Food e bevandeVini e spìriti

Licore "Malibu"

In u mondu ci sò tanti spiriti cù una ricca di storia è assai nomi u etichette. Nni sannu, ancu quelli chì hannu mai pruvatu lu. Unu di sti "célébrités" - Liquore "Malibu".

Era quellu chì trova u pruprietariu di u più raffinatu, in u mondu di gustu à mezu à i cintunari di altre marche di rumbu. È ùn ci hè nunda di stupente in lu fattu ca tali un rinumanza fiche i risultati in vendita - quasi tri miliuna di casi un 'annata!

Giniralmenti rumbu affaccatu un longu tempu fa. Avemu tutti i ricordu i piani di i pirati un pienghjite micca, chì nimu andata muvia micca senza piglià cun ellu un coppiu di buttigli di rispettà Morale. Licore "Malibu" - un zitellu di u XX seculu, quandu i passioni di miliuna di genti a 'na gamma di Nîmes fattu Manufacturers liquore forte a prividia fantasia at full capacità.

U licore hè basatu nantu à una vera rumbu Barbadian, chì dà un gustu di più raffinatu, agghiuncennu molasses è strattu naturale di nuci. So vivu diventa dolci è s'avvicinò una maraviglia aromatica sìmili di i paesi trupicali e marini Serenata.

Tuttavia, in ordine per pruvà à "Malibu" vai luntanu ùn hè micca necessariu. Iddu hè avà vinnutu in più di cinquanta i paesi. Pirciò, appena andà à i casi cchiù vicina e taliari bonu supra li scaffali di buttiglia di latti-bianca incù dui palme contru à una inturnianza di un tramonto, trupicali.

Liquore pò ièssiri usatu comu na scuole cumplettamente. Tuttavia, issu ùn hè micca di tutti, perchè micca ognunu pigghia la ducizza eccessivu. Rintra iddu vinci lu cori di 'na parti di una varietà di Nîmes. Iddi e gustu unicu hè à palesu in la piena, è i labbra, ùn bastone inseme.

Cosa cocktail, liquore forte "Malibu" acchianari? À fà una selezzione, vi ci vole prima à pruvà. Però, ùn lu fattu ca duoppu chi vi pudè ritruvà nantu una cosa.

U sottu sèmplice - hè to mix liquore forte cù ogni suchju agrumi è di vin in un biccheri cu Ghiaccio. Juice dilutes la ducizza perfetta. U risultatu hè un scuole di furtezza circa 10-gradu, in un rapportu di 90 M ml di suchju è liquore forte 60. By lu modu, siddu voi pigghiari lu sucu mango, allura sarà una, cocktail "Acapulco".

Pour in un biccheri 100 ml di sucu, ananas, aghjunghje thereto 30 ml of "Malibu" è mmiscari bè. Nun scurdari lu Ghiaccio. So magichi vi ponu beie tutta la notti longa ca lu viti hè abbastanza faciuli - ghjustu 5 gradi.

Fans di Power pò offerte a na cumminazzioni di sucu, licore è "Red Bull".

Per quelli chì li piace di più cosa cusì, ùn ci hè a funziunalità prossimu. Piglià parti uguali Martini è licori. Orange sucu vi tocca appuntu volte cum'è assai. Voi ùn vulete, arancia - sceglie ogni altra ricetta permette. Pour lu tuttu nta nu biccheri (highball, se ogni) cu Ghiaccio, move è larga. Just ùn vi scurdate chi i livelli in issi Nîmes pò ghjucà un mali crudeli cù voi, à mustrà i so "caratteru" a lu mumentu più inopportune.

Un altru classicu, cocktail - "Milk So". As significa lu nomu, vi tuccherà u latti (200 ml) per u so preparazione. Si deve esse spartu in la catinella di un inaturalis, aghjunghje à u listessu 60 M ml di liquore forte è dui cuchjare di zuccaru. All appaghjà prune circa unu minutu, allura va ni lu bicchìari.

U latti hè giniralmenti cunzidiratu unu di i cumpona tradiziunali di Nîmes cun "Malibu". Quì sò un pocu di sti ozzione.

Piglià u latti, licore "Malibu" e crema. Tutti stu hè mmiscatu in parti uguali a un inaturalis è sparta in un biccheri di Margarita. Sè voi canciari u prezzu di u cumpunenti, vi ponu ghjunghje la cumminazzioni perfettu per te. Vulete italiana - vin più alcolu, liggera - latti.

Ci hè dinù u cumanda, induve hè crema, mixte, caffè licore è "Malibu", si gira fora tantu sapuriti, sulu nun hannu troppu à mosse. Induve tù ùn bisognu di un inaturalis, Shaker abbastanza.

Tutti l 'prescriptions sopra sarà apprizzatu da quelli chì per quellu chì ci hè solu un significatu di a parolla "Malibu" - liquore forte. Cocktails, preparatu u so mezu, una cosa tremenda. Prova è esse sicuru di amore!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.