FurmazzioniLingue

U megliu e virgulette circa educazione

Parechje cridiri ca lu studiu solu bisognu di un certu numaru di anni, è tandu ci hè cumpleta a libertà da l 'òbbricu à acquistà cunniscenze. Dinù, ghjente sò cunvinta chì i sapè fà vi tuccherà à arrivare solu à quelli chì hè una karate prufessiunale. Ma hè?

Education cum'è un prucessu chì cuntinueghja a tutta la vita

L'anticu Grecu filosofu Seneca dissi: "Avemu amparà, atlɑs m, di tutta la scola: ma ùn per la vita." Da stu viaghju circa la duttrina è educazione, ogni persona pò fà per sè stessu pruduzzioni interessante. Locu d'deve sempre esse - chistu è lu primu Canzone. E lu secunnu - pi fari lu pussibili per tutti i populi. Picchì?

Didàttica, una persona principia à amparà micca à u mumentu quandu si và à a scola prima. Si principia à amparà da a nascita. Cum'è un zitellu, è ci vole à amparà à marchjà, conversazione, utilizà un pot - e si nun hannu i prufessori qualificata chì sò maiori da Harvard, e mera murtali - i so parenti. Tuttavia, abbasta enough, tutti di sta mpara bè tutti.

Scuole di te

Petronius filòsufu cunnisciutu per a so surpresa circa educazione: ". Chi si tù, o studianti, vi amparà per te" Acquistu di u sapè fà nicissariu à a persona - si deve capisce i studianti in i studianti di lingua e università. Dopu tuttu, no unu, ma iddi stissi, ùn serà incaricatu di a so vita in u futuru.

U nostru altre attività, ci sò dinù assurbutu a zitiddina, pigghiannu l 'esempiu di francese generale. Ogni zitellu in stu modu sviluppa u regulamentu di cumpurtamentu in a sucetà. Genitori ùn hà mancu bisognu di dì, Ed un zitellu - u so esempiu e accussi si mostra chì vi pò fà, è ciò chì - ùn. Stu spiega cumu hè pussibule à amparà da a ghjente urdinaria. Mimetisimu di àutri genti, un tipu di "aping" hè a manera più faciule, chì hè arradicata in bioluggìa umanu. À amparà da altri - a manera sèmplice. Per fà quessa, basta à fighjulà l 'azzioni e li torna. Vede ciò chì altre persone sò missioni è cumu hè più faciuli fà lu in se.

Corso di lingua Francese in n'adultu: iè, o ùn

À risponde à sta quistione di unambiguously, vi ponu dinù persu a saviezza di l'antichi Grechi. Filosofu Esopu apparteni surpresa circa educazione média: "Nun s'affrunta a amparà cum'è una persona hè megliu à amparà a fini chè mai." amparera média - hè posta sopra dulurusi di tanti pirsuni. Dopu tuttu, cum'è generale amparà parechje volte di più difficiule: a prima, a causa di la natura di la pircizzioni e la fisioluggìa di a furmazione lavaggiu hè sempre datu più fàciule à un età più chjucu. Secunnu, furzatu ogni ghjornu a guadagnari un pane cutidianu persona ùn pò sempre pagari lu lussu di spesa tempu nantu à u prucessu di pedagogica.

U valore ùn hè micca di falli di ogni zitellu, o maschile - conversazione avvinta, tanti virgulette circa educazione, appartèniri a pirsunalità bè cunnisciutu-. Nanzu una persona, stu prublema diventa solu un caratteru quasi differente - û, addiventa pratica.

cunniscenza pratica

Cunniscenza fatti generale deve truvà un usu, à ùn esse infurmazioni in soprapiù micca necessariu. Pirciò, si una persona si n'andò à studià - si deve micca esse elemosina. Ma si deve dumandà stessi, perchè hè necessariu, chì prublemi vita vi pò solving, s'ellu si una certa cunniscenza. Aeschylus filòsufu apparteni interessante per adulti quotation circa educazione: "U filosofu ùn sò quellu chì hà assai di a cunniscenza, è unu chì a cunniscenza hè interessante."

Hè u colpu hè di mette a cunniscenza à vede?

Writer Ernest Hemingway dissi: "The quellu chì flaunts so prezià e management, hà nè l 'unu nè l' àutri." Di sicuru, nuddu voli a taliari, comu un fissa. Perciò, u disideriu di taliari oi cchiù spissu hà l 'effettu cuntrariu. Dopu tuttu, à acquistà una reputazione cum'è un omu intelligente, tù ùn deve solu hannu quarchi frasi arcane cum'è trumps.

Ci sò altri virgulette circa educazione di u pòpulu granni ca cunfermanu solu issu. Per esempiu, Benjamin Franklin disse: "U primu gradu di lunacy - lagnà stessi venuti; lu secunnu - a parrari lu; terza - à ricusà minichichje ". Un omu inteligente à sente sempre di più chè parla. Dopu à tuttu, ci hè vuluntaria à amparà da altri. In più, l 'omu ntilliggenti sà a so dignità - si nun basta à vede a vostra menti cu l' aiutu di scherzi strasurdinariu. U cuntrariu, u prezzu vi sempre aiutà u nostru prossimu, a divintari un teeth, à acquistà nova canuscenza.

Quotes circa l 'istruzzioni, pre-a scola è di furmazione

U gran Russian scritturi A. P. Chehov dissi: "Quale ùn ponu piglià a so misericòrdia, è ùn piglià u sivirità." Stu manifestu cumplitamenti vera per qualchissia chì hè prumessa in u isulana di i zitelli - s'ellu si sò genitori, i prufessori di lingua, i prufessori Parties.

Strictness ùn sempre purtà u risultatu àutri. Generale à inventà a subjugate a vulintà di u zitellu, scurdari to put se in u vostru zitellu. À spessu quandu s'appronta per a scola, genitori bisognu di i zitelli di troppu. Ma un zitellu ci vole una ruttura di stress, oltri a la faina, tantu ch'ellu pò arrivare stanchi da a classi modu. In stu casu, u zitellu cum'è ogni persona bisognu di ricustituzione "riserve mintali". In particulare, sè hè acostumaus a angosce o di malincunia. So Farm bisognu di particulari attinzioni à u prucessu di a preparazione di a scola, o una furmazioni ùn hè tutti i so riserve mintali. Dopu a furmazione vi sarà datu fàcili.

Bona surpresa circa educazione è di furmazione apparteni a Platoni. Filosofu dissi: "Education hè un maestru di u bè usi." Per quessa, in a isulana di u zitellu à tene à mente: si devi amparà hè una bona abitudini. Sè vo criticize sempri à u vostru ciucciu - si pò spannà scantu. Sè l 'accusatu - sti self-incrimination dopu si ne hè in i "crìticu internu", per chì mutivu, cum'è una persona, ch'ellu vi soffre da a mancanza di sè stessi. À sensibilizà un zitellu ci vole solu un bon abitudini.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.