FurmazzioniStoria

Georgy Malenkov, Prisidenti di u Cunsigliu USSR di i Ministri: una biografia, carrera

Georgy Malenkov - shtatista Suviètica, unu di vicinu di Stalin. Fu chiamatu "lu erede direttu di u capu", parò, dopu a morti di Stalin ch'ellu ùn era guidatu di lu guvernu, è uni pochi d'anni dopu, è ùn era in disunori.

primi anni

Georgiy Maksimilianovich Malenkov hè natu in 1902. U so babbu era un 'impiigatu spentu in lu trenu. Truvà un origine ntirissanti avia Georgiy Maksimilianovich Malenkov. By naziunalità ch'ellu era Russian, ma antenati paternu una volta ghjuntu à la Russia da a Macedonia. Mother oghje modu Eroi (Ach Shemyakin) urighjinaria di classi media.

In u 1919, Georgi Malenkov maiori da Classical High School. Puru piriudu rilativamenti a mane à la biografia di una figura storica hè micca dati precisa. Boris Bazhanov, chì facenu cum'è secretariu persunale di Stalin da 1923 à 1927, si vantava chì Malenkov è educazione sicundariu ùn avia. U figliolu Georgiya Maksimilianovicha assicurati chi so 'patri avia lauriau successu da liceu, puis Bauman, è dopu statu invitatu à chjappu u so diploma di lingua, ma ricusò, nanzi di attività di partitu. A siconda, vista, hè di più ca. Dopu tuttu, Stalin apprizzata Malenkov principalmente un spechju a cunniscenza di u settore energia.

Work in i pulitichi

In u 1919, l'oghje articulu eroe intro l 'Armata Russa. Chì postu ch'ellu tinia? In a so guinée, Georgy Malenkov cavallu chì travaglia u karate pulitica. Sicondu à i sturiani mudernu, li servi un Franchise strasurdinariu. Georgy Malenkov mai trascinatu guerilla à attaccu. Oltri a chistu, ch'ellu era un gattivu colpo, è ancu peggiu tinutu u so cavallu. A so puisia era ufficiu. Cusì, u attivitati di Georgiya Maksimilianovicha Malenkova in l 'anni eroicu di a Guerra Civili fù ridutta à scrittura e riscrittura di e diverse journal.

u matrimoniu

Duranti i so studii Georgy Malenkov scontra à u so avvene moglia. Valeria Golubtsova in u twenties tinia un articulu spentu in lu Cumitatu Cintrali di u RCP. U matrimoniu hè reflété custruttivamenti u mistieru di Georgi Malenkov. U Lauriatu Mei Golubtsova ricevutu in u 1936. Successivamenti pigliò u articulu di retore di u Energy Institute Mosca.

cornu carriera

In i tempi, chì duvia di i primi anni di l 'attività pulìtica Malenkov, assai pupulare à mezu à u ghjovanu, Trotsky usatu. Prima di tuttu, u rimpianu di u partitu di opposizioni statu furmatu in u muvimentu di istituzioni educazzioni supiriuri. Quandu hà sùbitu, Georgy Malenkov mustrò attività chì hà avutu un rolu impurtante in a so carriera avvene. Addivintau unu di i membri di u cumitatu vetting di i studienti. E appena fu numinatu Party sicritariu Bauman. In sta pusizioni, li fatti prima spirienza in droghe cù l 'accussì-chiamatu nemichi di u populu.

Soi è Attività Georgi Malenkov ùn vai cundanna. U cunsigliu di a so moglia in u 1925, trasiu lu serviziu in u Organization Bureau di u Cumitatu Centrale di u RCP. Dui anni dopu, si vinni numinatu suttasiggritariu â tecnica di u Politburo. Sicondu à i sturiani, ancu tandu Georgy Malenkov hè un apparatchik tìpica. Si girava subbitu in un ufficiale ANNULE, pronti à fà qualcosa per una carriera. Cù cunsiderà vuluntà à rispittà i instructions, si nimu, è, sopra tuttu, di sicuru, u Sicritariu-Ginirali. E comu ogni bureaucrat classicu, Malenkov ùn era u so avisi. È s'ellu si volte è ci hè, ch'ellu ùn hà espressai.

Luttà contru à discordi

In u listessu ardori, Georgy Malenkov, dà forza à a reputazione di un shtatista, fideli a lu 'idei di cumunismu. Hè palesa in la lotta contru à primurosi dissidenti. In lu 1930, Kaganovich statu elettu "capu" di u bulscèvica Mosca. Eppo, a turnu, urdinatu di lu capu di u dipartimentu urganizazione Malenkov MK VKP. In sta pusizioni, l 'eroi di a nostra storia, hè arrivatu altu i risultati in a lotta contru à "nemichi di u populu." Prima di tuttu, verification capitali cunnucieru u mutore partitu Moscow in la prisenza di l 'uppusizzioni. Mustrau na tali assai a meritava u cuntrollu ghjudiziariu di micca solu a so protege Kaganovich, ma ellu stessu Stalin.

'Ntantu lu capu di l' unità hè pronta di purificazione attaccu. Per quessa, avia bisognu novu bastone. Quandu i quistioni occasione cum'è à i quali a mintuveghjani u capu di calving trattazzioni scupi Party di u Cumitatu Cintrali, Stalin comodu hè Malenkov. In u so novu postu George Maksimilianovich ùn pruducia azzioni indipendente intornu à fà la vuluntà di lu Sicritariu Generale. Stu hè micca solu un effettu pusitivu nantu à a so carriera avvene, ma dinù, di sicuru, per salvà a vita.

Abdurahman Avtorkhanov - stòricu Soviet e figura publica - na vota s'arrifirisci a Stalin e Malenkov criatura di u CPSU. In sta prima - i criatori, u sicondu - l 'architettu. Avtorkhanov, secondu à a ricerca di più recenti, overestimated u rollu Georgiya Malenkova. Mentri nigannu la nfluenza di sta figura pulitica nantu à u cumandu ghjornu di u Partitu, è induve tuttu u Statu, hè impussibile.

In u listessu ardori Malenkov addivintò sorta cù Yezhov. Sottu u so cumandu, si tinia un arrigistramentu struttura di li cumunisti, ca ha divintatu un tipu di dress rehearsal di l ' "Great Omi". maiò parti di i capi di l'apparatu Suviètica fu arristatu in 1937. Georgy Malenkov pigliò in a lotta contru à "nemichi di u populu" hè privitti assai attivu. Iddu hè spessu prisente durante u interrogation di prighjuneri. È in u sicretu di a so storia hè ancu boni riprissioni purtatu. Yezhov vulia ellu mintuveghjani à l 'articulu di u diputatu, ma Stalin ùn hè dirittu: per rimpiazzà un listessu agenti specialista hè difficiule in u Cumitatu Cintrali.

Dirittori di u Supreme Soviet di l 'Unioni Suvietica

Solu in la fini di ardori Malenkov accuminciò a sunta di i camari di sicretu in l '' arena pulitica aperta. Dirittori di u Cunsigliu Supreme, si fù usata in 1938. Falsi allargamentu di u catalogu di tematiche chì sò solving Georgi Malenkov. Cusì, à u cungressu naziunale, feci un raportu nant'à i trasporti e appricazzioni, industriale. Duranti stu tempu riniscìu a pigghiari un forti postu in l 'ambienti di Stalin. È in stu ambienti, s'è vo ùn piglià in contu l 'opinioni di Boris Bazhanov, ch'ellu era u solu persona cù una educazzioni supiriuri. In più, ci avia un cunsiderà memoria di e grande capacità di u travagliu.

l 'anni, a guerra

Duranti Alimagna Georgy Malenkov spissu si n'andò à u fronte. In u 1941 - in Léningrad e Mosca. In d 'aostu 1942, Malenkov si n'andò à Stalingrad. Duranti stu pirìudu, sottu à u cuntrollu di l 'industria civile hè, ch'ellu era incaricatu di i pruduzzioni di aviò militari. In l 'autunnu dû 1944 Malenkov metti in lu suluzione à a "dumanda giudaichi." L'argumenti si tratta più chè unu rapportu à u Kremlin. In ùrtimi anni, la guerra di Malenkov hè più n'accupava di a pèrdita di maschile i posti a li rapprisintanti di naziunalità giudaichi.

Pusizioni di l 'attuali Sicritariu Cumitatu Malenkov Central prima tinia sette anni. In u 1946, ci fù suspesi per i sbagli chì sò truvata in a pruduzzione di aviò. Anzianu Sicritariu Stalin mandò dui mesi in Asia Cintrali. Era un castigu ghiocu, cunfidu u capu dopu à u ligame Malenkov micca persu. In 1948 si vota pigliò, su i posti di i stranieri di u Cumitatu Cintrali.

affari Léningrad

Pieds membri gruppu Party tuccava à Malenkov, Stalin pirsuna. U listessu vinnitta pruvatu à ghjusti i stessi di u capu. Malenkov accusatu u cumandu di u Cumitatu regiunale Léningrad di undermining i fundamenti di u statu suvièticu. Si purtonu i essais per "casu Léningrad", u vechju abitudini hè prisente durante u interrogation.

At a fiera cumerciu All-Russian si tinia di jinnaru 1949. Sforzi Malenkov u so capu - A. Kuznetsov - fu accusatu di rigging i dati. Crime comu si girò fora dopu, ùn hè. Ma a stabbiliri lu cursu di evenimenti in accuratezza hè stata impussibile, perchè Malenkov distruttu quasi tuttu ciò chì fù riguardanti lu "casu di Léningrad".

Capu di statu

In la biografia di George Malenkov assai di lochi biancu. Perchè hè stu novu, ad avè travagliatu per parechji anni in l 'apparatu statu, ch'ellu era impussibile di stari a galla? In 1953, si intreccia corse u paese è hè u prima chì anu criticatu cultu di Stalin di sumiglia. Tuttavia, in lu 1957, Malenkov statu pigliatu da u Cumitatu Cintrali e vinni numinatu diritturi di l 'power plant in Ekibastuz. Ancu di quattru anni dopu, e scacciò da u partitu di crianza. Sicondu à una versione, l ' "cumpagni" Ùn aghju rimessu u Malenkov brama a risolviri Affare impurtante senza e so cunniscenze, indipendenza, ch'ellu mustrò à i primi anni doppu la morti di Stalin.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.