Food and drinkRecipes

Manty avec pumpkin: una ricetta per una platica famosa di l'Asia Centrale

Si qualchissia ùn sà micca quantu sò u manti, hè un pane di pasta fugliate da carne grassa, cù assai cipolle aghjustati, è cumplementu a carne è cipudine chì spessu ponu una zucchinata è coguanu tutte e cose. Delicious!

Qual'hè natu è risuscitatu in Asia Centrale o Kazakistan (cum'è me), per questu mantu - un di i pratosi più piacevuli. Eccu in ogni casa, ci hè una casserola multiplicata grande, chì si chjamava mantovarka (o mantashnitsey), in u quali u nostri buttoni preferiti sò preparati per un coppiu.

In regula, preparamu u mantas per un qualche festa, quandu almenu 2 hostesses riuniscenu in a cucina, è digià amicheone composte mantice cù calabresi, a ricetta di quale tutti sanu, per tuttu a cumpagnia. Inseme, i trè d'elli si muvianu rapidamenti è ùn si pò micca "carricà" una mantovarku, postu chì ùn sò micca assai mantelli, cum'è parechji manichi. E si fà, ùn hè micca un prublema di calenderà in u stessu microondas, o l'oghje dopu pudete frarà i mantelli friddi in una padedda - hè assai gustoso.

In a casa facenu sempre manti cù a zucca, a ricetta di quale offre à a vostra attenzione.

Vulete dumandà, perchè aghjunghje una zucca in li mantises? Per juiciness! Un veru manti hà bisognu di sosula. Inoltre, a carne cù a cipolla è a zucca face una culle di coghju excelente, chì ùn hà micca pruvatu, crede à mè, questu hè un platu assai populari.

Allora, per preparà u manti cù a zucca, a ricetta chì proposo, avemu a furmari una pasta simplista elàstica, cum'è nantu à dumplings - di a farina è di l'acqua è di u sali plus una cullette d'oliu vegetale. A pasta si devastassi è ammintazione, apparinatu è si pirmetti di restu à un pocu di tempu, per ciò chì si torna elàstica per ruttura sussegwenti. Hè megliu fà un pezziunamentu senza l'aghjuntu di u ova, postu chì ghjè sta pasta chì serà più prontu infiltrata da l'internu cù cipolle è i zucche di carne chì sò alliberati durante a cocciuta.

Per u riposu, cum'è una regula, piglià un cordellu ghjovanu, è per juiciness in u ricipimentu aghjunghje più gras gras (o grass gras, chì chjamanu). Ma pudete fà manti da a vigna (ùn hè micca indurisce cum'è l'agnellu) o pudete cunglienà parechji mane di carne - più importantemente, assicuratevi di piglià carne cun grassu per chì u riposu ùn hè micca magre.

U mantas più freschi sò stati uttene si a carne si è cutucatu manualmente da cubicelli à pocu pressu, circa un centimetru in grandezza, è micca passatu per un moliere di carne. Ma sè ancu decide di utilizà a carne, aghjunghjendu a più grande.

A ricetta per u manti cù a zucca suggerisce ciuvuli è e caravanu pigliate assai chì, in quantu à u voluminu, ùn era micca menu di a mità di u volumu di carne. A cipolla si deve finamente chopped, a carve crua limpiata è tagliata in cubbi cun u stessu tannicellu cum'è i pezzi di carne. Carni, cipolla è pumuta, salite, u salottu hè prestu.

Avete bisognu à rotulà a pasta in un capu finu, è u diludu pudete pudè furnisce a pasta - u migliore (in particulare i patinati qualificati si puderanu rollu cusì bè chì pudete leghje u ghjurnale per via di sta massa, ma chì questu ùn hè micca travagliatu per tutti, pruvà almenu micca più gruffu 2 Mm roll out).

Aduprate, aghjunghje a pasta in squadre cun un lado di circa 8-10 cm. Ma assai, ancu cumu mè, fate, cum'è in u casu di ravioli o vareniki - scorri un fogghiu longu, circa 3 cm di diàmitru, è tagliate à longhi di 2 , 5-3 cm, è da ogni zicchinu lampate e circondi individuali per u riposu. Ci hè più cchiu turchi, u più grande di a tagliu di i mantelli. Piglia a manu di medium size - micca ghjigantescenti, ma ùn avete bisognu à rimettimu - ùn hè micca pelmeni!

Per ogni quadru o circhiu ci ponu, senza rigrettu, piccatu è forma manti. Modi per fà una pasta, uni pochi - pigtail, envelope, rose. Ùn sò micca sapè cumu nome u mo metudu, ma aghju ciò chì: prima, pugnene a pasta nantu à u forcemeat cum'è seppuru transversale, aghjunghjendu i lati opposti di u circhiu (o l'arme di u quatratu), aduprate un pocu rimbutu in furmazione i vilativi, avè un pruggettu, è dopu unghjunghje à e cornamenti in parechji, Un disegnu hè disegnatu cum'è a figura ottu o u signu di l'infinitu.

Grate mantovarki pre-lubricate with vegetable oil and put the mantles in un circhiu, per ùn avè micca vinute in cuntattu cù l'altri. Intantu, mudeli è stack the manti, filling un cerculu dopu l'altru, in u panu di fondu avemu dicitatu separatamente l'acqua per fure. Quandu u bagnu di acqua, aghjustemu e cuscini unu nantu à l'altru, fate assai l'ottaglione è marcate entre 40-45 minuti. Questu vuci è cù calabresi sò disposti per una coppetta, a ricetta di quale avemu cunsideratu.

Quandu hè u tempu, avemu allatu u manticiu cù una zucca è a carne nantu à un grande pane, fassi nantu à a mantra, sprinkle with greens per apparenza è a purtalla à a tavula, induve tutti cuddani à u calore!

Prune-made mantas pò esse furnitu cù crema agria, salsa di e zucca d'arancia è cipudine, ma amiammu una salsa simplici cum'è una mischju di crema agrume è maone, pigliata apprettamentu allora, più un pocu di ketchup, è aghjunghje tutte parechje crave di l'agliu, passendu l'annullamentu - . Questu hè assai gustoso!

Bon appetit!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.