Arte e spettacoliLittiratura

"Più Chè è Giusta". Razumihin: un caratteru

Attraversu l 'imagine di u caratteru Dmitri Prokopyevich Razumikhina Dostoevsky si u so postu chì si sò verdi è dà una griglia murali di a tiuria di Raskolnikov-arma ", sangue, u cuscenza". In u rumanzu "Crime è Giusta" Razumihin pesa cum'è persona hè sempre unsteady, ma assai attrattiva.

Raskolnikov Razumikhin - una bona di paragunà trà dui novi tinnenzi à mezu à u ghjovanu di u tempu. Writer a tali esempi mostra chì u sviluppu di a pusizioni di a vita pò esse assai differente da ogni altru. Quarcunu pò divintà "schiavu" di u tiuria chì rietta Diu, (issu hè u listessu Raskolnikov), mentri 'altri vi t'ani "terra" murali e hannu a capacità à distingue bè da u male (sta Razumihin).

A la scola à spessu scrive un scrittu nantu à u tema: "Razumihin (" Crime è Giusta "): u sputicu". Quale ch'ellu hè è ciò chì i so principii murali, à pruvà à capisce.

L'idea di "Più Chè è Giusta"

U scopu principale di u rumanzu "Crime è Giusta" Mihail Fedorovich Dostoevsky rumina truvà un longu tempu, postu chì i ghjorni di travagghiu duru. È u travagliu nantu à ella, accuminzau cu grande entusiasmu è elation. Stu travagghiu, comu stati mintuvati sò urtimi anni criativu è s'imbriaca di tutti i so pinsamenti, è idei. Ma u tema centrale di u annata hè dinù assai bè disclosed in stu travagghiu. prublemi suciali anu ricevutu una nova direzione filusòficu a cunghjunzione cu lu dramma eticu "arma-ciamata," Manuele Raskolnikov, chì ellu stessu furzatu à fà se rendre castigu, è cusì di novu à raghjugna u pòpulu. L'idea di u prutagunista Raskolnikov - divintatu u capu di u distinu è arrivare a dritta forte è fiera à castigà nun disidiràbbili è cusì fà cuntenti disadvantaged. Chì hè u filusòficu scopu Dostoevsky, cumpresi mudernu umore rivuluziunariu in lu 1860.

Razumikhin. "Più Chè è Giusta." caratteristica

caratteri Minor sò alliati ideali, o abbirsari èranu di u prutagunista. In u rumanzu "Crime è Giusta" Razumikhin - chistu è unu di l 'cchiù' amichi di Raskolnikov, chi, però, ùn pussede micca i so punti. Difatti, l 'idea filusòficu di "picculu malfatte" di Razumiha hè chì i ghjovani obbligu di travagliari comu maistri, duttori, medichi e agronomists à ognunu u locu sirvutu bonu. È ch'ellu ci vole à assistenti a lege, ecunumia è educazione, è prumove i acquistu di tarra da cuntadini, arrangé insurance, prestiti nazziunali e migghiurari attiragliu agriculu.

In sta manera, Razumikhin vitti falsi vìnciri lu difettu di inuguaglianza suciale. In u so parè, ghjè stu pussutu distrarre u publicu diriggenti giovane e forze di l 'attività, rivoluzionariu è ogni vita viulenti migliurà.

"Più Chè è Giusta." Description Razumikhina

In generali, u tuttu puntu di stu scopu hè lu fattu ca tutti l ' "gran cose" deve esse manca di più tardi, finu à i tempi megliu, è avà ci vole principià à agisce tutti in u so locu, è tene silenziosu u travagliu culturale. Raskolnikov justifies ogni sangu se qualchissia pichjò nantu à u modu di qualchi causa nobili, o una grande scuperta, o quandu un omu assai assai suffertu da qualchi persona mala. Sti argumenti è pienu di a so rumanzu Dostoevsky di "Più Chè è Giusta". Razumihin comu si ghjoca un rollu impurtante, è si cumplettamente i punti di l'autore.

Razumikhina sputicu è arquantu ntirissanti. Dostoevsky noi accuminciatu Description edakogo bumpkin, RUFFIAN joke, forti, a natura, ma assai nòbbili e ginirusu omu Russian chì suttumette cumplettamente a surella, l'Avdotya Romanovna Raskolnikov. Dopu à tuttu, ci voli un peigne è ellu stessu belittles nanzu sta debbule è dilicatu biddizza.

pochvennichestva

At primu sguardu si pò pare chì Razumikhin hè una pragmatist, ma ùn hè micca. In i so siti, è relies sempre nantu a tiuria di '' bona ', chi hè u publicu Russian di idee di direzzione religiosi è filusòfichi, comu Slavophilism, Westernism contrasted. Hè statu propie à l 'identità Russian, chi distingui si da la cultura uccidintali.

Iddu criticizes la liggi di pri-riforma è ordine. People like Luzhin (canadese groom Kfartah), si veramenti odiatu, cum'è tutti i calculari e circannu ddà benefici. Iddu pigghia da tali pirsuni cannibalistic rissentu perchè di i so credenze.

Atleta Russian

Dostoevsky in u so rumanzu "Crime è Giusta" hè Razumikhina cum'è un eroe Russian, "lu vinni a li carusi," chi dedica a so gran putere à cuncretizà lucca Raskolnikov è a so famiglia - a so surella, Kfartah, madre Pulcheria Alexandrovna. Iddu li hà aiutatu ancu quandu amparatu chì Raskolnikov - l 'arma.

Razumihin vede à ogni anima umana, cù quale ellu mai parrava. Iddu si mittissi chì un tali scélérat cum'è Luzhin, un hopeless è ùn curretta, ma lu stissu Raskolnikov hè sempri pussibili à "tornu" è dinò daretu in lu circulu di la sucitati umana.

Amuri di lu Kfartah

Raskolnikov cum'è un amicu fideli e amanti di a so surella, Razumihin fà tuttu à aiutà li, è fà li felici. Sò dedica a stu scopu ùn impediscenu micca i custruzioni di a so furtuna persunale, chì voli sempri à Razumikhin. "Più Chè è Giusta" hè bellu alludes à u fattu chì omu ùn pò esisti fora di a sucetà, è a famiglia di crea u so mistieru sceltu di purtà un segnu suciale è insignà accordu cù u scopu suciale è puliticu, o accordu.

imagine Razumikhina

So, Raskolnikov Razumikhin assai bè contrasted. "Più Chè è Giusta," l 'imagine di u quessu face unu di i figuri più impurtante in a vita di u prutagunista. Dostoevsky iddu discrivi comu un giuvanottu, una studiente, un signuri chi hà un amicu à l 'università - hè Raskolnikov, cu cui si sò anni pràticu è una mità.

Razumikhin - aperta, tipu, incù un vastu Russian anima 'omu. Ghjesù hè una grande fideltà-seekers e ama di ittari 'na verità, chianu in u visu. Hà un pocu mintìrisi citadine, ma per daretu hè un 'arma assai attenti è dilicatu. In più, in "Più Chè è Giusta" di u prodottu Razumihin prisenta cum'è un giuvanottu cultivata, chì sà i trè lingue European e vinni di crià u so ufficiu edizione. Si vene à ellu, Raskolnikov subitu dopu à l 'assassiniu, à aiutà u truvà un impiegu in duttrina. In fatti, si juncu finu a iddu à truvà un 'anima vivant di cummunione, capaci di cumpassione, chì hè in gradu di fà sparte u so piattu.

fidili cumpagnu

amicu assai fiducia e onestu hè Razumihin. "Più Chè è Giusta" discrivi comu si cura di i malati, è ancu Raskolnikov dumanna Dr. Zosimova piglià a so malatia, e ci prisenta a so parenti luntanu, di u sangue, u cori Porfiry Petrovich. Iddu sapia chì Raskolnikov comincia a vidimi forti justifies è withdraws so giant à i k, accussì comu cu gran primura, si rifirisci a lu arrivu di la matri e la soru di Raskolnikov iniziu e cascate subbitu a 'amore cun Kfartah. Cum'è un risultatu, ci avissi a spusà la.

A lu so 'amicu Razumikhin Raskolnikov lija cu caluri e trimannu, puru siddu si capisci chi sunnu diffirenti genti cun ellu. Hè assai curiosu chi Razumihin da tutte e differente qualchi unestità particulari è cusì Cuy. Sò parechji prucessi verbali è Fac pò esse liberu usatu comu una surpresa. È u so senzu di umuri, irunia è uggettu tocca, siducia, è u stilu ùn pò è ùn pò causari sentimenti di simpatia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.