A legeStatu è Drittu

Permission de Residence in a Federazione Russa

Un permessu di residenza in a Federazione Russa hè un certificatu ufficiale cù una fotografia chì hè emesa à i citadini di altri paesi o à persone chì ùn anu micca citatinu. Stu documentu hè una cunferma di u dirittu di residenza permanente in Russia, u cruciere di frontiere liberu è u dirittu di travaglià. Se u permessu di residenza hè issuatu à una persona chì ùn ùn hà micca citatinu, stu documentu pò ancu serve puru per certificà a so identità.

U permessu di residenza in Russia hè issu per un cinque anni. Se, à a fine di stu periodu, u pattu straneru per continuà a so vita in u paese, devi mandà una applicazione di u cuntenutu pertinente, nantu à quale u documentu pò esse allargate per un altru periudu. A liggi ùn limita u numeariu permisibile di rinnovazioni di permessi di residenza. Hè impurtante solu à tempu per appiicà a so estensione (micca più tardi sei mesi prima di l'annuariu di u permessu di residenza).

Ci hè ancu deve esse cunsideratu chì, da u 2002, hè diventà impositu acquistà un permessu di residenza in a Federazione Russa senza permessu di residenza temporale. L'sola eccezzioni hè un gruppu di stranieri è apolidi chì anu registratu in u locu di residenza in Russia in u 22 di maghju 2002.

Vulariu aghjunghje chì in nisun casu ùn deve aduprà i servizii di diversi intermediarii è organizazioni chì offrenu i so serviziu per aghjurnà u prucessu di acquistà permessu di residenza. In u risultatu, pudete stà senza soldi è senza passaportu, chì serà cunfisatu da l'autorità pertinenti è, sicuru, senza u documentu necessariu.

Una applicazione per un permessu di residenza in a Federazione Russa da un furasteru o una apule da persona pò esse mandatu dopu un annu da a data di cuncede u permessu di residenza temporale. À u stessu tempu, una dumanda scritta per un permessu di residenza sò sottumissi à l'autorità cumposti più tardi à sett'anni sittanta prima di l'annuariu di u documentu chì permette a sughjurazione temporale. In più di l'applicazione, avete bisognu di cullà qualchì pocu documentu, a lista di quali incù un passaportu, in u quale hè una nota annantu à un permessu di residenza temporale, ritratti di u mudellu stabilitu, un certificatu di riti disponibili o invalidità, evidenza di nascita di i vostri figlioli Da 14 à 18 anni, dumandà u so permessu di residenza in Russia), documenti chì avianu chì avete alcuni di u territoriu di a Federazione Russa, certificati chì u chimicanti è i so membri di a famiglia ùn sò micca infettati cù u virus HIV Ùn avete micca malati infizziosi è di estuarii, è ancu altri documenti. Se i ducumenti ùn sò micca in russa, anu deve traduzzione è notarizata.

U permessu di residenza in a Federazione Russa hè issuu in sei mesi.

In regula, quelli citati straneri chì in u futuru prughjettanu di ottene una citadinanza russa sò emissi un permessu di sughjornu temporale, è dopu un permessu di residenza . In modu, per i citadini di u Kazakistan, Bielorussia è Kirgizistan, ci hè un sistema di citadinanza simplificata, in quali poni passà un pericognu di cinqui anni di residenza in Russia per permessu di residenza. In questu casu, dopu avè ottinutu per una residenza temporale, puderanu andà direttamente à l'appiecu per a citadinanza.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.