di a tribunale, induve u tema hè decisu nantu à i meriti. будет осуществлен, равнялся 30 дням. L'intervalu ghjornu entre u duminiu di u reivindicà à u magistratu è u ghjornu chì u prucessu di a legalizazione hè realizatu era 30 ghjorni. Duranti stu periodu, i partiti puderanu trovu argumenti è evidenza di a so rightness. Dopu avè intesu tutte l'argumintazzioni, u ghjuridore facia un veredìdu verduzenti è micca cuntestazione in a presenza di tistimoni. Inoltre, u stessu tema ùn pò micca esse ripetutatu da u magistratu.

Forme di u processu d'alliatu

  • Legis Actio Sacramento. A forma più cumuni chì si sò stati in forma di una scumessa. In a presenza di u magistratu, u pretendiente è l'accusatu cunghjintu in un duel verbal. U prucessu deve cuntenenu u sughjettu di a disputa o una parti di questu. U dumandatu puderia dumandà à l'avversu spiegà i so azzioni, ma u sicondu hà avutu u dirittu di ricusate. Dopu chì i partiti sò stati offerte per fà un depositu in u cuntenutu per l'ughjettu di a disputa. Sì quellu chì hà pagatu l'impurtanza perchita, i so fondi fôru trasferitu à u tesoru statali.
  • Legis Actio Per Sponsionem Praejudicialem - una versione tardia di a forma di precedente. Differiti da u fattu chì dopu à u duellu verbal, i partiti eranu mandati à u tribunale per acquistà un veredicte finali.
  • Legis Actio Per Manus Injectionem - prucessi giudizià in non pagamentu di e dete. L'attore rescucò u cumandatu, urgendu à pagà ciò ch'ellu avia. Dopu a ricumpenza di u rifiutu, u so dumandatu hè stata permessa di chjudarà i ligami nantu à l'accusatu è u mantene in elli foru finu à 30 ghjorni. Dopu à questu, u debitu era uccisu o vinutu.
  • Legu Actu Per Pignoris Capionem - una demanda cun l'aiutu di cuncessione di a colabilità. Servitu à sacrifici è in casu chì era necessariu di pagà offrali militari.
  • Legis Actio Per Judicis Postulationem - una pretendenza per u sparte di prupietà cumuni è a dumanda di u magistratu per stabilisce un certu jutge.

Istituti simili in Roma

In spessu novu stòrici è avutri cunfundenu i lexitimitizazione è i formulatorii. In effetti, sò in parechji rispetti simili è ancu identhe. A diferenza si trova in u fattu chì u prucessu formule fattu quarchi più tardi à u prucessu d'infurzione in a furia, cum'è a so forma simplificata. Era ancu di duie etage, ma tutti i pretendenzi, nantu à i ragiuni foru custruiuti, anu trattatu sicondu u stessu scema. Spessu, i prucessi formule ùn anu micca a seconda stampa, postu chì u magistratu hà u dirittu di resieczione di ogni disputa à u so discretu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.