FurmazzioniStoria

Vinu favuritu di Stalin: u mitu è rialità

Big pulitica hè cumpatìbuli cù si. U capu partitu o di lu capu di statu avissi a pisà ogni parolla, avemu sempre un mutivu chjaru, è ogni cambiamentu in la situazione di miroir prestu è bè.

Tuttavia, ancu l 'omu più spirienza, è tramindui Soviet e straneri, era da ùn significa sobriu. Sicondu à a so bisfigliolu Winston Churchill, u so missiavu di manciari di solitu betu un biccheri di vischì. It S'avissi a nutari ca lu duminiu di la misura hè circa centu grammi, cù Sir Primu Ministru mai vistu à bastanza.

Yu. V. Andropov avutu una dibulezza di scotch "White Horse." illegals esploratori sapè chì u megliu donu di u patronu - una buttiglia di stu nobili giulia, però, u statu di salute hà micca permette ci di vìviri cchiù mpurtanza comu si pò parte impurtante.

Ancu un risicu di un assai tutali M. S. Gorbachev, chiamatu "Sicritariu minerale" has been "vistu" a so 'anni Stavropol, è curputu ...

Hè ritinutu ca Stalin hè assà di un vivu. Sta cunclusioni hè basatu nantu numerosi accolti chì calori a notte à u campo patate Kuntsevo accumpagnati da copious vinu. Certi biographers ancu liste u vostru vinu favourite Stalin parìa cum'è Rustaveli a puesia in u uriginale: "Mukuzani", "Hvanchkara", "Kindzmarauli". Però, cu l 'imagine di u capu, u scuntentu nantu à u destinu di u muvimentu communista munnu e ingrata a so nemichi, hè difficiuli à mischjà un ochju jardinier è sveltu unsteady - una funzione caratteristica di asèmpiu Bacchus.

Comu l 'Veterans di sicurizza guvernu, sicritariu di u bere CPSU (b) nanticchia di più divertiri da veghjanu da u cumpurtamentu di bravezza tipsy. À dì chì ci era certi particulari favuritu di vinu Stalin, "Hvanchkara" per esempiu, hè difficiule. capu preferenze cancia cu 'età. So fissu chi noms de viviri, ca iddu era solitu, era ghjovanu "Majari". U cuntenutu alcolu in hè assai bassu, ma hà un effettu braconnier, aumenta prissioni sanguigna. Pò dassi chì ghjè issu, in l 'ultimi anni di vinu favuritu di Stalin, pruvucatu un trattu, è fallimentu à purtà un cura medicale pianificazione era lu mutivu principali di a so morte.

Gusti di lu dittaturi Kremlin cunziddirata sèmplice, è comu un numeru di sè stessu, è accriditatu cù pudori. Recipes, cucinari manghjà in u Kremlin, in fatti, micca stati pigliati da i spicialità culinaria di i tribunali francesi. U capu amatu la minestra, borscht, noodles. Ancu in a so terra , cucina, Caucasian ùn hè à spessu trattati comu un Russian. Drinks troppu eranu simplici à primu sguardu. Ancu u buttigli etichetta ùn hè ghjustu qualchi pezzu di carta, incù u scrittu di lingua in inchjostru ncancillabbili. vinu favuritu di Stalin hè in casa, i so fratelli ùn Kakhetians - agricultori Nemtsetsviridze prubabile senza mancu sapè per quale. In più di issi misuri di sicurità, u laburatoriu spiciali vivu tistati, e poi si misi a sicurità. Tale hè a facilità è simplicità ...

Cum'è una vera lingua, Stalin capiu micca solu in a qualità è a quantità, ma dinù in l 'usu di staghjoni. In lu ciriveddu mesi istati di lu vinu favuritu di Stalin - un biancu seccu. It quenches siti è à bastanza in pìcculi quantità migliurà umore è binistà. In inguernu, u sicritariu ginirali di preferiscu à beie, rosso, è troppu secca. Liquori ch'ellu usatu rari 'acquavita ( "Eniseli", "KS", o "OS") veni uffertu. Ch'ellu era, di sicuru, assai bè, è dinù di lingua.

Fu mpurtanti è l 'affettu chi lu vinu favuritu di Stalin nant'à u sistemu cannarozza, ci hè u capu di qualchi prublemi, in particulare in ùrtimi anni.

In generali, però, da e grande, u capu di "una sola statu sucialista" di qualità favurutu piuttostu cà rinumatu marche cun logò luminosu. Stu hè vera di panni è cibu, è, di sicuru, i vini, chì, incidentally, avìa statu bere truvà un pocu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.