U sviluppu intellettualeMisticisimu

Quandu praticatu scopu di Dancing?

Ganesh Mantra - hè unu di i parechje millaie di mantras, chì sò leghje è cantata ghjornu tuttu u mondu. U cuncettu assai diriveghja da e parolle sankritskih «Manas» è «T trai», chì cumminata signìfica "a salvezza à cuncintrazzioni di la menti, di pinzeru". Mantras sò i versi, e parolle, o individuale sìllabbi chì principiu l ' animu umanu in sfarenti tippi di sprima si. Calchissia si faci u so palazzu, qualchi prichere, qualchi cumminazzioni sonu mistiche, ma di migghiara di anni, nutari ca la pràtica di mantras permette di genti di migliurà a so salute, per ghjunghje binistà e pruspirità.

Quale hè stu Dancing chì priari cu l 'aiutu di mantras? In u PANTHEON Indian di divinità hè una persona suprema cù quattru, ottu, o sidici anni, mani, corpu pienu, cù un corpu umanu e la testa d'un elefante, chì hà una sola tusk. un tali Cristu la testa ricevutu a causa di lu fattu ca 'altri membri di u PANTHEON, secondu à una versione, sò micca invitati à festa in u so anniversariu, nant'à l' 'altri - ghjustu ùn piace a so nascita. Hè pinsatu chì Shani incinerated la testa l'Baby ùmmiri, doppu chi si "misi" sta parte di u corpu da u prima te la bestia, chì si ne fora per esse un elefante. Ganesh Mantra permette a superari pi ostaculi à u chjassu di a riescita, di ricchezza, a farimi a los. In più, u diu Indian pruteghji populu viaghju.

Dancing hè cunsideratu à esse u figliolu di Shiva è Parvati, è hà dui altre - Siddhi ( "riescita") è Buddhi ( "raggiuni"). Si vede in i PANTHEON Indian in u periodu di u principiu di Medievu è hè revered essendu suprema chì avia creatu ostaculi per malfatte u male. Dancing scopu hè leghje quandu hè nicissariu pi supirari la facci tosta, selfishness, orgogliu, suttamèttirisi o càntanu a vanità di a vita. rituali piena, tutu in fronte di una statua di Dancing, hè piuttostu la cumplissitati di quelli chì ùn vantanu i riligioni tonu. Per quessa, hè vò à dì chì certi volti a riescita chì parla stu diu Indian, sicondu a taglia di i figuri, ca vi esse stallatu in casa soia o di travagliu, oltri a pristazioni chì sò fatti in u so favuri. Dancing ama dolci, in più, ci hè a tradizione à purtà oru, incensu, un focu in u lamp, è altri.

Ganesh mantra a siducia soldi corsu abbastanza longu. Si principia dunqua, "Om da ganapataye", seguita da e parolle: "sarve vighna", poi "Raye sarvaye sarve," è di più: "gurave Lamba Darayya Hrim D din Namaha '. Stu cumminazzioni hè cunsideratu à esse assai putente per avè un liveddu supiriuri di pruspirità. Leghje a prichera hè nicissariu in u numeru di u tempu chì hè un multiplici di trè. Cusì una bona sottu relies récitation di u scopu centu è ottu times. In Pà micca à perde, ti pò cumprà Chetki particulare cù u listessu numeru di maltu, o vetru. Preghiere si pò leghje in un sussurru, voce è à sè stessu. Issi maneri di mittennu chiamatu "vaikhari", "upamsu Japa" è "manasika mantra &," rispittivamenti.

Cosa àutru chi succèri a lu diu Dancing mantra &? U testu di u salutu cumuna u Cristu prununzia "Om Namaha ganapataye tumultu." Lettura, aiuta à truvà u purezza di scopi, ca in canciu avissi a purtari a riescita in tutti i casi. Hè assai impurtante di pronuncia e parolle cum'ellu ci vole, osservanu a pausa è attività. Per quessa, hè preziosi à sente, quantu à leghje sti canzuni clerics.

À Dancing mantra & ha purtatu i risultati, ci hè bisognu di leghje ogni ghjornu, cù un core nettu e bona scopi. in cuncintrazzioni "cantu" deve esse un pesu. Solu in stu casu, si pò spetta à cambia pè u megliu, doppu circa un mese di e pratiche custanti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.