Food e bevandeCursu di lu

Nome di i frutti è pustimi. Learning English

U megliu à amparà li paroli di la lingua inglese - hè, di sicuru, ùn amparera MIT, e accostu criativu di u travagliu è fantasia indefatigable. Quantu à prò pò ièssiri dirivatu da u locu di solitu a la casa, unni tutti li cosi (bè, micca di tuttu, di sicuru) hannu un posto incù u nomu di una lingua straniera! È cumu passiunanti à spustà nantu à stu appartement!

Di riescita amparera di una lingua straniera hà sviluppatu parechji tecnichi. Stu Corsi di Giuseppe Verdi, è di furmazione gruppu stagnant, è una varietà di mari e frase-libbra. Di u tanti punte unu di i più interessante sò i seguenti: ùn limità u so tempu di studiu. U più tempu vi sò cunvince à parlà in u lingua testu, u megliu. Sè tu vai rigulari di lizioni novu, quandu u livellu nessu di la canuscenza vi sarà Corsets à fà un prighjuneru quì. logò accidente Office (picculu foglie culurata di carta, cun cassetta kit su nomene), si sò "dime". Apre un libru frasa è inglese a sceglie un tema. U Populu ùn conta s'ellu hè u nomu di u fruttu, ligumi, o altri. , Ma più à spessu principià cù u tema "cucina". Sta rùbbrica cuntene assai di e parolle chì sò di primura in usu cutidianu. Avà piglià 10-15 parolle. A Canzona di dì, a prima - scrivere "frigorifero" nant'à u posto traduzione italiano - la mascina è ghjambi à l ' cunghjilatori. Comu avemu viaghjà cù una cuppa (cup), una miccia (plaque), na la paredda (paredda) è accussì on. Tuttu ciò chì ferma - hè a chjama una pala de famille (English). Cù ogni jornu passava aumenta u muntanti di logò plastered (amparatu, di sicuru, ùn hè megliu à spiccà), è ùn esitò à guardate di novu à u scrittu. L'effettu di sta furmazione hè impurtante. A settimana pò aghjuntu à u vucabbulariu di almenu 100 parolle. Stu effettu sustituzzioni è hè assai di più interessante di u solitu Bredouillement.

Pocu pressu u listessu lu mètudu, vi ponu facirmenti ricordu i nomi di i frutti è pustimi. Prima di jiri a lu store, fà una lista di i prudutti nicissarii (almenu a mità di li) in Inglese. Per esempiu, si nni jemu a fari un insalata. Arriti i seguenti:

  1. Tomato;
  2. cheveux;
  3. u carbusgiu;
  4. frittelle;
  5. vecci;
  6. Cipolla.

(Tomato, gourd, u carbusgiu, patate, sdragatu, cipolle)

E lu traduzzione Russian hè megliu micca à specificà. Mentri in un magazinu cù stu instructions, tedesca, Lena-nilly, ma i nomi sò trove cullucate, è in i cunfini, cù difficultà, ma ricurdatu. I nomi di i frutti in inglese ponu dinù insignà. Una lista chi prupone like this:

  1. Apple;
  2. limone;
  3. Orange;
  4. Banana;
  5. fragola

(Mela, limone, arancia, banana, fragola) farà memoria podnapryachsya. A lu mètudu interessante è chjara!

Quì sò qualchi manipulations sèmplice à fà cresce a vostra cunniscenza, è guasi senza. Ma sti ozzione sò prupizii di francese generale. Quale ùn vulete u so zitellu dice cù un surrisu è u Twinkle in l 'ochji di palori straneri, chì ghjera u tempu e di u puntu? Cù riguardu à u listessu tema "lu nomu di frutti è pustimi in la lingua inglese", ùn ci hè micca grande usure.

Datu u numeru cunzidirèvuli di stuzzichini di i zitelli durante a ghjurnata (comu un carusìaddu, mangiare, i cookies, caramelle, è fruit), pà què sarà assai. Ghjè una pusizioni occasione à amparà u nomu di u fruttu in una lingua straniera. Di sicuru, assai dipende di u tempu d 'annata è l' ità di u zitellu, ma u accostu hè largamente universale. Chì l'principiatu.

  • Apple - Apple;
  • Pera - pera;
  • Banana - banana,;
  • Orange - arancia.

Principiu classi, pò esse chjamatu solu i nomi di i frutti in inglese, è solu dopu spustà nantu à frase o esempio. Quissa hè una pera (sta pera), o stu hè una mela. Hè còmuda à aduprà sti sprissioni in u mumentu quandu vo sguassate i prudutti da un pacchettu. E tanti e parolle subbitu hè megliu à ùn entre. Basta à 3-5 frasi, nun c'è cchiù.

Dopu à vote lu primu tema, u nomu di u fruttu si pò assuciata incù certi azzioni. Per esempiu: «Pigliate un piru» (Take a pera), «Incantu una mela» (a manciari la mela) e lu comu.

A lezziò di finale di u livellu nizziali - testi di lu vucabbulariu di aggittivi. Chì hè una sprissioni chì cuntene u nomu di l 'aggettivu, frutta, +. «I piaci mele rosse» (mi piace mele rosse). Scentifichi - intrattenimentu è à prò di u tempurale!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.