ComputersSistemi Operativi

Perchè u microsoft accessu di bluccà per Windows 7 è 8.1?

Hè cunnisciutu di chì u pienze à u prugettu di i cundizà u sustegnu di l'aghjurnamenti di i sistemi operattivi Windows 7 è 8.1 è in i macchi furnuti cù a sette generazione di processori Intel, è ancu in i sistemi equipati da i prucessori AMD di a serie Ryzen, ma ùn ci era micca certitude. Avà hè cunnisciutu chì questu seria u mese attuale. Avà, l'utilizatori cù novi prucessori, ma utilizanu versioni più vechje di u sistema operatore, ritennu chì l'aghjurnamenti stati bluccati. Chjama significa chì i sistemi chì utilizanu i prucessori più avanzati ùn serebbe più ricuperazione nova.

Nova pulitica

Questa nova pulitica di a cumpagnia hè stata annuncia in gennau di l'annu passatu, è parechji mesi dopu i termini anu cambiatu. I tippu maiò, ancu i prucessori chì seranu liberati dopu ad elli, interaccettanu solu cù Windows 10. E versioni oldi di u SO avarà sempre supportatu da i prucessori maiò, ma a cumpatibilità di sti prucessori cù a nova versione di u SO serà congelata.

Prucessori "Frontier"

I pruduttori di sizzioni di a generazione Intel in u cunfini si sò in una situazioni insosuli. Certi sistemi cù sti prucessori cuntinuanu à travaglià cù i sistemi operattivi Windows 7 è 8.1, ma micca tutti. I prucessori, furnitu da setze certi fabbrikanti di l'equipaggiu uriginale, continuanu a ricenti l'aghjurnamenti, ma i prupietari di i sistemi di Intel di a sesta generazione hà da aghjurnà à Windows 10.

I difetti difficili di l'aghjurnamentu

A pulitica di Microsoft in sè stessu ùn pare micca micca accettabbli. In a pràtica, i sistemi operattivi Windows 7 è 8.1, probabelmente, avè normalment travaglià nantu à i processatori di l'ultima generazione. In ogni casu, Microsoft ùn hè micca pussutu fà un capu d'astu è assumete chì tuttu u so travagliu in i processori più vieve. A cumpagnia avissi bisognu à teste è evaluà u funziunamentu di i sistemi operatorii viechji tecnulichi novi, è hè faciule simplificatu perchè u società decide micca di fà. In quantu à i prucessorii di a sittazione di ghjennaghju, sèdeci fabbricari di uttimi urigginali citatini anu rimbursatu per realizà e teste necessariu. Nunda questu era fattu da u rispettu à i prucessorii di a sèttara generazione.

Chì ghjè u prublemu?

In ogni casu, u pettu più hè quella esattamente questu cambiu sò introdutte. Microsoft dichjara chì i novi prucessori sò novi funziunalità è elementi di hardware chì facenu compatibilità cù i OS antichi è ancu impussibili. Ci hè una grana di verità in questu, cum'è chì Intel è AMD anu fattu cambiamenti maiò à i so prudutti, cum'è per esempiu, a gestione d'energia di u pruggillatore, è à un certu nivuru pò assumissioni chì Microsoft ùn saria micca pussibile di sustegnu bè cumpurtamentu di funziunalità in versioni più vechje di u sistema operatu. In Windows 7 ci hè ancu u so supportu per UBB 3.0 è a gestione di a versione node.

Ma Windows 8.1 hè una storia completamente distintiva, perchè hè un sistema operatore relativamente ghjovanu chì hè assai populari è si mantene à u nivellu ufficiale, per quessa, ùn deve ricevi micca solu parchesi di salvezza, ma ancu più ricerchi di ricerca è aghjornamenti. A verità di u Windows 7, stu sistema upirativu include supportu integrate per e funzioni supra, perchè ùn avete micca avete problema di a stallazione. A rifiuta di sustegnu à u novu processatore di u sistema upirativu, chì finu à oggi hà u sustegnu tutale di u fabricatore, hè più strana. Hè vistu cumu si tutte e prumessi di Microsoft in quantu u sustegnu tutale di Windows 8.1 foru paroli vacanti.

A Windows 8.1 serà supportatu nantu à una scala cumpletta per un annu o da parechji anni, è Microsoft puderia dinò facilmente stu sustegnu à i novi processatori. Dopu tuttu, d'aspittà chì u momentu quandu u Windows 10 sarà l'unicu sistema di scena per introduve una nova pratica, ùn hà duratu pocu tempu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.