FurmazzioniStoria

Quale sò quelli - l 'antichi, dea di Greece?

I nomi di anticu lettu di Grecia, si cunnosce, forse, à ognunu. À sapè elli, ùn anu puru leghje i miti. Ci sò digià in la sente. Ma chì sò l 'antichi dea greca? Chì forza ùn sò datu, e chi desi populu?

Gera

Stu eni cunzidiratu la dea di moglia, è surella di u diu di Zeus. Idda veni canusciutu comu lu patronu di u matrimoniu è fideli, rapprisenta. Ancient dea greca diversamenti discrittu in i miti. Hera hè dipintu com'è un masse di morals. Idda punisci her violators. Soprattuttu forti, s'avvicinò a so Baia, è ancu i so figlioli. In Grecia antica, Hera attribuiti à tratti cum'è ambizioni è amuri di lu putiri. Anu fattu a so forza fatigué finu à e donne chì mette a so e autri 'biddizza ancu sopra a so.

Demetra

Comu àutri antichi dea greca, Demetra hè incaricatu di u industria particulare. Li Greci assai assai i so revered comu idda manna falà una bona racolta. Demetra statu cunziddiratu l 'dea di lu nascìri. Comu regula, hè dipintu a na curuna di papaveri e spiche è una longa padrona. Un altru embodiment di la testa o di li gricchi era papavero in una manu è u FLARE o di fauci - à un altru. Demetra hè tristu visu. Ghjè per via di u so spiccàvanu periodic cù a so figliola Déjà, chi fu furzatu à andà davanti à u so maritu in l 'infernu.

Afroditi

Puru siddu l 'antichi dea greca di ogni parsona un pocu di ciò chì si pò dì di Afroditi almenu u prughjettu intesu, prubbabbirmenti tutti. Sicondu a mitulugia, era la figghia di Uranu e era natu in u schiuma mare, vicinu à Cipru, per via di ciò chì si chjama Kipridy. Afroditi era u diu di u forze pruduttive di a natura. Tuttavia, à i tempi più recenti era cunsidarata una figlia di Dioni e Zeus è a dea di biddizza, u Méditation d 'amuri tirrenu. Tuttavia, in Grecia antica diffarenza dii hè fatta trà i dati. In u mitu di Afroditi è chiamatu figliola di Zeus è penorozhdonnoy. Dapoi ch'ella hè l 'dea di bellezza e' amuri, lu dipintu un pocu Girolamo, o vasciu nudu. U so utilisazione unicu era tuttu un lettu di la Grecia antica. Pictures cu li pò esse vistu in sta publicazione. U attribuilla principali imagine Afroditi di hà nudit.

Pallas Athena

Stu dea, era la figghia favuritu di Zeus. Atena - n'urìggini Cristu Mycenaean. Idda nasciu da u capu di u capu di u diu di Olimpu. Sicondu a mitulugia, a dea di raghjoni Metis era ncinta grossa da Zeus. Sicondu à divi, u zitellu avia u putere à ses babbu, Genti.

Zeus fattu bè à Metis diminuinu in taglia, è agghiuttiu. Però, l 'foetus morse, è cuntinuò a so sviluppu nta la menti di lu capu di u diu di Olimpu. Prometheus (Fonte, sicunnu àutri funti) à a dumanda di Zeus Mancini la testa, e di ddocu vinni Athena in vigori militari chinu. It vàscia parechji aspetti di a vita è finòmini naturali. Athena cumandava elementi divinu, hè un faisselle, diu di lu nascìri. Sicondu a legenda, era quella chì hà insignatu omi à ammansà i cavaddi è di custruisce case.

Diana

Stu dea, hè a surella di Apollu. Idda hè a patrona di i furesti è i so abitanti, e surgenti, prati, Bagnato, aiutanu à nàscita, quandu u zitellu fora cù i notti in iornu. Artemis statu cunzidiratu lu giver di guazza, u patronu di caccia è i Méditation di a luna, displacing più anticu dea lunare - Selena. Comu Cristu a caccia hè chidi cu pedi di un cervu, è in un cortu padrona. Comu l 'dea, la luna Artemis avianu nantu un longu nùavu e un trasuta in a so manu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.