FurmazzioniStoria

S.te Kantaria: u stradellu cumbattimentu di u eroe

S.te Kantaria hè unu di u più famosu miti di u Great War Refrains. In lu so 'onuri, chjamatu parechje strade e chiese. Monumenti di li surdati di l 'Armata Russa sò in parechje cità di a diversi paesi post-Suviètica. Photo induve Kantariya assemi Egorov si misiru a Banner Victory più di u Reichstag, hè un simbulu di a vittoria di più di Girmania nazzista in u mondu sanu.

S.te Kantaria: biografia

Melito nasciu 5 di uttùviru, 1920. Aghju vissutu in i cità di Jvari cù a so famiglia: a so mamma, Gianfranco tromya è dui sureddi. S.te 4 anni in a scola primaria. Eppo travagliatu nantu a tinuta in u listessu paese. A famiglia hà appartinutu à u pòpulu Kantaria Mingrelians chì era parti di u naziunalità di lingua, ma cu quarchi diffirenza. Gianfranco S.te morse in u fini di 1990. Unu di i sureddi vivono in Grecia.

Varlam babbu, participau a la accussì-chjamati davanti furgoni. Iddu era prumessa à l 'supply of truppi suviètichi, è travaglia à i fabbrichi. Iddu ricevutu per i so meriti fatica lu midaglia "Per difesa di u Caucasus" è altri.

Dapoi u principiu di a guerra, S.te Kantaria fù scritta in u Armata di lotta l invasori. Digià in u 1941, addivintau un lunar 3a Cuccurucucu Armata.

Berlin offensiva

In lu 1944, lu primu Linguistica Front statu furmatu. Hè un insèmule di 150-XX Division infanteria, chi facianu u serviziu S.te Kantaria. issu e truppe davanti libbirata la cità Occupati di l 'Unioni Suviètica, in Belarus, è tandu lanciau un offensiva in Pulonia. Duranti la lotta, l 'Armata Russa raghjunghje u àutra pulaccu, i membri di u Ludovit Armata è Craiova. Cumandava marisciale ligginnariu fronte Rokossovskii. 3a Cuccurucucu Army attravirsò l 'Vistula.

Dopu à u principiu di l'offensiva Berlin hè l 'esercitu 1st Linguistica Front sò statu urdinatu à piglià Berlin è infini Smash Girmania nazzista. In totale, stu funziunamentu intarvena dui è un miliuni di meza ghjente Armata è circa 160 mila fanti pulaccu, 6000 serbatoi e un enormi quantitati di artiglieria. In fine, u funziunamentu hè a riescita, mener, a la fini di la Secunna Guerra Munniali.

Facennu la bandera vittoria

Banner, chì S.te Kantaria cun Yegorov è Berest fece nantu à u Reichstag, fù fattu uni pochi di ghjorni nanzu. U decretu persunale di vittoria di Stalin più Germany fineva a bandera di a vittoria più di Berlin. Stu capu citatu in u so famosu discursu in ottobre 1944. Quandu e forze Soviet inturniatu Berlin, cumannati qualchi divisioni cuminciaru a fari bandere spiciali.

Politotdel classa Issa 150th urdinatu prudutti 9 bandiere spiciali chi pò ièssiri usatu comu bandere. Stalin hannu pirsuna un oggettu chì massima avissi up Girmania nazzista - u Reichstag. S.te Kantaria hè a paga, tantu sempri cumbattutu nantu à u solcu fronte. Sicondu à i mimorii di unu di i partiti, verniciatura Banner, fu fattu la bannera a lu temperature at night. Dopu à l 'ordine di servicewomen cumanda hè stata fatta di tissutu pigliatu in Berlin bannera. Unu di l 'devant-linia italiani - Wassily spills - deduced manually lu marteddu è fauci. Parechje tempu pruduzzione tennaru, dapoi u primu tempu di capiri ca la soru cchiu` tirribili di guerra in a storia umana vene à una fini. Comu l 'bearing ont cartilluna segate è moldings.

Comu lu Banner di Santa Vittoria

In l 'ultimi ghjorni di d'aprile, i più feroci cumbattu s'hè lampatu fora di Berlin. truppi suviètichi era in u cori di u capitale. U nimicu era cusì vicina chì in lu corsu era grenades manu e una pala bayonet. Iniziu era battagghi di sangu nantu à tutti i metre. In la sera, u 30 d'aprile di u 150 bissau RI Division andò à u Reichstag. In lu bastimentu cuminciau a lotta, u focu cumandatu da parechji pavimenti. Kantariya S.te Varlamovich hè à mezu à u gruppu chì purghjiti bannera attaccu.

U 30 di maghju, l 'Armata Russa assartaru è cunquistata quarchi pavimenti. On a matina di u 1 di maghju, Aleksey Berest, Mikhail Yegorov è S.te Kantaria hà risuscitatu u Banner Victory più di u cupola Reichstag. U ritrattu di stu mumentu, hè recognizable tutta mire.Za curaggiu e participazione à u mumentu storicu Kantariya statu attribuitu a medaglia di Eroi di l'Unioni Suviètica.

Dopu à la guerra, si campava in Sukhumi. Murìu Kantariya S.te Varlamovich in u 1993.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.