GirateIndicazione

The capital of Yemen, Sana'a: la storia e attrazioni di a cità

The capital of Yemen - Sana'a. Hà statu cunnisciutu dipoi u primu seculu. In lu medievu, attraverso la cità era Routes cumerciu da meridionale Arabia à u Mari Meditirraniu. From VII à IX seculu, era la risidenza di caliphs Arabi, e poi addivintau la capitali di lu statu Yafuridov. Next, da l 'XI à XV sèculu, la capitali realità di Yemen fù alternately cuvirnaru da parechji paesi arabi. Dopu à 1628 la cità fu parti di l 'Imperu Uttumanu, e poi addivintau la sedi di Imams più. In 1918, divinni la capitali di Sanaa regnu Yemeni, è dipoi u 1962 - u statu di Yemen Republic àrabba.

Yemen hè unu di i paesi più chjucu in u Mediu Urienti. d'oghje forma statu statu furmatu in u 1990, dopu l 'merger di San è u Nordu Yemen. Anna à chì, i dui paesi diffirìanu ave penseri gnustrii dipoi l 'assassiniu di presidente è a coups, oltri periodically à a guerra incù iddi. Stu rafale di a vita pulitica ùn andà à prò di u paese. A capitale ecunomica di Yemen - Aden. Esiste, ch'ellu era u cità u capu di i stati, Lingua.

Hè da nutà chì postu chì u medievu i capitali di Yemen, u so aspettu ùn hà cambiatu varietà. A cità hè inclusa in la lista di i munumenti di cultura munnu. In Sanaa Ci sò 50 moschee in parechji dimensioni, per chì in i vechji ghjorni, fù chjamatu l ' "cità di i turri antichi di u gruppu". In u capitale, u scanzari di lu palazzu Gumdun sarvata, di cui eni cunzidiratu lu cchiù granni custruzzioni high-novu. Si era piuttostu di 20 pavimenti.

A capitale realità di Yemen usatu pi essiri la cità principali di lu stati, San Francisco. Di più interessa quì sò nutevuli: i bagni medievale, al-Jami muschea al-Advent (u solu unu, luntanu da a Mecca, un kul Muslim - a petra sacra), a citadella, caravanserai e case cù Sognu orti. Ci sò dinù musei: i vechji universitaria (cunnisciutu da u I seculu), una nazione, militari, arti è artisgiani. locu assai ntirissanti è la Great pintu di VII seculu, chì si trova in l 'Town francese antico.

Market Es Paolilla - qualle unu di i lochi edifizii, chì hè rinumata di u capitale. Yemen, in generali, u statu hè mischinu, accussì lu cummerciu hè una priurità di u cantata di u bugettu. U Cereali argentu et tissu d'oru spugna mercatu sell, ghjuvelli, darà doti e inlaid cun metalli preziosi, diffirenti tipi di cutedda. Es-Suk da tempi antichi cunnisciutu per i so prudutti, soprattuttu spezie è caffè. Stu mercatu hè tantu vechju è uriginale, ma mi pari chì quì tempu passa e mpinci. In u passatu, u statu passatu à traversu l 'itinerariu caravana chì cura u so binistà.

The capital of Yemen hè situatu in u centru di u paese nantu à una altupianu. T'hà una populazione di medità un milioni di abitanti. Sta cità hè un centru cummirciali, cultural, industriale è amministrativu di u statu. A produzzione più i strazi di l 'armi, moquette è cauciucata, oltri a pruduzzione artigianatu di ramu, d'oru è gioiello' argentu. A cità hà un aeroportu internaziunale. The capital of Yemen hè culligatu à un autostrada cù una grandi u portu di Hodeida. In u corsu di u mémorial muneta lucali, oltri euru US. Piglià quì, è soldi, European, ma menu prubabili.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.