News and SocietyNatura

A strada di morte in Boliviana. La Paz: a strada di morte (foto)

Avemu aspittatu à l'idea chì i più imprudentati di u mondu sò Russi. Inoltre, ci hè una parolla chì i strade in u nostru paese sò tali chì solu i vali di disperativi ponu ride cù elli. Ma i fatti di sta versione ùn cumbenu micca. Ci sò posti annantu à u pianeta induve e persone hè cusì utilizatu à u riscu di ogni ghjornu chì trattanu com'è una rutina simplica è molena.

I più strati strati

I dui strade maiurie periculosi in u mondu sò in Bangladesh è Boliviana. Tutti sò stati cunduti in a muntagna, sò assai attitudini forti, un esercitu assai cumplicatu è una regula dolce, chì l'estatus hè difficult to control a causa di u clima tropicale, duttori freti, tempurne temperature significativu è a poveria di u tesoru statali. Ritenzii di u viaghju in traversu a "strada di morte" di i Bangladeshi sò rarissimi, i turisti nantu à quasi ùn andemu micca, hè riesciutu, ancu per i fanni di l'estremi. A bellezza di u stradale di Coroico à a capitale di Bolivia, La Paz, i visitori sò admirati più frequentamenti, sapendu chì pocu persone mueranu nantu à ellu, "solu" un centu o dui annu.

L'impurtanza di a route Coroico - La Paz per Bolivia

A via nordica di morte in Boliviana hè a artery di trasportu vitale di stu paese latinoamericano. Hè solu impussibile di pruibisce u so operu, hè l'unica autostrada chì ponu arrivà da a cità di Koroiko, u centru di a pruvincia di u Yungas, à a capitale. In tutti i so setti kilomètres longu curriati oblicuamenti, l' altezza minima sopra à u nivellu di u mari hè 330 metri (casi 1.100 metri), è u massimu supera 3.600 metri (12 000 metri). A strada di morte in Boliviana hè stata fatta in l'anni 30 di u XXu seculu cù a participazione di u travagliu paraguayu prigiunieru (in seguitu a guerra Chakka era in).

In u 70 hè stata ripresa cù una firma di i Stati Uniti, ma u travagliu era limitu à pavimentà i primi 20 chilometri di a strada. U restu di a distanza ùn hè ridutta di u revestimentu impurtante, è e macchjule sò attaccati à impunità per u sughjettu di terra, chì, diventendu di tinedu, diventerenu assai slippery. U terranu nantu à a quale a strada hè stata situata à vicinu à a vaddi di u grandi fiumu Amazonia, chì prublemiassi in a so cundizione. U terrenu humidu spessu troppu direttamente sottu à e rote, è micca, ancu a qualità maiò di u driver ùn pò micca in stu casu impediscenu una catastrophe. A tamparatura di l'aria varia ancu da u caldu tropicali à u friddu di altitudine alta, chì aumenta a probabilità di l'erosione.

Regoli di motion in "a strada di a morte"

A larghezza di u tile ùn supirava li 3 metri 20 centimetri, è questu prublemi significativu per i flussi traficenti. Ma u muvimentu in una direzzione hè ancu assai periculosa, in u locu più strettu, u protettore, a mità di a so larghezza, fala in u precipiziu.

Prima di ogni volu, è si mette in parechje volte di ghjornu, è u cumandante è i passageri urgeu cun modu diligenti. Ai aiuta, ma micca sempre.

I reguli cumuni di a strada ùn sò micca travagliati. A strada di a morte in Boliviana hà sviluppatu a so propria etichetta, osservata da i cuntrullanti in sopra à e mette. A priorità hè datu à u trasportu chì cresce in puszione. In situ situ cuntrughju, i dui autucutichi firmavanu, i viaghji di andà à vede è chjappu à l'altru durante un certu tempu, cù una cumpusizioni latino-americana chì sapendu chì deve esse esse rimbursatu, è quantu d'abbandunà. A maiò parte di u trafficu si porta eseguitu quì antichi autobuschi è i veiculi, i veiculi sò dimensiunale cunzidenzali, è si avemu in cuntattu a so cundizione tècnicu non ideale è u gabbianu "calva", pudemu cuncludi nantu à a valentia chì vene in l'imprudenza inherente à i muturi di u locu, High professionalismu.

Da u nome

A strada, u so terribbili nome hè a strada di morte in Boliviana era pocu fà recentemente. Finu à u 1983, mentri u busu cù centu di passageri scumpareru in l'abissu, u so nomu ufficiale sòia prosaic: "North Yungas Road".

Dopu, in u 1999, l'altru catastrophe più grande hè chì devenu israghji israiliani anu migliu in un vittura chì s'hè cadutu di una piccola inclinada, è questu accidente fù cunnisciutu da a comunità mundiale.

I scheluli di camione, autobus è d'arbuli rotulati da elli durante a caduta sò visibili da certi punti di a strada, infundiscenu à i cunduttori un sensu sensu, ricurdendu e numerosi vittimi.

A scurcola reputazione di a strada cuntrastu cù i boni vistichi chì apre di i so culori. Riot of tropical greens, cum'è a ricchezza di culori, inspira insidiosi è erratic carezza. A volte, sti stradelli sò chjamati pocu, in una parolla: "morte".

Turitu paradisu. O infernu ...

È ancu micca solu i cuntinuanti lucali si passanu sopra a strada Koroiko - La Paz. A strada di morte implica u so periculu è a bellezza di i paisaghji di turisti estremi. U situ di più periculosu da u 2006 pò esse traversatu cù un stufa pisci di strada, ma u muvimentu in l'antica strada ùn hè micca pruibita.

Hè spessu per cunzidirari una croce in un gruppu di ciclisti cù un instructore è un minibus cargado cun un equipamentu d'assistenza è di riserva. Prima di abbandunà ogni particulare di l'arraggiunà un signu di un documentu in quale dichjarà in spagnolu chì ùn sò micca affare in casu di un pruduttu sviluppu. Ùn ogni parte cascata fatali, ma in u casu di una ferita seriosa ùn hè micca faciule per accede à un uspidale locale. Un caru di assistenza medica pò abbandunà per a vittima, ma hà da bisognu di superà u stissu pathu mortu, è ùn hè micca putente di fà questu rapidamente. Ma e persone anu sempre in riscu, sviluppatu nantu à a veloce di più di 60 kilometers per ora.

A strada di morte, foto è impressioni

Ogni persone, allughjendu à i paesi distanti, spiranza di truvà qualcosa di u so propiu in elli. Qualchì parte lasciate a so casa in tranquillità è cunfortu di rilassate, assicuta in una matina da u mare dulce è diventendu u serviziu chì "tuttu hè compendu". L'altri si senti interessati in l'altizza, l'expositioni di museu è l'architettura exquisite. Ci hè ancu un turismu culinariu, chì ghjè un gustu di gastrunomi. Ùn ci hè nunda nantu à i banche di l'Amazonia.

Chì ci tira i turisti à Bolivia? A strada di a morte, una photo cù un pianu in a forma di un abissu piticu o u scheletru di un carru chì hè spizzatu da un falaise, una atmosfera d'esotizismu è riscu mortu - questu hè chì u vaghjante di distanti passeti porta à questa patria à u paese sudamerica.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.