News è societàAmbiente

Munasteru Sanaksar in Mordovia: description, a storia è facts, intarissanti

Sanaksar munasteru in Mordovia ci sò più di 350 anni. Di tanti seculi, hè un centru impurtante di lu cristianesimu Orthodox in u rughjonu. Nunustanti tanti dicennii di trascuratizza è desecration, oghje stava pigghia dicini di migghiara di pilligrini chi ci vene à pagà omaggiu à i parechji tèmpii di lu munasteru.

fundamentu

munasteru Sanaksar in Mordovia fù fundata in lu 1659, quannu lu tronu Russian hè Tsar Alexei Mikhailovich. Un locu di u desertu à u riva manca di u fiume, Moksha, trè km a sud di lu paisi di Temnikov, fu datu à u so cum'è un certu donu urighjinarii di nobili search - Lukoy Evsyukovym. Iddu dinò invitatu da u vechju Kadomskogo-munasteru u so primu abati - abbati Tiudosiu. In 1676 hè statu custruitu u prima cresia di u munasteru, cunsacratu in onuri di Nostra Signora di Vladimir.

Quandu l 'abbati di Tiadoru

By 1750 anni, monastère santa Vèrgine Sanaksar, mentri ancora, avendu u statutu di u disertu, fu abbannunata. A raghjoni hè a mancanza di benefattori, oltri a sustituiri di i membri motti di u fraternities. In stu fattu, si dicideru a attribuisci a lu stava di u Sarov A cappella, chì hè in fiore.

Sanaksar ripigliatu solu à u sepolcro su retore Anghel (in u mondu Ivan Ushakov). Duranti stu pirìudu, ca durau cchiù di 10 anni (1764-1774), addivintau lu centru spirituali di Russia nsemi Sarov. March 7, 1765 fù scunnisciuti dicretu riali, sicondu a quali Sanaksary addivintò ufficiarmenti canusciuti comu lu munasteru.

L'abbati Tiadoru fù da a na famigghia pòvira famigghia, e era lu frati minori di u babbu, di u famosu cumannanti navali Russian F. F. Ushakova. Pigghiau voti in a prisenza di la mpiratrici Elizabeth in 1748 in u monastero Alexander Ermitage. Dapoi u 1754 u monacu Tiadoru vissutu in Sanaksarah. In totale si passò in u l'Lord serviziu 45 anni di a so vita, è fù intarratu in custruitu da ellu stessu in lu tèmpiu. In u 2004, Tiadoru fù prisintata à u cultu di u Révérend Bishops di u ROC.

l 'abbati Joel

In la siconda mità di u 18u seculu, lu munasteru era assai ammiratori di i preziosi in dui capitali, accussì li pigghiavanu a doni ginirusu. In 1774, u monacu abbati addivintò Joel. Era unu di 11 quaranta ritirata discepuli di San Francesco di Tiadoru e cuvirnau l 'munasteru di quattru anni.

custruzzioni grande-scala

Sè Joel stati cunsacrati cattedrale, chiesa, callu e la cresia di l 'Transfiguration, situata sottu à u campanile. 2 anni dopu, u monasteru era inturniatu da un muru. Idda avia 33 fathoms in lunghezza è ottu cantieri in altu. Hè statu fattu passare-porta, nantu à i scorni di i turri 2. In unu d 'iddi, situatu supra li rivi di lu ciumi Moksha, u cappella, fù custruitu, in l' altri - 2 Leoni.

À a fine di u 18u seculu,

munasteru Sanaksar in Mordovia cuntinuvatu à campà è supiriori Venediktov è Beniaminu. S'elli avianu custruitu duie-chi tocca custruzzioni petra, unni stati trova u muvimentu. In unu d 'iddi u so ritornu da a Solovki venenu u primu abati di u munasteru San Tiadoru Ushakov.

In l'anni 1784-1785 intornu à u munasteru, à rinfurzà i muri, custruitu u muru petra luce, a prutezzione di u munasteru di i fiumi, laghi e prati Sanaksar.

À a fine di u 18u seculu, ci hè una pupulazione resident di fin'à 100 monachi è novices. In più, u stava di i fideli pigghiò tutti i squatri e stay furnì riparu e manciari.

In lu 19u seculu,

Un ducumentu ufficiali dater 1802, cuntene una discrizzione di munasteru Sanaksar, sicondu a quali "ùn hè micca nfiriuri a la megghiu monasteri Russian." In un altru nota di u listessu periodu hè mintuatu chi la maggiuranza di i fratelli sò anzianu militare, appartèniri a nubiltà.

In u 1810, vicinu à u cunventu Sanaksar, acquistatu cù i so soldi, u paesi Alekseevka venenu Fyodor Ushakov. Ebbe u so capu binifatturi e spesu grande summi di li dinari a aiutà i fratelli è situazioni di u munasteru. Assai à spessu, in particulare durante lent, cunnisciutu per i grandi cumannanti navali Russian campava in una di u muvimentu è tutti i ghjorni pricava, insieme cù i fratelli, spartera cù u so piattu libre. Ancu duranti a so vita è si avia intarratu in monastero Sanaksar. Quandu l 'October 2, 1817, Admiral Fyodor Ushakov mortu, u so corpu fu purtatu a l' abitanti Temnikova e mani di u munasteru è intarratu in u so territoriu.

À u principiu di l 'ùrtimu sèculu

Abbazia Sanaksar (induve -. Vede quì sottu) Da u 1895 fù lu cuvirnaru pi lu su retore de St. Augustine, chì fù tonsured dopu à a so dimissioni da l 'esèrcitu, induve si facenu in u cumerciante Volyn reggimentu Tempe. Hà fattu assai per a migliuranza di u munasteru, è dopu à a so morte in 1915, capace di i frati fù affidatu à Alexander Urodova.

In 1918, u spiritu rivuluziunariu sylvie i muri di u munasteru, è parte di i monachi Ribellu iiu nta l 'abbati, è ch'ellu fù livatu in cunniscenza. Cchiù tardu, l 'abbati addivintò abbati Sviazhsky Makary, po guvernatore Sedmiezernoy disertu.

agitu comune "New Life" in 1920, in u munasteru. Dentru una pochi d'anni u munasteru ruvinatu è arrubbatu quellu chì pudia. Cum'è un risultatu, in lu 1929 hè statu chjusu.

Tra lu 1930 e lu 1991

Dopu à s'ava fattu Sanaksary (munasteru in Mordovia) cuminciò a rumpiri falà cum'è un risultatu di incursioni in u malfattura, è sottu à u pesu di fattura naturali. A prima "vittima" di malfattura addivintau una cappella nantu à a tomba di Admiral Ushakov. Esiste, hè statu distruttu è compru cimiteru munasteru. Vandali sò sbattiva lezziò à i tempii, dipinti mutilated, almanaccatu stalla in lu vestibule di la chiesa, cattedrale.

Poi la costruzioni munasteru trasfiruta a miccanica scola campagnolu è un pocu di li sò urganizati FNAC. Sta situazione durau nzinu a l 'anni '70, quannu l' auturitati Soviet dicisi à stallà Sanasar cum'è un munimentu chì hà valore in termini di architittura.

fission

perestroika l'Gorbachev ushered in un cambiamentu trimendu in la menti di i residenti di u ex Unioni Suviètica cun riguardu à a religione è cridenza in Diu. I nun stari latu è Mordovia. Sanaksar monasteru era spustatu à i fideli da u fattore di u Cunsigliu di i Ministri in u 7 di maghju 1991. Dopu à 2 simani, lu munasteru guvernatore di Santa Trinità fattu lu primu liturgy ci.

munasteru oghje

In u munasteru à parechji ghjesgi oghje upirativu. À mezu à elli:

  • Basilica di l 'dì di a Beata Vergine Maria;
  • Chiesa di la Transfiguration;
  • Tempiu di l 'icona, Vladimir di a Mamma di Diu;
  • Chiesa di la Lunalettuce;
  • sipolcru-cappella skhiiigumena Jerome.

In lu munasteru sò tinutu revered Kazan, icona di a Mamma di Diu, vénérable Confessor è Tiadoru Alexander Sanaksar è i Beata Vergine.

U munasteru hè cunnisciutu è u so fonte santu. L'unu principale hè in i boschi, nantu à a strada chì cunduce à u munasteru. Da lu pilligrini pò vìviri o schwarze rose un longu viaghju, acqua santa friscura. In più, ci sò dui Script di Ablution, ntirnati in quarti di u e donne. I bagni hannu Railings cu passu, chì permette di elli à utilizà i malati è i vechji.

Shop, église, opera in u munasteru. Hè una larga gamma di stirà, chiesa, cumpresi suciale, croix, candileri, candilotti, libri, ricordi, Giuseppe Verdi, è Crêpe Video di i sugetti ortodossa.

Messa ci

munasteru Address: Mr. Temnikov (431220), Russia, Mordovia, monastère Sanaksar. Pudete Silvarecciu:

  • Da u National Linguistique è Arzamas Diveevo à viaghjà da autobus. itinerariu Next autobus Voznesensk - Tengushevo - Temnikov.
  • By AV radio Potma o Zubova Polyana. Next, circa 100 km a sud bus à Temnikova. Dopu à marchjà.
  • From Temnikova piglià u bus à u paesi di Alekseyevka. Vai 2 km a sud in u pede.
  • From Temnikova marchjà à andà à traversu i cità à i fiumi Moksha. Croce sopra à l 'autru latu di u ponte. Vai 4 km u pede.
  • Fiara Mosca e Saransk nant'à un bus à la cità di Temnikov.

Avà chi vo sapete ciò chì hè da cunsiderà, monastère Sanaksar in Mordovia, induve l 'intarratu Ushakov.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.