ComputersSistemi Operativi

Diversi modi per trasferiri i contatti d'Android à Android

Quandu compra un novu telefunu annantu à l'OS "Android", u primu chì hà risultatu u pensamentu: "Cumu fate guardà i numeri telefonii?" Questu hè chì ùn hè micca un gran problema, postu chì pudete trasfigurazioni numeri di telefunu d'un artefacte à l'altru in parechji manere.

Cumu possu trasfiriri contacti da Android à Android?

I modu di trasferiri a telefonta diretta direttamente da u telefunu nantu à u OS "Android" per l'altru bastonu assai. Tutti sò simuli è ùn piglià micca più di 5 minuti.

Da Bluetooth

U primu chì vene in mente hè di trasferiri i contatti d'Android à Android cù Bluetooth. Stu metudu hà cunnisciutu à tutti, chì era assai appassiunanti nantu à telefoni in buttuni. In ogni casu, cù l'avventu di "Android" in questu, quasi nunda hà cambiatu.

Prima hè bisognu di attivà Bluetooth à i dui dispusitivi. In seguitu, avete bisognu à u sistema di scuperta di u dispusitivu. In certi, ùn hè sempre disattivatu per prutezzione di l'utilizatore di trasferendu i schedari micca cumpatibili. Vai a Configurazione / Bluetooth. Pettitemu una tick in front of "Visible per l'altri" in i gatlectivi, dopu à quale averemu una ricerca per dispusitivi in un di elli.

Avemu u dirittu (u prubabile, serà u primu unu nantu à a lista, ma solu perchè vede u so nome), dopu cliccate solu per a cunnessione. Forsi quandu avete bisognu à vultà cun password per una cunnessione più sicura è intrà in un altru telèfonu. Una volta cunnette, avemu principiatu u mandatu di e dati.

Andemu in lettura di libru. In i paràmetri, clicate "Mark various" o "Mark all", cliccate nant'à "Mandà", "Per Bluetooth". Avemu accettatu à altru gadget.

Salvà a carta SD

Paghjura pirsoni, ma i cuntatti pò esse salvati in memoria interna o micro SD. Per fà questu, andate à l'indirizzi di telefunali, intriai l'opzioni è cliccate "Import / Export". Da a lista choose "Export to SD-card". Hè mpurtanti ricurdari a strada per salvà, chì serà specificatu (u prubabile, u schedariu sarà salvatu in u cartulare di u sistema). Pudete trasferisce i contatti d'Android à Android da u direttori di almacenamiento via Bluetooth, email, mandendu à u nuvolu. Dopu avè ricivutu a lista di numeri in un altru gadget, andemu in cuntatti, aperte "Importazione / Exporte", induve scelte "Importa da SD-card".

In a carta SIM

Stu metudu pò esse usatu in una situazione chì altru mètudu sò fisicamenti impossible, per esempiu, per trasferisce i numeri da u vecchiu telefone di dialer.
Per queste metudu, tutti i numeri di telefuni deve esse in a carta SIM. Inserisci a carta cù u telefunu in u smartphone è trasferenu a dati in qualchì modu cunvene.

Trasmissione tramiti l'urdinatore

Pudete ancu trasferà i cuntatti da Android à Android per PC. Per fà questu, avete bisognu di installà à u vostru pc un programa specialu per questu, per esempiu MOBILedit! Scaricà, installate.

Immediatamenti dopu a stallazione, a utilità vi farà ricurdà per scaricà a basa di dati di u driver. Per esse u tempu, i vendemu di solu per i dispusitivi di e marche chì avemu bisognu. Prima di trasfiriri contacti à Android, avete bisognu di preparà un gadget. Va a "Adupione / Opzioni per i sviluppatori" è nota l'elementu "USB Debug". Cumpulemu in a PC cù un cable USB, principià u prugrammu.

Dopu l'iniziu, avete bisognu di selezziunà u tipu è u propiu di a cunnessione. In u nostru casu, sceglite Telefono \ Cattura di cable. Cliccate "U seguente", dopu chì u scannamentu automaticamentu di i cunnessione cumincià. Quandu u gadget hè truvatu, selezziunate è cliccà Finite. Avanzate in u panelitu da u latu in u seccuttu Librettu è cliccà nantu à Esporta in a toolbar da a cima. Cererejammu u postu di a prisirvazioni, nomene è in a colonna "Fichetti di tipu" eliemu CSV.

Conghjugammi u sicondu telefunu telefunu à l'urdinatore à u telefunu, Wi-Fi o Bluetooth, prima di trasferì i cuntatti cù Android in Android. L'ordine di a cunnessione hè stata pròpiu a stessa. Dopu avè clicu in u buttone AImportu in a prima toolbar è caru u fogliu exportatu. Allora andate in u cuntattu telefuninu, cliccate "Importa" è impunite e libru d'adresse.

Via Google

Una altra manera di trasferiri i contatti da Android à Android hè di via Google+. Per pudè cun iniziatu, avete bisognu di salvà a chjave di telefuni cun un file è trasfiriu nant'à quals manera cunvene (cable USB, Wi-Fi, Bluetooth, nuvulu, e-mail). Ora andate à u mail Gmail. Ogni usu di "Android" ùn deve esse, perchè senza ellu ùn vi scaricate nisuna applicazione di u mercatu. Va a google.com è accede à u vostru contu, andate à u prufilu. In u cantonu righjuntu nantu à i novi boxes è selezziunate l'articulu "Mail" da a lista. Hè facilitatu per arrivà quì pudete andà à gmail.com o mail.google.com. Adupratu, cliccate nant'à u buttone "Gmail" è sceglite "Cuntattenti / Contacchi" da a lista di cullizzioni.

In a pagina apertu, cliccate nantu à "More" - "Import".

Scaricate l 'affonche salvatu in CSV o vCard.

Per trasfirià e dati di Google à "Android", deve esse exportatu in u stessu formatu CSV à u discu duru, resettate à u telefunu è impurta in numeri di basa di basa. Perchè andà cusì un meticuloso cumu dumane? I so vantaghji sò chì i dati hè salvatu in Google, ponu esse editatu è aghjunghjenu novi.

In più, in u futuru pudete simpricà simpricimenti cù u postale di Gmail, dopu chì tutti i cuntatti sò dispunibili in u telefunu dopu a sincronizazione. Se synchronize with other applications (Facebook, "VKontakte", Skype), pudete vede i cuntatti da elli in a lista di numri di telefuni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.