U sviluppu intellettualeRiliggiuni

A stella ottu-nutari: valore. A stella ottu-nutari in Orthodoxy

In Orthodox Christianity hà u so sìmmuli. A stella ottu-nutari hè unu d 'iddi. Ognunu di i caratteri discrivi una certa manera Orthodoxy. Prubbabbirmenti ugnunu hà mai pensatu circa zoccu significa ottu-nutari stelle in la riliggiuni è micca solu. Dopu à ch'ella scontra in a cultura di parechji populi in diversi èbbichi. Di sicuru, u so valori è varii. À capisce tuttu chistu, hè necessaria a vecchia P'acchianari a so apparizione in lu la storia di l'umanità, è in u pesu simbolicu di u Cristianesimu ortodossa.

A stella cu ottu raggi

In u Cristianesimu, hè u Star di Betlemme , o simbulu anniversariu di Ghjesù Cristu. Sicondu a parolla, ella, luminoso, su celu, quandu l untu nasciu. I so ottu-raggi foru cresce cà altri stiddi. li vidennu, l 'antichi maghi (Magi) ricurdatu a prufezia, è capisce chì u longu-lingua Sarvaturi nasciu. Si rende à a est di timite u Figliolu di Diu. Star di Betlemme mustrannu lu modu anziani, muvimenti avanti finu si firmò nantu à u locu induve era natu Ghjesù.

In la grotta di u dì di u Cristu è l 'Star di Betlemme. Comu tanti raggi nantu à ella, hè cunnisciuta per certi. Postu l 'aspettu di Cristu in la luce indica una stella argentu cù quattordici raggi. Stu numaru ùn hè micca accidintali. Simbulizeghja un riparu a la Cruci di Cristu in Ghjerusalemme.

Star di Betlemme. A storia di a pussibbilità

Oghje in i ghjesgi Orthodox duie stelle ottu-nutari, u valore di i quali si pò capì da rifirimentu à la storia di la so presenza.

Ma in cumenciu a Star di Betlemme era un cinque-raggi, u numaru di fideli di Ghjesù Cristu. Hè dinù simbulizava u salute: u numaru di dita, sèntinu. Ma lu puntu principali di lu hè in a natura umana di u Cristu.

In lu Rinascimentu, li stelle assuciata incù u lunare. E in forma Y divinni un simbulu di Satanassu. Ma quì hè u cristiani chì ellu fù cunsidaratu un segnu di rinascimentu di Christ. Ancu cuntatu tra l 'église Santi, lu mpiraturi rumanu Custantinu avia un timbre, cù una Y stelle cincu-nutari. Fu iddu chi fici lu cristianesimu lu religione statu.

storicamenti un simbulu di 'na stidda cu cincu raggi stranieri a Russia. Iddu era più accettatu à Turismo cun ghjudaisimu è Freemasonry. Puru l 'anni di lu putiri Soviet hè statu sceltu pricisamenti la stidda cu cincu li raggi di la bannera nazziunali.

A stella ottu-nutari in la chiesa ortodossa. aspettu Noi

stelle Five-nutari di Betlemme, fù sustituitu da un sei-rayed in circa u seculu XV. In generali, stu simbulu affaccatu in u principiu di u periodu Neuliticu. Si stenni sei di u mondu. Ognunu sà chì ci sò quattru (a est, a ovest, a nord, sud), ma, per esempiu, a Pieva di anticu India, virennu i caratteri cun tanti raggi, capì u so significatu comu un "sei lati di la orizonti."

Allora, à pocu di u periodu in Russia era 'na stidda e sette-nutari di Betlemme. Compiu urla avia u listessu simbulu cum'è un signu distintivu, ma cun un'indicazione di u pianeta fiancu à ogni Fasciu.

Meaning of ottu-nutari stelle in Russia

E, infini, ci hè una stella ottu-c - u simbulu, cunnisciutu in Russia per un bellu pezzu. Longu nanzu lu XX sèculu, l 'abitanti di l' anticu Russia, ancu in i tempi paganu, si ìnnica la prisenza di lu capu di Cristu. A maghjina di una tale stella era misa supra bandere militari, piante è parechji elementi soi e cultu.

In Russia Orthodox valori stelle ottu-nutari ùn era menu impurtanti. Dopu à tuttu, hè luminoso, in lu celu a la nascita di a nostra salvezza, è purtatu i Magi di u locu di la pussibbilità in la luce di Cristu.

A stella ottu-nutari in l 'Italia

Oghje, stu scrittoghju hè presente in tutti i ghjesgi Orthodox, sìmmulu di la Russia. Star cù ottu raggi pò esse trovu nant'à tutte e icona Russian di Vergine Maria, la patrona di a nostra Patria. Di issu caratteru avemu in Russia, dì, una stella di a Vergine, Russian, è Betlemme.

Facirmenti, u suciale di a Vergine Maria hè chidi stelle ottu-nutari, i valori di u quali hè assai impurtante in Orthodoxy. Chissu havi senzu, appena unu fattu chi lu sìmmulu si trova nantu u spaddi e lu capu di la Vergine. U icona "signorina Bush" è faci a maghjina di a Mamma di Diu, hè iscrittu in octagram (tantu cunnisciutu dinù cum'è un simbulu di dui chiazzi superimposed, furmendu ottu-sìmmulu). Star hè vicinu à ellu assuciatu cu lu santa Vèrgine Maria, u so sicretu.

Sè vo rammentu i valori di u simbulu cù ottu raggi, ci hè a tradizione à capì hè cum'è un 'eternità, s resistenti, è passa fora di' stu munnu. Also octagram - un segnu di Paradise, Ghjerusalemme, San è la fini di l 'Transfiguration.

Meaning of stelle in differente nazione

A stella ottu-c - u simbulu di equilibriu, l 'ordine di a creazione, si iscrittu in un cerchju. So in antichità inviu di u marcà calendariu (tutti i cambiamenti di a materia, ma la cosa principali ferma u listessu).

stelle Eight-nutari hè trovu in u cultu di u Latvians, udmurt. In una doppia croce, o una fini Utricularia pò esse vistu in i rivindaroli l'omi da u Dunca è Karelians, oltri a la genti sittintriunali (per esempiu, u Finno-ugrofinnica). Quì ci hè arapisti e nni, hè un simbulu di luce è a gloria.

In più, una stella cu ottu raggi pò esse trovu nant'à u mantelli di armi di u Republic of Karelia, Likhoslavl è u so circondu (quale i residenti sò dinù Karels), Colombia, Peru. U bandiere di lu Regnu Unitu e lu Philippines, troppu, si pò attròvanu sìmmuli octal.

A stella ottu-nutari, chì hè u valore di u Egizziani hè l 'identità di u signu divinu, si faci in sumeri. In a so lingua hè stu simbulu indica una parolla chì hè traduciutu comu "u diu, stella, celu."

Hè cridiani chì u ottu-segnu simbulizeghja i sette periodu in lu la storia di l'umanità, è l 'uttavu rayon - a vita di u prossimu seculu. Chi hè u tempu quandu u regnu di Diu.

Stella in la tradizione Christian

L'ottu-nutari stella di Natale hè sempre u cime di i principali primi serate. Idda puru servi dicurazioni in case è u carrughju. Epichi Suviètica, la stidda era sustituitu cu un cinque-nutari.

I zitelli sò dati una stella ottu-nutari di Betlemme u binistà è felicità.

Comu la tradizzioni di la Chiesa, unu di l 'apòstuli, davanti à tutti i purtò à a tarra Russian u missaghju di a fede cristiana. Apparentemente, dunque, a Tsar Russia lu cchiù àutu ricanuscimentu, chi appi la furma d 'una stella ottu-nutari, fu chiamatu l' Order Andreya Pervozvannogo. Oghje, ci hè dinù un statutu altu ritornu da un decretu presidenziale in 1998.

Star di Betlemme, quanti li raggi Ricchi hè, hè di grande impurtanza in a storia di a cristianità. I Magi, guidati da lu sacciu unni lu Sarvaturi, è dicu, di u mondu di a so nascita. Oghje, issu simbulu, cum'è sempre, hè arapisti i fideli, ricurdà chì u materiale è value spirituali. Ma si unu andat da senza una prisenza, calcosa altru hè eterna è imperishable. Striving à campà in u regnu di Diu, avemu a arricurdari ca in issu mondu, ugnunu pò esse un lume arapisti di quarchidunu pi fari cosi boni, è cusì vicinu à u Signore. Forsi chi chistu è lu veru sensu di u simbulu cù ottu raggi. Pace è armunia à voi!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.