FurmazzioniStoria

Library Ivana Groznogo è lu bordu

Pò dassi unu di i più passiunente misteri di u XVI seculu (è di storia in generale) pò ghjudicatu esse chjamatu Liberia - la biblioteca Ivana Groznogo. Compie u so cuntenutu, oltri a locu hè tutt'ora. Ma la storia dici di u grossu cartulari di libri antichi e Santi Papyrus, chì impressiunatu l 'infurmazione truvava cuntatu. In più di la littiratura di scrittura e filòsufi di u tempu, un biblioteca Ivana Groznogo, sicondu à e diverse fonte, cuntene i libri di a Kazan Khan, manuscritti islamicu, tomes prezzu chi dicu, circa l ' urìggini di la vita nant'à a Terra , è a civilisazione umana. Also cunzidiratu persu òpiri stòrichi Yuliya Tsezarya, heliotrope, Aristophanes, Ciceroni, Virgil, è altri. It S'avissi a nutari ca la biblioteca si n'andò à Ivan IV di u so missiavu, Prince of Moscow Ivan III, è chì u rè hè sempri un aghjurnamentu cun ella. Da la storia sapemu di Ivan lu tirribbili cum'è un omu di vaghjimu è tyrannical, ma pochi di mintuvà ch'ellu era sempre assai struitu e saggiu. Forsi accussì a so biblioteca hè un tali interessu.

Storia di Liberia

In 1464 mori lu moglia di u granduca di Moscow Ivan III, in 1472, ci hè moglie d'un discinnenti direttu di l 'imperatori Bizantinu, Sofey Paleolog. Ch'edda hà purtatu a Mosca cum'è i so dota ligginnariu Liberia hè intrutu in a storia cum'è u biblioteca Ivana Groznogo. Originally appartinni a lu Mpiratura bizzantini, l 'ultimi di i quali era Constantine XI. Doppu la caduta di lu mpiru bizzantinu, una racolta di libri sò apprima ô Italy fratellu Constantine è babbu di Sophia Fomoy Paleologom.

Induve hè pò esse una biblioteca Ivana Groznogo, nuddu lu sapi. Ci sò solu iputesi supra lu quali li scienziata, tudischi e solu animée cuntinuà à circà. Sicondu à qualchi versioni di u caches di li libbra e manuscritti pò esse in Aleksandrov, Vologda, è Moscow Kremlin. Forse ancu parechji anni vi passà davanti à noi vi disposte à i misteri di 'antichità, scritti in una bibliuteca. Ma s'è vo sempre truvà Liberia, ci hà da esse un donu cambiatu hà prezzu di noi è di trasmetta.

A parsunalità Ivana Groznogo

Parrannu di lu famusu cullezzione riali di libri, hè impussibule Ùn a parrari l 'assai e persone di u granduca di Mosca è All Russia.

Ivan lu tirribbili (1530-1584) falò in la storia comu lu munarca chjamatu più chjucu. Quand'ellu morse, Vasily III di, babbu di u futuru granduca Ivan IV hè solu 3 anni. Ma disgrazia chì cascò in u sparte l'rè di u zitellu, issu hè solu principiu. dopu à u so babbu: mori mamma l'Ivan cinque anni dopu, è u regnu di lu putiri, oltri a cunniscenza di un rè Minor, in i mani di u boyars. So a unu tempu I urdinatu Vasily III di, nun sapennu dunni vi porta. Una volta in a putenza, u boyars era in senza prescia à impegnà in l 'educazione di u ghjovanu, rè. Ivan Ros com'è un caprettu, strada, veghjanu da ciò chì debauchery e la dilinquenza creà nobili, addivintau assai principiu di una persona è cuminciò à capisce assai à una all'età tali. Forsi qualchi di chistu era lu mutivu di educazioni mintìrisi crudeli di u rè.

L'èbbica Ivana Groznogo - unu di u più misteriosu, passiunanti è nfusca in lu la storia di la Russia. Duranti u so regnu, ci sò stati assai riformi. In 1549 a creazione di una sola statali - l 'ordine, ca era guidatu da u mandative ghjudicà; 1556 stati annullati "culà"; in lu 1550-1556 biennium. creatu strelets esercitu e liggi accettatu rigulamenti la criazzioni di l 'asèrcitu; 1566 aduttatu "The Code di Service" da ch'ellu si seguita chì dà in l 'armata deve esse più di 15 anni. A quessu hè truvatu dinù da u taglia è numaru di terri Guerriera cum'è una tassa di u serviziu.

Da l 'foregoing hè difficiuli à fà cuegghiè difinitivu. Ancu a storia in u so discrizzioni di ddu tempu discordant. Era lu mpiraturi crudeli tirannu, o comu scrivi Karamzin, "... un paroli da u Statu Russian ..." ugnunu dicisi di sè stessu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.