Food and drinkDesserts

Torta di cicculata "Sacher", da a confetteria Viena

I fanciani di i dolci di chocolatni sapemu chì ci sò documenti è ancu cintunarii di ricetti per parechje pastelli cù u chocolate. Quasi tutti l'albergatori almenu una volta, ma cocìanu tali diliziosa cù un cicculata di chocolate, utilizendu una ricetta famosa o "inventà" una cosa sclusiva.

Aghju dettu chì ci hè un batchju di cicculata, chì hà veramente amatu a famiglia di u mondu. Per esempiu, l'austrìachi crèdenu chì u cake più chicotu di chocolate hè una dessinata, cunnisciuta com'è "Sacher". Stu pastellu hè stata prima preparata in u 1832 da Franz Zacher, chì era quandu era un studiu simpaticu in una tenda di pasticceria viennese. Fu destinatu per u Prudenti Prince Metternich, chì vulia tastà qualcosa straziariu. U cake hè cun piacè chì hà fattu sapè cusì cun l'altizza chì diventò a so farina gustativa. È dopu u gustu di sta castagna hè apprezzatu è dolce di u mondu sanu.

Hè necessariu di dicu chì a ricetta pè u pastellu "Sacher" hè cunnisciutu da parechji oghje, ma per qualchì propiu ponu ùn hè micca sempre cusì cusì cusì in a pastizzaria austriaca. Perchè sta succeta? U fattu hè chì per fà un caccie di cocolatina veramente delicious, a ricetta di quale hè stata data avanti, avete bisognu di sceglie i prudutti boni.

Prima di tuttu, ci hè necessariu una farina d'altu pruduttu cù un cuntenuttu di fibra forte. In siconda hè bisognu di usà a "chjucu" dirittu ", ùn deve esse micca un pruduttu, ma una versione amarga di u gustu cù u cuntenutu massimi pussibuli di cacao. U terzu, u pasticciu deve esse furnitu à una certa tempera, è nisuna circustanza devendenu a porta di l'alcurnera per esse apertuata prima di a fini di l'pudre. In modu, stu ciclu di cicculata è furnitu per un bellu tempu, circa una ora è media. In ogni modu, u tempu esattamente dipende nantu à e caratteristiche di u fornu.

A basa di u pastiche hè un biscuit, è in a ricetta originale, l'usu di un polvore di furmaghju ùn hè micca fatta, per esse, u flamboyance di a torta hè rializatu solu per mezu di l'odeji batti, perchè stu puntu di preparazione deve esse prestu una cura particulari.

E l'ultima condicione di successu - l'usu di marmellata d'arriccà naturale, cottu solu da l'albiteri è di u zuccheru, senza l'usura di gelatori, sapori è tingli.

Cusì, veramente a ricetta. Per pudè fà un biscottu di chocolate, bisognu di 10 ova di teddu, chì hè statu stata extrata da a frigoristica, 350 grammi di zucchero pulmunu, chì pò esse fatte da u zuccaratu ordunale, cù un molière di cafè. In seguitu, bisognu di cumprà un centru bar chocolate bar, a qualità di quale era citatu prima. Inoltre, hè bisognu di 160 grammi di farina, un cuncecu è 50 grammi di veru mantene (micca cazzo!).

Prima hè bisognu à fretta u cicatrisu, per questu quì valore aduprà u bagnu di l'acqua. Avà scumpete u oliu in un tavulinu è cumincianu di battiri. In a maiò parte di ricetti, hè suggeritu per svià e ghjare è squirri, ma di piglià un biscuit grandi magnificu, hè megliu per sbandite tuttu. Beat durante un longu tempu, almenu 20 minuti. Pudete aghjunte l'ingredienti rimanighjate, mentre chì eliminanu a farina. Hè bonu di misurà tuttu, mentre cuntinueghjanu à sbattione a massa cun un mezcladoru. Ora pudete aghjustà a farina, ma u mezificatore ùn deve esse micca aduprà. Fate cusì in parte, ogni volta cun uzzu, facendo movimenti da u fondu.

U furmagliu duverà esse caliu, a temperatura à l'uratori di stazzema hè di 200 gradi. Pudemu a pasta in un molde è a mette in u fornu. Dopu 15 minuti di furna, avete bisognu di bassu a temperatura à 160 gradi è seguità u prucessu.

La gallina prestite quì esse stata a temperatura di l'ambienti per un ghjornu. Allora u bìzzulu hè culuratu in a meza. Ogni middi sò imbottitatu cù l'ova, cocinatu da u zuccheru, l'acqua è cognac. Allora u bagnu hè culmu cù una strata di marmellata d'arriccola, in cima di u quale u pani cagiunati.

In sopra, u nostru tarottulu di cicoccia hè spartu cù u zuccherinu, chì hè fatta da u chocolate (amare), a crema di grana gras è a mantra.

U pane "Sacher" cù una crema batti è sirvutu, chì sò posti nantu à una tavola vicinu à un pezzu di questa manciosa.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.