A perfettamuPsiculugia

Libri interessanti per i femine chì vale a pena leghje. Libri in psicoluggìa, libri nantu à l'omi

Hè cresce in generale chì in a nostra età caòtica di a tecnuluggìa universale a ghjente lighja menu è menu. Stu puntu di vista, sicuru, hà u drittu di esse, ma a situazione, apparentemente, ùn hè micca critica: numerosi pruduttu di libri elettroni sò assicurami micca poviri.

Una materia di gustu

I risorse per l'Internet chì furnianu libri in forma di digitale sò dinò i competiti di e publichi tradiziunali. A scelta finali hè sempre à u cunsumadore. Qualchissia li piace u ruste di e pagine è u listinu spiciale di a tonda, l'altru apprezzarà u cuntenutu in u libru è prefete a cunvenzione di un gadget modernu in quale unu pò "cram" una larga biblioteca è pò esse senza rigalu.

L'acchèttu di compilà una lista intitulata "Libri interessanti per i valigiane à pena" hè cum'è individuali. Eppuru, u sessu di dèttili rapprisenta ancu a mità di l'umanità, perchè a varietà di preferenzi devi esse enormi. Not all women "fanat" da l'amore lyrics. È micca tutti quellu elli hè prontu per esce da a strada per espositu.

In ogni modu, i sterichi riservati in a societa ùn anu micca annunziatu - sò guidati da parechji risorse è media, listinu di libri interessanti per i femine chì vale a pena leghje.

Sò una donna, chì vole dì

L'identità di ghjesu dicta un accordu diversu. A voti hè umilanti per boni dama, quarchi cosa ridiculu. Parechji edituri è vitturi di letteratura crede chì i primi parigghi tutti i libretti interessanti per i donne nantu à l'omi (com'è una scelta).

Una bona mità di l'umanità, ovviamente, hà duvutu un nome dolenu, o questu veramenti stabbilisce prublemi cun diversità. Hè cresce chì l'omi sò primarmenti interessanti i libri nantu à a guerra.

Una manera o altra, è a presenza di un "spalle forte" com'è una condicione necessaria per "a felicità di a donna" hè cultivatu in tutte. Sì ùn avete micca scrittu annantu à l'equitativu, ma un bachelore inveteru - una criatura ferma chjamata (è disprezzata) di una vechja servita.

Linuti per a domesticazione di u male

Forsi, per quessa, libri interessanti per i donne chì vale a pena leghje, necessanu cumprendi numarosi travaglii cum'è u libru Macmillan famosu "Perchè ùn site micca maritatu?". Hè intesu chì l'autore sapi comu aiutà u più "regnu blu" senza risplendienti per corriggerà u so cumpurtamentu per affucà cum'è quellu chì cume una unità soċjali fundamentale.

U voluminu hè cunsacratu à i volumi è volumi: "Cumu cunghjuntà à casare per 2 mesi" (A. Popov), "Cumu cunghjuntà à casare" (R. Kirranov - sì, l'omi, troppu, ùn vogliu micca impastatu di maestà). Se ùn avete micca dichjarazioni longu chì sò longu di alcuna, ma vulete vulete in ogni modu, pudete piglià "versioni di lumera" cum'è "Cumu sculacciate l'attenzione d'un omu" (Yu Anokhin) o "Omi è cumu ghjustificà e cordi da elli" (I. Antonovu). Nant'à i libellà di i librairies, i travaglii nest in tunnellati sottu a scrizzione: "Libri interessanti per i femine chì vale a pena leghje". A psicoluggìa di l'autori hè simplicità è cumprinneru. U nomu serà interessante è esci forcà à compra, è ancu s'ellu l'erba ùn cresce.

Quandu serà a quantità per a qualità?

Una regula simili hè guidata micca solu da i psiculoghi di a famiglia di famiglia - postu chì no tutti i vostri fuzzini vìdenu u so destinazione in a vita di famiglia. U mondu mudernu dita novi cunnutteri - libri interessanti per i donne chì vale a pena leghje, pò esse riligatu à u successu suciali. Nta stu campu, puru, una larga selezione di littiratura nantu à l'autore di sviluppu.

L'unica pietà hè chì micca micca quellu chì hè d'alta qualità. À quest'ora era in moda per cumprà travagliu cù nomi chjosi cum'è "Cumu hè una puttana". In certi d'elli (per esempiu, a penna di E. Shatskaya) i paròbuli ambiguous sò stati qualchì volte sarà qualcosa incunificata è ancu vargogna per l'autore.

Per esempiu, u passaghju di u scrittore cun l'accusazione chì i dui professorii chì si sò maritamenu quandu eranu studienti in quellu tempu "ùn sapianu chì ùn eranu sgranati" hè un scopu assai polemicu. Unu ci hè l'imprissione: l'autore hè sicuru chì a mente hè stata cumanda cù u certificatu di u duttore di scienzi ... È a dichjarazione chì Maria Callas hè una puttana (è devi esse da esse un esempiu) ùn ùn passene nessun porte in tuttu. À u mumentu di a so vita, era una donna profondamente infeliz, chì perdeva a so vuci maravigliosa è a locu di u so amatu. U grande cantante morse sole. Nta l'ultimi anni, a so cumpagnia principali hè statu solu uni pochi di poodles. In genere, ùn hè micca meritatu ogni offense da Mrs. Shatskaya - è quasi nimu anu da accunsentà à ripetiri a so strada di vita (è ancu questu ùn hè micca dispunibule per una persona ordinaria - ma talianu tali spessu spessu pocu). In generale, volte volte ancu di in verse: "In una litteratura taliana hè chjucchjata di basura".

Cumu separà u granu da a pàglia

I travaglii, chì sò posicinziati da i cunzeneti, sò libri interessanti nantu à a psiculugia di i donne, sò assai numerosi, è quarchi hè difficiule di capiscenu questa abbundanza. Ancu a regalia più numerosa di l'autori, vultendu nantu à u flychef, ùn guariscenu micca. Questu pò esse un altru lettu insitu è sensu, pensatu per i persone chì ùn sò micca le litterate.

U sensu cumunu pò virimi à l'aiutu, rivisioni di cumpagnie nantu à u campu di u lettore è a parsunalità di l'autore, chì pò esse in usu di cunsigliu suffirenziu. Aghju dettu chì in a maiò parte di i casi, libri interessanti per i femine chì vale a pena leghje, ùn seranu micca diffirenti da "l'omi". In certi quartieri, ci hè una parolla chì a littiratura hè sola mali è bona, senza diventà in nisun altru catégorie.

Ùn maschili è femina, ma bona è mala

Un pensamentu cose d'attenzioni, anche micca indiscutibule. A almenu in quantu à a ficzioni cuncernanu, ci sò improbabile chì parechji omi chì sanu (sia più lè) rienghi comu "Jane Eyre" di S. Bronte o "Pride and Prejudice" di D. Austen. Questu definiscemente, ci hè un tipu di littiratura chì, essendu un rappresentante di un bonu, hè sempri vicinu à u sexu debbule.

Fù questi libri, sicuru, avè trovu babbi è romanzu novale, è l'impresa. I detti ditirti è una littirariu psicologicu specifica chì cerca di insignà à i tempori tristi per vincere u sessu oppostu, utilizendu una varietà di tecniche - da l'imutu à a manipulazione. Ma questu hè stata digià alta.

Leghje i classici, madama!

Se tu pigliate u prublema di dà cunsiglii, eddi libretti interessanti per i donne chì vale a pena leghje sò l'articuli classici cose cunnisciutu à ogni persona. Se setè u ghjocu per leghje tutti per una sola vita ùn hè micca bè. Ogni annu avè passatu a prova di u tempu.

Allora, hè pussibile abbastate di dì chì tutta a civiltà umana cunzidira "Anna Karenina" (per esempiu) - una storia sia plausibile, è i caratteri riflettuti in ellu - per a vita. I collisions di i travaglii classichi sò immortali, chì sò fermamenti ligati direttamentu à l'esistenza umana. I sentimenti è i mutivi di queste eroi sò eterna.

Eternu sentimenti, subjecte eterna

In fine, in fattu, i temi littirari ùn sò micca tanti, è sò tutti stati in quellu o altre variante back in antiquity. Se una persona hà cambiatu dapoi, ùn hè micca quellu impurtante. Ogni ghjovanu ghjovanu mudestu in amore sperene una intimità spirituale cù Romeo, è ghjucatu in ghjilosu cù Othello.

In più di una funzione praticamente struttiva, libri interessanti per i donne, prisentatu nantu à una stessa di a literatura clásica, anu ancu un principiu educatu. Demonstrate à quale esse o quellu attu pò guidà, è cusì intenta aghjustà à u so lettore bonu. Quandu B Strugatsky hà dettu chì a littiratura veru hè un libru per i persone è di e persone. Boris Natanovich ùn dispunia micca paroli à u ventu: ghjudicamentu di e travaglii chì sò generalmente cunsiderati classici, per questu hè.

Literatura Scienza Popular

À a listessa ora ci sò libri interessanti per i donne, chì saranu stati fascinanti per tutti i lettori indiscriminati, ma chì ùn si appartenenu micca à u mondu di l'arti. Questa hè una littirariu scientificu famosa di qualità in a so forma pura. À questu hè pussibule di purtalla "U ghjocu à quale ghjente" è "E persone chì ghjucanu à ghjoculi" E.Bern o "Psicologia di mentri" Ekman sò ghjucati.

L'autori di sti libbra sò figurine cunnisciutu in u mondu di a psiculugia. I pinsamenti sposti in i so opiri sò basati nantu à scrupulous scientific research, è micca spettaculazioni idle di e persone chì anu ricivutu una educazione dubbiula o chì anu micca aduprà.

Questi travaglii sò libri assai interessanti per i donne per 30 anni (o so), quandu l'intensità di i passioni ghjovani hà digià passatu, è a vuluntà d'amparà u mondu ùn hè micca micca.

Dames bè, interessate in a psiculugia, trovi per elli assai di divertimenti è in i classichi scientificu fundamentali cum'è "Interpretation of Dreams" di Z. Freud. Se fate qualcosa, hè megliu chjamà per l'autri espertezzi, micca dilettante. Per avvicinassi, pudete dettu u vostru tempu à a psiculugia socia. Per u sviluppu generale di a parsunalità, questu seria assai utile.

Qualificazione di età

E scelta di libretti interessanti per i femine chì vale a pena leghje, avete bisognu à piglià in contu l'età di u lettore prospettivo. Tuttu u stessu, a cullizzioni di l'opere di A. Dumas, invece, sarà piacè un ghjovanu ingenu, è micca una matrona chì spiega di l'esperma di vita. Inoltre, micca micca tutti i libretti interessanti per i donne di 50 anni trovanu una risposta in l'anima di 15 anni. "Benedettu sia u ghjovanu chì hè ghjovanu, benedettu, chì hà maturatu in u tempu", Alexander Pushkin ci enseigne. E da a megghiu literatura ùn sò micca tanti opari chì "tutti l'età sò sottumessi". A voti avete a sèntziri à i nomi cinuici cinquantii anni, anchi una critica persa di a trama torna è giorni di Romeo è Juliet è ùn si pò micca dì chì i so rimarche ùn anu significatu.

Libri per i zitelli è a famiglia

Una categuriu separata, in quali libri interessanti per i femini di 40 anni ani nidificazione, sò una varietà di beneficii chì aiuta à intendezza di a vita intricate di famiglia è à migliurà a relazione cù u so maritu è i zitelli. Tra d'issi opti destavanu pilastri cum'è J. Gray ("Men da Marte, e femine da Venere") - i psiculoghi, attuali, chì purtonu à u publicu i frutti di i so molti anni di travagliu. I testimonii di lettori indicanu chì u cunsigliu di l'espertu hè delicatu è incarnàvule, u principale hè d'applicà un minimu un esforzce.

Trà a letteratura annantu à a relazione cù a ghjinirazioni ghjovira di l'attinenza hè u libru di N. Latt "Cumu crià i zitelli è ùn avè insane". Quì, a razziunalità di l'argumenti, è u stessu stilu di prisentazione, l'autore stessu hè abbastanti capitu di assumiscu chì ùn sò micca persone ideali , è (cun un miraculu!) Ù micca condannò i so lettori, ma tentativu di sustene. U libru hè scrittu benevolente, cù l'umuri, facile per leghje è (più importantemente) cuntene cunsigliu coherente, seguente chì unu pò influenzari veramente u cumpurtamentu di u zitellu.

A generazioni anziana

Per a generazione maiò, ghjè in generale ritenisce chì a literatura medica hè aduprata - i pratichi dimostranu chì i libretti interessanti per i 60 anni di a donna interessa à a salute. Questa ùn hè micca surprisante, chì l'età si senti, si pò parechje malatie "sali", è tutti volenu esse attivu è alegre.

A popularità hè statu guadata da a literatura dedicata à i rimedii tradiziunali di a medicina - numerosi colti di e ricerpene più inesperu da l'ingredienti più imprevistate sò in a dumanda constante. Hè vale a cura è cura è ùn averebbe per ferà u vostru corpu ancu di più (invece di guariri).

E in generale, probabilmente, ùn ci hè micca una sola ricetta - u cuncettu di un libbru interessanti hè diffeenti per tutti. È questu hè per u megliu. S'ellu si sò i stessi, avaristi diventà più abbattante di vive.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.