News è societàCultura

U menu sai - Vincent sonnu. A dicia in u Parechji volti

Parolle è cusì sfarente da a prima brutta di tutti, chì a situazione di a so dumanda assai di più. Piglià, per esempiu, a frasa bè cunnisciutu-"nasu, zanzara ùn vi luvàri." U so valori ponu permette da un "nuddu lu sapi" a "di tuttu sarà bedda." Pruverbi dinù compulsorily cuntena lu facennu, e parolle ponu esse usatu "da u modu" è esse multi-stimati. Cusì, in certi casi, usu degne di a spressione "u menu sai - sonnu Vincent", è ciò chì hè vulia dì da sta?

Cosa impedisce u sonnu?

Sta sprissioni hè nata chjama un pruverbiu, perchè ùn persona Saner avissi a pigghiari e parolle azzioni diretta "The menu sai -. Sonnu Vincent" Altrimenti si avissi avutu per u palu di u sonnu sano discard ogni cunniscenza. Ma u tavulinu municipal è i reguli di a lingua Russian piovi qualchissia trascinatu à Corsu. So dunque ciò chì circa u sapè fà chì ntirfiriri ccu restu di a to notte, i parolle ci va? Per fà stu, si rifiriscinu a li devessenu dizionari è vede u sensu di vucabbulariu di a parolla 'sacciu'. Hè tuttu mi pari tantu fundamentali chì nimu vene à menti chì, in cunnessione cù lu pò essiri na speci di indiferenza. È ancu. Per esempiu, in u francese di u XVIII seculu, "sacciu" avia ottu valori, u capu trà e chi era la dispunibilità di information, news, circa di qualcosa. In l 'moderna lingua russa in l' inglese Efràime, u verbu "cunnosce" cinque valori, u primu di u quali si rifirisci a la canuscenza, u sicondu - la cuscenza, u terzu - una cunniscenza cù qualchissia, u quartu - i mistieri, u quintu valori (portable Voir) hè usata in u sensu di un puntu. So avà hè facile à cunchiùdiri ca lu parolle "The menu sai - sonnu strittu" ùn chjamate à esse ignoramuses, è micca di u sapè scentificu hè scrittu, ancu s'è unu di i paràmetri di l 'usu di sta sprissioni in u sensu littérale, ma cù un tocco di irunia esisti ancora. Stu saria u casu sè tuttu di un trattu in classi unu di i studianti, chì hè dinù tintu e mpara a ripidda. Era in sta situazione in termini di "lu menu sai - sonnu strittu" verbu "cunnosce" era a ièssiri usatu à dì "a hannu detarminati sapè è di sapè fà."

Un sonniu chì ùn vanu

Hè sempre un pescatore virdighjanti in sta dicennu dì? sonnu ostaculatu in cumpagnia à cresce angosce. E si porta tutte e speci di spiculazioni, mistieri è infurmazioni chì scularu suspetti e riflessione, ancu à cunnosce un omu è si tratta "periculosa" a dormiri. Ma hè sta dicendu: hè un sonniu in u veru sensu? Quandu una donna Buys un sanitarie cari, dumandatu un amicu circa cumu u so maritu avissi a miroir à stu fraud, idda rispondi: "menu sapè - dormiri strittu". Sta frasa dà la signura 'istante avvisti ch'ella ùn hà nulla à a so moglia. In stu casu, a parolla hà un significatu nanticchia differente: u laziu à piatti qualchi infurmazione da una persona in ordine chì ellu ùn hà dumandu troppu parechje dumande, è ci nascenu una cumuna vulintà di fà i dicisioni iddu stissu, senza giulia qualchissia. Ma quandu i jamming, cambiendu u labellu imballaggio di u shelf life casgiu, dicendu: "U menu sai - sonnu Vincent", iddu, almenu, hè una coś, tantu ca putissi capitari s'ella ùn mpurtanza, allura granni priculu. So hè calmu pussibili di pigghiarivi li chì calchissia cù sta parolla hè ancu un delittu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.