Food e bevandeRicetti

Ùn dull s'appronta piatti sasizza

A storia di a salsiccia, sù parente, persu in parechji seculi. Avemu saparanu mai chì avia u scopu di mette a carne macinata in u mal e còciri tutti inseme, o provyalit, ma putemu diri cu cirtizza chì st'omu ùn hè chjaramente pazzi è capisce pastu.

Ma la storia di la sasizza in forma in a quale simu sò avvezzi à vede lu, hè quasi specifichi. In l 'non tantu distante, 1804. maceddu Johann Georg Laner si trasfirìu a Vienna, è un annu dopu cuminciò a pruduzzioni di a so pruduzzione, u prima, salsiccia, in u mondu sanu. Dopu ch'elli eranu chjamati Frankfurt.

In a so cità nativa Gasseldorfe discendenti cuntenti ancu messi munumentu salsiccia. U miccia basi hè particularmente, è qualchissia pò leghje a so storia. Tudischi sò giniralmenti assai ntirissanti pi cuntari a 'stu piattu naziunale. Per esempiu, in Latina in una osteria serve frankfurter imbutulata cù una palori d 'oru. Iè, un magre palori d 'oru di 585 testi.

S'arricorda un prodottu salsiccia, senza pò acquistatu in u putiàru sû, è vi pò sviluppà u vostru ricette di sasizza in casa, quali sarà micca peggiu di lu store, è ancu assai megliu. À appruntà a casa, bisognu di tanticchia di fantasia è un gruppu di i prudutti (carne, arumi favourite, oltri di inchiri li punti cu carne macinata).

Ma noi ùn jemu a priparari salsiccia, fatto in casa è esoticu piatti di sasizza, è li fari nta quarchi cosa semprici, ma ntirissanti. Per esempiu, i cani emaciated chì sò sicuru di tastà i cunsumatori più choosy - u vostru zitellu.

Avemu piglià ogni salsiccia, caccià a peddi (se ogni) nantu à u web pierces durata à i so spaghetti, asciuttu corta durata. U risultatu ùn circà calcosa cum'è u longu hedgehog. Mette in acqua è bollari nzinu pronti.

Pudete pocu fondu, a ricetta: fetta salsiccia crudu crosswise in pezzi 3-4 cm Lingua in lunghezza è li nfilanu nsemi spaghetti, magre. Avemu arrivare incidente midusa. Sì, spaghetti temi solu nant'à una parte, è micca troppu lagnusi à piglià l 'ochji, lu similarità arrivare ancu di più. O à pruvà à fà un epigastric longu la salsiccia, in quattru parti, lassannu un pocu centimeters tuttu, è còciri like this. Sti risultatu in polpo. Sugnu sicuru chi si sona ùn ricusarà tali abbitanti RAFRAICHISSIEZ mari.

È di sasizza pò esse bella. Per fà stu, taglio lu lengthwise nta dui banni, e poi ogni mezzu un epigastric à traversu l 'petali. Tagli - a poca distanza da ogni altri, prima d 'arrivari a riva, tantu chi sta cumpagnia ùn hè micca crepacori up. Wage la padedda, andemu à l 'estremità, tantu ca lu cìrculu di petali girava fora, mòdulu spiedo e tempura leggiu cu lu latu appartamentu. In u mezu di u margherita pudia caccià vola ovu. Quandu l 'Pidda inveci, si sparse in una piastra. Macchia ponu fà i ceppi di i ciuri e foglie. Tastà u vostru mangiata!

Variazioni nantu ova e salsiccia, pò esse un core di sasizza. Salsiccia epigastric lengthwise in dui parti, cortu di 1-2 cm Musée à i mura. Arch metà accussì comu pi avìri lu cori, mòdulu arice fruit. Prumove tuttu u listessu tecnulugia: tempura, à purtà una prima ovu, u sali, pèveru, smarisce à una miccia, 'aligria.

Ma cum'è i piatti di sasizza pò esse accumpagnatu di bravezza nanzu u corsu principale, o li priparà cum'è una vita cù a biera. U maritu hà da esse a mo affezzione.

Avemu bisognu di saliti sasizza seccu, a mustarda, u latti, furmagliu. Conti quanti ossia sarà pienu u una sola salsiccia (ricordu, sò un pocu n'ondata!), Multiplicate da u numaru di sasizza e mette li à mogliu in callu. A stu tempu, lubricate ogni salsiccia, cù a mustarda, Stor casgiu è preheat u fornu. siccà abbunna mette nantu una salsiccia, tantu ca lu spiculi un pocu spaziu manca, annacquata cun casgiu è mette in u fornu. Ci tocca à tira fora quandu ci hà da esse una bella marruni.

In cunclusioni, vogghiu diri, salsiccia - hè un pruduttu maravigghiusa, criatu di spirimintazzioni. Inventà novu piatti di sasizza supra la salute è raduyte so fantasìi di volti di chiddi cchiù amata!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.